Niet bepaald.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
bradley cooper vind je niet lekker?
En dat trekt je telefoonbatterij godsgruwelijk snel leeg, bij mij danquote:
Ja, bij iedereenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:47 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
En dat trekt je telefoonbatterij godsgruwelijk snel leeg, bij mij dan
Denk het niet, kan rustig een halve pagina lezen, 1 comment sturen en 20% kwijt zijn. Desalniettemin wel een goede mobiele sitequote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, bij iedereen
Is er al een FOK!app in ontwikkeling?
baasquote:
Dat wel, maar die shit kun je toch ook wel in een app stoppen, dat zuigt soberzo/zopizo minder batterij.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:51 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Denk het niet, kan rustig een halve pagina lezen, 1 comment sturen en 20% kwijt zijn. Desalniettemin wel een goede mobiele site
screensquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:53 schreef Onorgineel het volgende:
God m'n ex begint weer op facebook tegen me te ouwehoeren
Ik had gister ineens een heel sms gesprek met 2 exen die ik nooit meer spreekquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:54 schreef Onorgineel het volgende:
Ja goed hoor, en met jou?
Ja gaat wel, leuke vakantie verder?
lol wat
Huh wat, da's ook wel toevallig danquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had gister ineens een heel sms gesprek met 2 exen die ik nooit meer spreek
Allebei ineens op dezelfde dag en nu waarschijnlijk een hele tijd niet meer
Jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:01 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Huh wat, da's ook wel toevallig dan
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja
De één was jarig dus die had ik zelf al een smsje gestuurd, wat uitvloeide op een gesprek over de hele dag (met tussenpauzes van uren, hoor).
En toen 's avonds ging de ander ook ineens smsen met iets onzinnigs (gewoon ineens 'aandacht' vragen), en droop weer af toen hij meekreeg dat ik nu een relatie heb, waarna ik een beetje lolde dat hij alleen wou smsen om seks te hosselen en faalde, waarna hij weer pissig werd
Ajoh, leven buiten fok kan nog best leuk zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja true story
Rare dingen meegemaakt afgelopen week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |