SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou eum. Belg, 19 jaar. Studeer kinesitherapie. Ik doe aan paardrijden. Ga best vaak naar Nederland omdat ik er dankzij een andere forum veel mensen ken.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben er wel een beetje klaar mee
Wat een heerlijk joch ben je ookquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:42 schreef Royco1 het volgende:
Nou als ik er dan 1 moet kiezen dan dat niemand me wil.
Maar ik kies onder protest
bokt.nl zeker.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:42 schreef Macrador het volgende:
[..]
Nou eum. Belg, 19 jaar. Studeer kinesitherapie. Ik doe aan paardrijden. Ga best vaak naar Nederland omdat ik er dankzij een andere forum veel mensen ken.
Wat nog?
Geen leuke vragenlijst?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben er wel een beetje klaar mee
Beetje lafjes en standaardquote:
Jupquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:44 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ken ik niet eensmaar ik gok op een dom meisjespaardenforum
Dom?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:44 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ken ik niet eensmaar ik gok op een dom meisjespaardenforum
Dat weet ikquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een heerlijk joch ben je ook
Als de vraag 'hoeveel vingers wil je in je anus om maximaal te genieten?' er niet bij staat, zijn het omawaardige vragen waarschijnlijk.quote:
Trustequote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wens jullie allen een fijne nacht vol met geile dromen
Zoals? Linkjeeeesquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dom?
Daar komen geweldige topics vandaan hoor
dankjewel meid, lief van jequote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wens jullie allen een fijne nacht vol met geile dromen
ik wens jouw hetzelfde met wat je eerder zei met weltrusten enzoquote:
Ik ging nog nie weg dat was Huppelmutsquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:13 schreef F1978 het volgende:
[..]
ik wens jouw hetzelfde met wat je eerder zei met weltrusten enzo
oops, ja ik zie het ...lol...echt een beginner ik hequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ging nog nie weg dat was Huppelmuts
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:16 schreef F1978 het volgende:
[..]
oops, ja ik zie het ...lol...echt een beginner ik he
ja dat is zo.....wilde je nog iets weten van me, iets specifieks, kan via hier of via dm natuurlijk ?quote:
Welk merk heb je?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pfff, je liet me schrikken.
Ik ben meteen de koelkast gaan checken, gelukkig nog genoeg.
of weet je even niks meer te vragen voor nu ?quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:20 schreef F1978 het volgende:
[..]
ja dat is zo.....wilde je nog iets weten van me, iets specifieks, kan via hier of via dm natuurlijk ?
Bierkoerierquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:28 schreef Chowi het volgende:
Ja ffs, ik heb niet zoveel keus als jij. En nachtwinkels kennen ze niet hier.
Ah, goed bier. Combineren, ook chill.quote:
Betaal je zeker 7 euro voor een sixpack.quote:
Afzetters danquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Betaal je zeker 7 euro voor een sixpack..
Ik kan ook proberen m'n eigen whisky te stoken. Of moonshine.quote:
Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan ook proberen m'n eigen whisky te stoken. Of moonshine.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:29 schreef AMangold het volgende:
nog iemand wakker?(eerste keer in deze topic
)
juist ja?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 02:11 schreef LovelyLady het volgende:
Kom op een later tijdstip terug of laat een bericht achter.......
Snachts is t rustigquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 02:17 schreef Mr.Fenderbaum het volgende:
Dacht dat hier altijd zo gezellig was
Smakelijk en sport zequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:15 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgenkort nachtje
![]()
Ontbijten en dan richting sportschool
ja, ach...in welke conditie we op het moment ook zijn, we zijn allemaal FOK-verslaafdenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:20 schreef Chowi het volgende:
Ik ben nog niet wakker maar ik fok slaapwandelend as we speak.
hahahaha hij is echt goed jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
This kid is a genius!!
[ afbeelding ]
Lolquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
This kid is a genius!!
[ afbeelding ]
Er gaan vast heel veel oudjes dood vandaag.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:36 schreef JamesTKirk het volgende:
Zo, het is wel lekker in de tuin. 32 graden in de schaduw. Blij dat ik vrij ben vandaag.
valt mee hoor, stond van de week nog in de krant dat ze in verzorgingstehuizen nu extra alert zijn daarop...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Er gaan vast heel veel oudjes dood vandaag.
Dus dan worden ze opgesloten op hun kamer met de airco op 15. Ook zielig.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:41 schreef F1978 het volgende:
[..]
valt mee hoor, stond van de week nog in de krant dat ze in verzorgingstehuizen nu extra alert zijn daarop...
ach, op die leeftijd heb je toch geen hoge eisen meer in het leven, je hebt zowat alles al meegemaakt danquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dus dan worden ze opgesloten op hun kamer met de airco op 15. Ook zielig.
Het is allemaal zo van "och, dat is dan maar zo, het is niet anders". Ik zou het vreselijk vinden om zo te leven. Precies de reden waarom ik nooit zo'n hoge leeftijd hoop te bereiken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
ach, op die leeftijd heb je toch geen hoge eisen meer in het leven, je hebt zowat alles al meegemaakt dan
ach tegen die tijd, kijk je er misschien wel heel anders tegenaan, je denkwijze over van alles in het leven veranderd elke 10 jaar weer, dus ja....ik ben nu 35, maar denk totaal anders over een aantal dingen dan toen ik 18 was bv...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is allemaal zo van "och, dat is dan maar zo, het is niet anders". Ik zou het vreselijk vinden om zo te leven. Precies de reden waarom ik nooit zo'n hoge leeftijd hoop te bereiken.
Toch is het schandalig hoe veel mensen er bij zitten in verzorgingstehuizen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
ach, op die leeftijd heb je toch geen hoge eisen meer in het leven, je hebt zowat alles al meegemaakt dan
dat klopt idd ja...en de regering wil het ze niet makkelijker maken met die bezuinigingenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch is het schandalig hoe veel mensen er bij zitten in verzorgingstehuizen.
En daar betaal je dan ook nog veel geld voor.
Dat zal allemaal wel maar eigenlijk voelt het meer als een principe en het zou jammer zijn als ik die over een aantal tientallen jaren ineens laat varen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:52 schreef F1978 het volgende:
[..]
ach tegen die tijd, kijk je er misschien wel heel anders tegenaan, je denkwijze over van alles in het leven veranderd elke 10 jaar weer, dus ja....ik ben nu 35, maar denk totaal anders over een aantal dingen dan toen ik 18 was bv...
ja, daarom zou ik best eens (als die bestaan zou hebben) in een tijdmachine stappen naar de toekomst om te kijken wat ik anders zou kunnen doen bv, om erger te voorkomen...gewoon iets doenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel maar eigenlijk voelt het meer als een principe en het zou jammer zijn als ik die over een aantal tientallen jaren ineens laat varen.
you said it !!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bah bah ik wil geen smakkerd van je.
Boks?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bah bah ik wil geen smakkerd van je.
oke LOLquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:22 schreef Tamashii het volgende:
Bijna kater hier. Of gewoon helemaal
Niet bijna.
Gewoon nog dronken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:22 schreef Tamashii het volgende:
Niet bijna.
Wil jij een smakkerd van me?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:22 schreef Tamashii het volgende:
Niet bijna.
Nee dat nog net niet, maar ben echt zo lamluilendig dat ik niet goed weet of ik gewoon op de grond ga slapen of eerst moeite moet doen voor buiten op het gras liggenquote:
ik vraag me wel af, of hij die smakkerd voor een vrouw of man bedoelde te gevenquote:
Doe maar in de gras tussen de sproeiersquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee dat nog net niet, maar ben echt zo lamluilendig dat ik niet goed weet of ik gewoon op de grond ga slapen of eerst moeite moet doen voor buiten op het gras liggen
No homoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:31 schreef F1978 het volgende:
[..]
ik vraag me wel af, of hij die smakkerd voor een vrouw of man bedoelde te geven![]()
![]()
gelukkig maar dan....dan kan ik die kurk nu eruit halen bij mezelf, geen bescherming meer nodigquote:
Stop 'm maar in je bekquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:33 schreef F1978 het volgende:
[..]
gelukkig maar dan....dan kan ik die kurk nu eruit halen bij mezelf, geen bescherming meer nodig![]()
![]()
Faxie en ik hebben elkaar irl gezien dus mag toch hopen dat hij weet dat ik een vrouw benquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:31 schreef F1978 het volgende:
[..]
ik vraag me wel af, of hij die smakkerd voor een vrouw of man bedoelde te geven![]()
![]()
Niet zo serieus gaan doen he...we maken allemaal hier lolletjes okee...quote:
kom op, dat zie ik zelfs aan je icoontje....het is nogal duidelijk he LOLquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Faxie en ik hebben elkaar irl gezien dus mag toch hopen dat hij weet dat ik een vrouw ben
En wat voor eenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Faxie en ik hebben elkaar irl gezien dus mag toch hopen dat hij weet dat ik een vrouw ben
Ja dat is zo fijn aan FOK hier he, je maakt contacten en je weet nooit natuurlijk waar dat op uitdraaitquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kei hard batsen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:39 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja dat is zo fijn aan FOK hier he, je maakt contacten en je weet nooit natuurlijk waar dat op uitdraait
Leuk koppie, goede kont (!), goede tieten, taillequote:
kortom een echte kwaliteitsvrouw op elk vlakquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leuk koppie, goede kont (!), goede tieten, tailleOw en best wel een leuke persoonlijkheid volgens mij
Beide... duhquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:43 schreef Macrador het volgende:
Konten- of borstenman? Of van allebei genieten?
Allebeiquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:43 schreef Macrador het volgende:
Konten- of borstenman? Of van allebei genieten?
Oh ach had gekund toch dat het niet duidelijk was. Ik vind het niet zo vrouwelijk om zo dronken of lam te zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:36 schreef F1978 het volgende:
[..]
kom op, dat zie ik zelfs aan je icoontje....het is nogal duidelijk he LOL
Bedankt voor de uitleg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leuk koppie, goede kont (!), goede tieten, tailleOw en best wel een leuke persoonlijkheid volgens mij
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dat is het ook niet echt idd...maar vind dat icoontje wel fijn dat het er staat, is tenminste lekkerduidelijk voor iedereen hier, goed over nagedacht gelukkig...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh ach had gekund toch dat het niet duidelijk was. Ik vind het niet zo vrouwelijk om zo dronken of lam te zijn
Deze reactiequote:
Faxie is een geluksvogel dat hij jou IRL ziet....quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]![]()
zo is het.
Ik vond jou ook leuk in het echt. Sowieso die poolskillz en je hebt wel een toffe houding irl heel anders dan hier
Ik zou er alleen niet altijd totaal op geloven!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:47 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nee dat is het ook niet echt idd...maar vind dat icoontje wel fijn dat het er staat, is tenminste lekkerduidelijk voor iedereen hier, goed over nagedacht gelukkig...
Niks mis met onze faxbaas, alleen jammer dat hij zijn date boven mij stelt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]![]()
zo is het.
Ik vond jou ook leuk in het echt. Sowieso die poolskillz en je hebt wel een toffe houding irl heel anders dan hier
klopt, er zijn er vast die toch altijd misbruik maken, op 1 of andere manierquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zou er alleen niet altijd totaal op geloven!
Hoe weet jij dat nou. Dat is zijn mening over mij maar andere mensen kunnen daar toch anders over denken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:49 schreef F1978 het volgende:
[..]
Faxie is een geluksvogel dat hij jou IRL ziet....
logisch tochquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niks mis met onze faxbaas, alleen jammer dat hij zijn date boven mij stelt.
Bro's before ho's hihaho
Je hebt iets met korte termijn belangen en lange termijn belangen. Mensen kiezen meestal wat op korte termijn goed is terwijl we vaker zouden moeten kijken naar lange termijn! Maar daar kan ik hier natuurlijk niet over oordelen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bro's before ho's hihaho
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]![]()
zo is het.
Lekker bakken in de hitte.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Deze reactieokay nu kan ik er weer even tegenaan vandaag.
Slakkenspoor van al het geslijm.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:49 schreef F1978 het volgende:
[..]
Faxie is een geluksvogel dat hij jou IRL ziet....
Ik zou jou nooit boven mijn date zetten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bro's before ho's hihaho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dus je bent er volgende meet weer bij? Wil ook kei graag nog een keer weerwolvenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo rol ik![]()
Ik moet nog een beetje sleutelen aan m'n Fok imago volgens mij
maar ik denk graag positief over mensen, zo ben ik nou eenmaal...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou. Dat is zijn mening over mij maar andere mensen kunnen daar toch anders over denken.
Overigens was dat met een sex sc meet. Een die wel weer moet komen, sowieso met remlof en chowi erbij.
Sorryquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bro's before ho's hihaho
Zeker. Omdat ik haar nooit gezien heb, irl of op foto's, gaat mijn fantasie natuurlijk op hol.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Hopelijk helpt het een beetje in je beeldvorming
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou. Dat is zijn mening over mij maar andere mensen kunnen daar toch anders over denken.
Overigens was dat met een sex sc meet. Een die wel weer moet komen, sowieso met remlof en chowi erbij.
Jammer man, had wel gehoopt dat er een lekker windje zou staan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:52 schreef Faxie het volgende:
Sorry![]()
Zondag gaat al niet door overigens. Weer geen wind
Ik ben ook heel positief ingesteldquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:52 schreef F1978 het volgende:
[..]
maar ik denk graag positief over mensen, zo ben ik nou eenmaal...
Denk het wel, als ik kan dan hequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dus je bent er volgende meet weer bij? Wil ook kei graag nog een keer weerwolven
nou daarom, jij denkt toch ook liever dat ik een aardig persoon ben, in plaats van een betweter of opschepper, of agressieveling of wat je dan ook nog meer hebt, want met negativiteit schiet je zoiezo niks op...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben ook heel positief ingesteld
Je fantasie kan niet tippen aan haarquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Omdat ik haar nooit gezien heb, irl of op foto's, gaat mijn fantasie natuurlijk op hol.
Dat wil ik ook nog een keer doen jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dus je bent er volgende meet weer bij? Wil ook kei graag nog een keer weerwolven
Dan mag je echt wel ff indimmen met je postsquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:54 schreef F1978 het volgende:
[..]
nou daarom, jij denkt toch ook liever dat ik een aardig persoon ben, in plaats van een betweter of opschepper, of agressieveling of wat je dan ook nog meer hebt, want met negativiteit schiet je zoiezo niks op...
Joh hij bedoelt het goed hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan mag je echt wel ff indimmen met je posts
He bahquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:55 schreef Macrador het volgende:
[..]
In elkaars voorhuid zitten met je lul enzo. Dat is (cock)docking toch?
Dan ken je mijn fantasie niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je fantasie kan niet tippen aan haar
Oke oke een beetje veel slijm nu ja
Ja komt goed.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk het wel, als ik kan dan he![]()
Er zou ooit nog een weerwolven meet komen ja
Ken jij of heb jij dat spel?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog een keer doen ja
Ik heb in een dronken bui gezegd dat ik het zou doen als verjaardagscadeau voor een meisje met haar ex. En nu durf ik haar niet meer te meeten want ze vond het een superidee.quote:
ooohh sorry, was ik mij niet van bewust...spijt me daarvoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan mag je echt wel ff indimmen met je posts
Fera en Buurmeisje hadden het toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, daarom baalde ik toen dat die meet niet doorging, lijkt me een leuk spel
Ja ik geloof van welquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera en Buurmeisje hadden het toch?
Gister al verteld maar goed wees vooral jezelfquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:59 schreef F1978 het volgende:
[..]
ooohh sorry, was ik mij niet van bewust...spijt me daarvoor![]()
Ik ken het ook niet verderquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja komt goed.
Als ik wist hoe het ging zou ik het wel hier doen, maar heb geen spel, niks.
Oei je hebt je in de nesten gewerktquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:59 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik heb in een dronken bui gezegd dat ik het zou doen als verjaardagscadeau voor een meisje met haar ex. En nu durf ik haar niet meer te meeten want ze vond het een superidee.
Het spel kost niks, maar je moet wel iemand hebben die weet hoe je het speelt.quote:
Ik baalde ook want ik wilde GND weer eens zienquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, daarom baalde ik toen dat die meet niet doorging, lijkt me een leuk spel
Nouja het leek meer een soort van bevel maar goed. Primaaaaaquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik baalde ook want ik wilde GND weer eens zien
Nja we hebben er hier zeker wel 8 zitten die het willen denk ikquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:02 schreef Chowi het volgende:
Het nadeel van dat weerwolvenspel is dat je het minimaal met 8 spelers moet doen. Anders had ik het allang een keer gekocht, maar zo vaak komt het niet voor dat je met z'n achten bent.
Jij geeft toch enkel bevelen almachtige mod Tammie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja het leek meer een soort van bevel maar goed. Primaaaaa
Mijn kruimeldief werkt echt perfect, hoe fijn is dat als je niet die loodzware stofzuiger moet pakken.
Je kan het ook prima zelf een versie makenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:02 schreef Chowi het volgende:
Het nadeel van dat weerwolvenspel is dat je het minimaal met 8 spelers moet doen. Anders had ik het allang een keer gekocht, maar zo vaak komt het niet voor dat je met z'n achten bent.
Ik geef nooit bevelen, ik mag alleen allesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij geeft toch enkel bevelen almachtige mod Tammie.
Ik ga de kids dumpen en dan lekker naar het strand![]()
veel plezierquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je het nou over dat spel?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nja we hebben er hier zeker wel 8 zitten die het willen denk ik
Bak zequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja, in theorie zou het toch ook met z'n vijven kunnen ofzo?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan het ook prima zelf een versie maken
Geef ik jou bevelen? Herken je je erin?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Omg..
[..]
Ja, in theorie zou het toch ook met z'n vijven kunnen ofzo?
Misschien "bef me" ofzo. Verder kom ik niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geef ik jou bevelen? Herken je je erin?
Maar 8 is altijd gezelliger natuurlijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Omg..
[..]
Ja, in theorie zou het toch ook met z'n vijven kunnen ofzo?
Dat vind ik dus heel erg meevallen he. Kom op nou!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien "bef me" ofzo. Verder kom ik niet.
Hahahaha manoman, als ik ten eerste niet zo freaking lam was maar ten tweede ook niet uit eten ging vanavond dan zou ik het doen!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:09 schreef Faxie het volgende:
Chowi en Tamas, 5 uur vanmiddag bij mij thuis, begrepen! Das ist ein befehl!
Gaan we leuke dingen doen
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha manoman, als ik ten eerste niet zo freaking lam was maar ten tweede ook niet uit eten ging vanavond dan zou ik het doen!
Ach komt wel goed.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oei je hebt je in de nesten gewerktYolo
quote:
Ik begin nu aan de afwas, dan ben ik rond die tijd ongeveer wel klaar denk ik. Dus is goed.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:09 schreef Faxie het volgende:
Chowi en Tamas, 5 uur vanmiddag bij mij thuis, begrepen! Das ist ein befehl!
Gaan we leuke dingen doen
Hoe meer hoe beter inderdaad, maar ik heb gewoon niet zoveel vrienden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar 8 is altijd gezelliger natuurlijk
Zolang het daarbij blijft kan ik het nog wel door dequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat vind ik dus heel erg meevallen he. Kom op nou!
Zie je danquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik begin nu aan de afwas, dan ben ik rond die tijd ongeveer wel klaar denk ik. Dus is goed..
[..]
Hoe meer hoe beter inderdaad, maar ik heb gewoon niet zoveel vrienden..
[..]
Zolang het daarbij blijft kan ik het nog wel door devingers
zien, ja.
De vraag is: wanneer kom ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, als ik dan kan, kom ik vast wel
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
De vraag is: wanneer kom ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O boy o boySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, als ik dan kan, kom ik vast wel![]()
Gezellig![]()
![]()
Ik ben lam van het weer hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ahum, wanneer ben je dan niet lam en ga je niet uiteten?
Ah okequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben lam van het weer hooren nouja eh 5 van de 7 dagen ongeveer.
Kijk, nu nog die smiley's achterwege laten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah oke
Hm ik heb zondagavond niks te doen
Op je nieuwe werk?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:43 schreef Myraela het volgende:
Wat gaat de dag toch snel voorbij. Nog maar drie uurtjes.Vandaag heb ik de aardappelsalade van truffelaardappels gemaakt. Nu gaan ze kreeften doen.
Ja zou dat wat uitmaken denk je?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk, nu nog die smiley's achterwege laten.
Het gaat al stukken beter!
In dit geval wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja zou dat wat uitmaken denk je?
Ja zou dat wat uitmaken denk je?
hm....
Okay dan komt BobbyB ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah oke
Hm ik heb zondagavond niks te doen
Ik heb een klein kamertje met een bank en een TV, dan mag hij daar wel zichzelf vermaken met de PS3quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Okay dan komt BobbyB ook![]()
hahahahahaha
Volg mijn wijze raad en je baadt in liefde.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op aanraden van jou even een edit gedaan dan maar
Wat gemeen ;s tozzzzquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een klein kamertje met een bank en een TV, dan mag hij daar wel zichzelf vermaken met de PS3
Disserquote:
Hehe ja hoor, althans met een PS3 kan ie mss GTA spelen, de nieuwe.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een klein kamertje met een bank en een TV, dan mag hij daar wel zichzelf vermaken met de PS3
hihiquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volg mijn wijze raad en je baadt in liefde.
Ik ben dan ook niet zo maar iemand.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er zijn mensen voor minder kapotgeschoten.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet zo maar iemand.
Een beetje plakkerig.quote:
Er is ook niks mis met een beetje plakkerigquote:
niks plakkerig hier.. das wel weer jammerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:11 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Er is ook niks mis met een beetje plakkerig
Daar is wat aan te doen hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:12 schreef Evie het volgende:
[..]
niks plakkerig hier.. das wel weer jammer
Stuur me maar een berichtjequote:
Doen ze niet op comandoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:17 schreef Macrador het volgende:
[..]
Vrouwen die ook initiatief nemen zijn veel leuker.
Befehl ist befehl! Nee hoor alleen een invitatie.quote:
die even duidelijk zijn? Leg dat eens uit?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:20 schreef Macrador het volgende:
Maar vooral oudere vrouwen die even duidelijk zijn, zijn leuk
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:19 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Befehl ist befehl! Nee hoor alleen een invitatie.
Die duidelijke signalen geven en niet subtiel proberen te doen!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:21 schreef Evie het volgende:
[..]
die even duidelijk zijn? Leg dat eens uit?
Jij wilt zo'n kenauvrouwtje die je aan je haren mee haar grot in sleurt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:22 schreef Macrador het volgende:
[..]
Die duidelijke signalen geven en niet subtiel proberen te doen!
Neequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij wilt zo'n kenauvrouwtje die je aan je haren mee haar grot in sleurt?
mweh niet echt mijn ding zoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:25 schreef Macrador het volgende:
[..]
Nee
Gewoon niet dat moeilijke gedoe van hard to get of subtiel laten merken dat je iemand leuk vind.
Een voorbeeld van mij dan maar: "Neem maar genoeg condooms mee"
Schattigquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:26 schreef Evie het volgende:
[..]
mweh niet echt mijn ding zo![]()
Al ben ik ook niet van het enorm subtiele
Meestal word ik echt heeeel verlegen als ik een kerel echt leuk vind.. maar laat het wel merken
Nou ja hangt er denk ik ook vanaf waar je zin in hebt. Een relatie begin je niet echt zo lijkt mequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:26 schreef Evie het volgende:
[..]
mweh niet echt mijn ding zo![]()
Al ben ik ook niet van het enorm subtiele
Meestal word ik echt heeeel verlegen als ik een kerel echt leuk vind.. maar laat het wel merken
quote:
misschien ben ik gewoon niet zo van het rondneuken.. en niet zo van de mannen zonder lefquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:28 schreef Macrador het volgende:
[..]
Nou ja hangt er denk ik ook vanaf waar je zin in hebt. Een relatie begin je niet echt zo lijkt me
Natuurlijk is het ook een egoboost als een oudere leuke vrouw je zo even versiert etc.
Ik ook niet. Rondneuken vind ik maar moeilijk want ik moet wel iemand leuk vinden voor ik er iets op kan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:30 schreef Evie het volgende:
misschien ben ik gewoon niet zo van het rondneuken.. en niet zo van de mannen zonder lef
Ik insinueer niks.. ken je niet he?!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:31 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik ook niet. Rondneuken vind ik maar moeilijk want ik moet wel iemand leuk vinden voor ik er iets op kan.
Insinueer je nu dat ik geen lef heb mevrouw? met je knipoog
Oh en ik reageer ook bijna nooit serieus als ik aangevallen doe.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik insinueer niks.. ken je niet he?!![]()
Moet duidelijk genoeg zijn als ik een kerel leuk vind... eerste stap zetten gaat alleen goed met te veel drank.. wat niet zo goed is voor de rest![]()
sjah dat zou ik nooit willen, doen of durven... dat laatstequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:34 schreef Macrador het volgende:
[..]
Oh en ik reageer ook bijna nooit serieus als ik aangevallen doe.![]()
Ik deed vroeger bijna nooit wat van eerste stap omdat ik niet snapte wanneer iemand interesse had tot ze letterlijk aan me zaten.
aangerand door vrouwen whut?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:41 schreef Macrador het volgende:
Oh maar niet alsof ze met hun hand in mijn broek gingen niet perse zo ver hè.
Emancipatie Evie. Lolquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:38 schreef Evie het volgende:
[..]
sjah dat zou ik nooit willen, doen of durven... dat laatste
You go girl!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Als het duidelijk is dat hij dat ook wil wel hoorwhaha
Net of jij zo verlegen bentquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:38 schreef Evie het volgende:
[..]
sjah dat zou ik nooit willen, doen of durven... dat laatste
Je niet voorstellenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:26 schreef Macrador het volgende:
Wat scharen jullie allemaal mee onder vreemdgaan?
Aan iemand anders denken dan mij.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:26 schreef Macrador het volgende:
Wat scharen jullie allemaal mee onder vreemdgaan?
Dan ga ik continu vreemdquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan iemand anders denken dan mij.
ja idd...het flirten wekt meteen bij het vreemdgaan het meeste irritatie, aangezien dat het gedeelte is, dat je zoiezo snel door hebt bij je partner...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:45 schreef Macrador het volgende:
Het is vooral het flirtgedeelte waarbij ik denk van mmmjuh mmneeeh
Maar ik zou me flink klote voelen, als ik vreemd zou gaan terwijl ik een partner hebquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:45 schreef Macrador het volgende:
Het is vooral het flirtgedeelte waarbij ik denk van mmmjuh mmneeeh
+1quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:32 schreef tijnbrein het volgende:
Dat hangt helemaal af van wat je afspreekt als je met iemand een relatie hebt.
Als je geen partner hebt kan je ook moeilijk vreemdgaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:52 schreef F1978 het volgende:
[..]
Maar ik zou me flink klote voelen, als ik vreemd zou gaan terwijl ik een partner heb
ik heb in het verleden een vriendin gehad en die heb ik nooit bedrogen hoor :-Pquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je geen partner hebt kan je ook moeilijk vreemdgaan
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je geen partner hebt kan je ook moeilijk vreemdgaan
uhmmm ik zal wel iets gemist hebben LOLquote:
Gevalletje: daar moet je bij geweest zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:05 schreef F1978 het volgende:
[..]
uhmmm ik zal wel iets gemist hebben LOL
oh okee...op die fietsquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gevalletje: daar moet je bij geweest zijn
Neinquote:
Die waren uitverkochtquote:
Ik wacht op mijn visite en dan ga ik bbq-enquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:31 schreef Macrador het volgende:
Wat eten jullie als het zo warm is? Normaal of toch maar wat anders?
nou wel wat koud fruit erbij zoiezo ja....komkommer, ananas, aardbeien....zeg maar een fruitbak, lekker makkelijk....quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:31 schreef Macrador het volgende:
Wat eten jullie als het zo warm is? Normaal of toch maar wat anders?
De chinees, patatzaak en italiaan hier beneden zijn op vakantiequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:33 schreef Macrador het volgende:
Hier wordt het friet of chinees![]()
Ik wil weer alleen thuis zijn en voor mezelf koken.
sowiesoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:33 schreef F1978 het volgende:
[..]
nou wel wat koud fruit erbij zoiezo ja....komkommer, ananas, aardbeien....zeg maar een fruitbak, lekker makkelijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |