Er is geen 'we' nergens meer zo ongeveer. Of je daar blij mee moet zijn betwijfel ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:11 schreef fyah het volgende:
[..]
er is geen 'we' als het over spanje gaat, blije hippie
moet je maar eens kijken hoeveel belasting ik ga betalen voor mijn zonquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:18 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Er is geen 'we' nergens meer zo ongeveer. Of je daar blij mee moet zijn betwijfel ik.
We zullen zien zodra de acceptgiro op de mat valt, met een betalingstermijn van twee weken. En dan na twee weken de aanmaning met stempel, In de naam van.. En dan kijken of je nog steeds van mening bent om niet te betalen. Dan zie je in één keer hoe machteloos je eigenlijk bent geworden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:19 schreef fyah het volgende:
[..]
moet je maar eens kijken hoeveel belasting ik ga betalen voor mijn zonkk
Hoe willen ze mijn zonneenergieopbrengst (scrabble!) meten dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:22 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
We zullen zien zodra de acceptgiro op de mat valt, met een betalingstermijn van twee weken. En dan na twee weken de aanmaning met stempel van In de naam van.. En dan kijken of je nog steeds van mening bent om niet te betalen. Dan zie je in één keer hoe machteloos je eigenlijk bent geworden.
Ze maken gewoon een schatting, aan jou om het tegendeel te bewijzen. Succes!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:23 schreef fyah het volgende:
[..]
Hoe willen ze mijn zonneenergieopbrengst (scrabble!) meten dan?
Die berichten stammen allemaal af van één bedrijfje en er wordt nogal getwijfeld aan de waarheid in die claims en aan de winbaarheid van die shale olie. Maargoed, dit ging over de elektriciteitsmarkt in Spanje en de belasting op PV...daar heeft olie niks mee van doen (olie wordt bijna niet meer gebruikt voor elektriciteitsproductie).quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:03 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Een olievondst geeft juist weer werkgelegenheid en een hoop gedoe op de wereldmarkt.
Vorige week een bericht van de grootste olievondst in 50 jaar! In Australië.
[..]
http://www.beurs.com/2013(...)dst-in-50-jaar/27071
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |