Vind die outfit wel dope anders.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:14 schreef Modus het volgende:
Ja godnondeju dat ziet er toch ook als een totale teringdebiel uit?
Ja, I'm with you hoor. Die sokken ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:14 schreef Modus het volgende:
Ja godnondeju dat ziet er toch ook als een totale teringdebiel uit?
Volgens mij is alles dat kan vliegen vandaag tot leven gekomen na die dagen met regen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:14 schreef Chloroform het volgende:
Er vliegen allemaal vieze beestjes naar binnen.![]()
Vinnetsmerig.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij is alles dat kan vliegen vandaag tot leven gekomen na die dagen met regen.
En hij doet ook aan bodybuilden dus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, I'm with you hoor. Die sokken ook.Godtering, hoe oud ben je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:17 schreef Modus het volgende:
[..]
En hij doet ook aan bodybuilden dus..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No way.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
(Srs). Ja nou ja, maand geleden begonnen ofzo.quote:
Stalker much?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:20 schreef Modus het volgende:
[..]
(Srs). Ja nou ja, maand geleden begonnen ofzo.. Allemaal supplementensjizzle enzo. Please stahp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwam hij niet van een BMI van 35? Of was dat iemand anders uit WDJV die toen ineens 'trots' was op zijn lichaam.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:20 schreef Modus het volgende:
[..]
(Srs). Ja nou ja, maand geleden begonnen ofzo.. Allemaal supplementensjizzle enzo. Please stahp.
Dat was fantastik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Kwam hij niet van een BMI van 35? Of was dat iemand anders uit WDJV die toen ineens 'trots' was op zijn lichaam.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:22 schreef Modus het volgende:
Inb4: kilo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is hij ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Kwam hij niet van een BMI van 35? Of was dat iemand anders uit WDJV die toen ineens 'trots' was op zijn lichaam.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Inb4: kilo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet gewoon elke keer kkhard lachen om dat gifje.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Alle credits naar Dqodsletje natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Moet gewoon elke keer kkhard lachen om dat gifje.
Je bent gewoon heet. :squote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:32 schreef VeerEli het volgende:
When life brings anxiety,
Acceptance lead the way to serenity.
Klopt dit?
Voor het geval je grappig wil doen... Het is niet mijn tekst en ik vraag het, omdat ik denk dat het fout is.quote:
nee slaat nergens op kkdom echtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:32 schreef VeerEli het volgende:
Klopt dit?
o okquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Voor het geval je grappig wil doen... Het is niet mijn tekst en ik vraag het, omdat ik denk dat het fout is.
Ga je dat in Mandarijn op je enkel tatoeëren?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:32 schreef VeerEli het volgende:
Klopt dit?
Ook gewoon niemand geeft normaal antwoord op de vraag hequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Ga je dat in Mandarijn op je enkel tatoeëren?
We wachten op Chloro.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook gewoon niemand geeft normaal antwoord op de vraag he
Nee, zag het voorbij komen, getatoeëerd bij iemand.
Ik houd wijselijk m'n mond.quote:
Want je kan geen antwoord geven op een normale vraag? Het zal mij een rotzorg zijn of het goed of slecht gespeld is. Ik heb er geen kont mee te maken.quote:
Wat is je vraag dan? Klopt de tekst niet of de spelling?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Want je kan geen antwoord geven op een normale vraag? Het zal mij een rotzorg zijn of het goed of slecht gespeld is. Ik heb er geen kont mee te maken.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:44 schreef Broekpaling het volgende:
Iemand interesse in een staanplaats voor System Of a Down? Ik kan helaas niet.
JA! Een vriend van me. Moet hij wel eerst zijn zitplaats kwijt kunnen. Hoe lang heb je geduld?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:44 schreef Broekpaling het volgende:
Iemand interesse in een staanplaats voor System Of a Down? Ik kan helaas niet.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Want je kan geen antwoord geven op een normale vraag? Het zal mij een rotzorg zijn of het goed of slecht gespeld is. Ik heb er geen kont mee te maken.
Blijkbaar wel anders vraag je het niet hèquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het zal mij een rotzorg zijn of het goed of slecht gespeld is.
Ik ben nieuwsgierig wat het is, maar het boeit mij niet of het goed of fout is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:48 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Blijkbaar wel anders vraag je het niet hè.
Als het kan spoedig, dan kan ik 'm misschien nog op MP slijten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
JA! Een vriend van me. Moet hij wel eerst zijn zitplaats kwijt kunnen. Hoe lang heb je geduld?
Wtf was het zo duur? Ik ga hem gelijk een berichtje doen... Ga dit weekend naar Solar (hij ook) dus zal het dan sowieso vragen, maar ik ga dan niet lopen fokken ofcoursequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als het kan spoedig, dan kan ik 'm misschien nog op MP slijten.![]()
Ik vraag de kostprijs van het kaartje, dus 53,90 exl verzendkosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |