Niet voor die ketting hoor. Dus die kettingolie kun je wel thuis laten. En die EHBO kist zal je met jouw stuurmanskwaliteiten ook wel niet nodig hebben.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:54 schreef Freddeh het volgende:
Niet zoveel boeiends hoor. Ik ga op de fiets naar de camping. Is maar 60km, maar voor mij is dat op dit moment een reis om de wereld
Op hoeveel km is dat?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Verdomme. 3e platte band in 3 maanden en ook 3 keer de voorband. Nu moet ik voor zondag nog even nieuwe binnenbandjes regelen, want ik heb geen reserve meer...
En zonder die platte band had ik ook nog een persoonlijk record op mijn trainingsronde (31,2 km) gehad, nu 18 minuten stil gestaan en daardoor mijn gemiddelde van ruim 30 naar 24 gezakt...
Volgens mij heb ik ook een keer met haar gereden. Ze is behoorlijk lang en heeft blond haar toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:02 schreef Oksel het volgende:
Net ook met 5 anderen geknald. Inclusief die hardrijchick. Pff. Asospakje aan, 1000% soignee en kneiterhard rijden. 45 rijden, zei eroverheen, 49 erachter aan, iemand eroverheen, sprinten, 55, verliezen in de sprint. Dat werk. Dorstig, dat wel.
Staat erbij.quote:
Ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:10 schreef CFF het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook een keer met haar gereden. Ze is behoorlijk lang en heeft blond haar toch?
Aha, dan weet ik wie het is, ze rijdt ook wedstrijden tussen de Profi dames. Dus moet ze wel een beetje hardrijden. Dit jaar ook al wel leuke uitslagen gereden.quote:
Netjes!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:59 schreef Wombcat het volgende:
OK. Nou lekker op vakantie, altijd leuk
Ik heb vandaag op de Nedereindseberg gefietst. Warm![]()
Ging wel lekker trouwens. Al meteen vanuit de start reden er 4 weg. Wat later nog 4. Ik twijfelde nog even om met hen mee te gaan, maar omdat ik dat laatst al eens geprobeerd had en me toen volledig opgeblazen heb, liet ik maar gaan. Die 8 hebben we niet meer teruggezien![]()
Na een half uurtje was ik met drie man een tijdje weg, eentje viel af, er kwamen nog twee bij, iets later nog twee, toen vielen er weer twee weg en een rondje later werden we teruggepakt door het peloton. Maar toch een kwartiertje met een groepje weggeweest
Daarna was het beste bij mij er wel af, maar tegen het einde zat ik nog goed voorin en werd nog 10e in de sprint van het peloton (voornamelijk omdat er maar tien meesprintten, want achter me was het gebroken in de laatste ronde en ik hing amechtig in het wiel voor me). In de kopgroep van 8 zaten 2 B's, dus 12e in totaal
Wordt toch tijd voor een chip, dan kom ik ook nog in de uitslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |