En dat is gewoon een service pack zoals ze dat ook bij Windows XP/Vista/7 hebben gedaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Nog lang niet. Windows gaat de OS X route volgen. Ipv alles jaren op te sparen voor een grote nieuwe release, komen er meerdere kleine updates van het systeem. Windows 8.1 wordt de eerste volgende stap.
Downgraden kan je vrij simpel zelf doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:38 schreef Copthorne het volgende:
Het liefst wil ik Windows 7 behouden, maar de meeste laptops in de winkel hebben al Windows 8, dus je ontkomt er moeilijk aan. Vandaar dat ik even wil wachten op Windows 9, maar als ik dat zo lees, dan kan dat nog jaren duren.
Nope.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:35 schreef Peanutnootje het volgende:
En dat is gewoon een service pack zoals ze dat ook bij Windows XP/Vista/7 hebben gedaan.
Windows 95 was instabiele troep. Windows 2000, dát was een bazenversie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:43 schreef Copthorne het volgende:
De enige echte baze Windows versie.
Die versies heb ik allemaal overgeslagen. Ik ben eind 2003 in één keer van Windows 95 naar Windows XP gegaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Windows 95 was instabiele troep. Windows 2000, dát was een bazenversie.
Katja was de Laser computers en had niets met Windows te maken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:43 schreef Copthorne het volgende:
Ik mis Windows 95 weleens, met een toen nog knappe Katja Schuurman op de verpakking.
[ afbeelding ]
Dan was dat het, haha. Ik dacht dat die lui van GTST destijds ook in een reclame van WIndows 95 zaten?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:50 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Katja was de Laser computers en had niets met Windows te maken.
nopequote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:50 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dan was dat het, haha. Ik dacht dat die lui van GTST destijds ook in een reclame van WIndows 95 zaten?
HP of sony.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:53 schreef Copthorne het volgende:
Zijn er trouwens bepaalde merken die jullie aanraden? Ik heb nu een Sony VAIO.
Asusquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:53 schreef Copthorne het volgende:
sony, lenovo, Asus, samsung, msi, Toshiba, apple, dell, alienware.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:53 schreef Copthorne het volgende:
Toshiba is echt baggerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:54 schreef FredvZ het volgende:
[..]
sony, lenovo, Asus, samsung, msi, Toshiba, apple, dell, alienware.
En wat maakt de ervaringen van je broer tot een maatstaaf voor computergebruikers?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:56 schreef gelezwembroek het volgende:
Sowieso al een hele vage helpdesk. En mijn broer heeft er altijd problemen mee.
Volgens mij kom je in de problemen met drivers.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Downgraden kan je vrij simpel zelf doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |