SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou eum. Belg, 19 jaar. Studeer kinesitherapie. Ik doe aan paardrijden. Ga best vaak naar Nederland omdat ik er dankzij een andere forum veel mensen ken.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben er wel een beetje klaar mee
Wat een heerlijk joch ben je ookquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:42 schreef Royco1 het volgende:
Nou als ik er dan 1 moet kiezen dan dat niemand me wil.
Maar ik kies onder protest
bokt.nl zeker.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:42 schreef Macrador het volgende:
[..]
Nou eum. Belg, 19 jaar. Studeer kinesitherapie. Ik doe aan paardrijden. Ga best vaak naar Nederland omdat ik er dankzij een andere forum veel mensen ken.
Wat nog?
Geen leuke vragenlijst?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben er wel een beetje klaar mee
Beetje lafjes en standaardquote:
Jupquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:44 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ken ik niet eensmaar ik gok op een dom meisjespaardenforum
Dom?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:44 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ken ik niet eensmaar ik gok op een dom meisjespaardenforum
Dat weet ikquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een heerlijk joch ben je ook
Als de vraag 'hoeveel vingers wil je in je anus om maximaal te genieten?' er niet bij staat, zijn het omawaardige vragen waarschijnlijk.quote:
Trustequote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wens jullie allen een fijne nacht vol met geile dromen
Zoals? Linkjeeeesquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dom?
Daar komen geweldige topics vandaan hoor
dankjewel meid, lief van jequote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wens jullie allen een fijne nacht vol met geile dromen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |