Hallon ballon schatjenpatatjens

Zoals jullie gemerkt hebben ben ik de laatste tijd vrij weinig online, dat komt, jawel, door een welbekende reden (waar zowel Klojo als Studeur ook onder geleden hebben).
Mijn kindje, mijn allesje, mijn grote liefde, is overleden

Ik heb wss een virus op m'n laptop ofzo waardoor dat hele ding naar de klote is en nu ondergebracht is for a fix aan de andere kant van Nederland

Ik hoop echt dat hij nog te fixen valt zonder al te veel gedoe en al te veel tijd

Ondanks dat het echt aids is dat ik geen laptop meer heb, kom ik er wel achter dat er nog een leven is buiten mijn laptop om

Vooral veel werk, véél werk, een zwembad in de tuin, een lekkere naakte man waar je samen heel chill filmpjes en docu's mee kan kijken enzo.
Dus dat is ook wel leuk tijdverdrijf en alles (behalve werk

maar geld

).
Ik mis jullie wel hoor

Heb hier alleen nog Mono's kleine slome kutlaptopje met aids, maar daar zit ik eigenlijk niet echt op omdat onhandig, alleen om docu's aan te zetten of youtubefilmpjes op te zoeken of ff 2 seconden m'n Facebook te checken omdat dat toch handiger is dan de mobiele app

Laten wij nu allen een joint opsteken op de goede hoop dat ik spoedig mijn laptop werkend en wel weer terug in eigen handen heb

Sowieso zodra Mono in Groningen zit en ik mijn laptop weer heb zal ik weer al mijn avonden slijten op FOK!, gok ik zo

Liefde