abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129629456
TS is gwn een grote troll joh.
Als kind van den Bijbel, zou hij moeten weten dat den Grote God niet zit te wachten op de verpaupering van het lichaam dan in dienst staat als tempel voor den Heere.
pi_129677525
Beste TS.

Ik zou het niet doen, ik was ook ooit christen en nu dus echt niet meer. Als je wat ouder wordt ga je meer nadenken en word je kritischer op alles (als het goed is), de logica die het christendom eerst voor me had verdween door logisch nadenken compleet. Heb het geloof aan de kant gezet, helemaal klaar ermee mee. Ik ben blij dat ik nooit een christelijk kruis ergens op mijn lijf heb laten zetten. Het enige wat ik hoefde te doen was mijn ketting af te doen en geduldig blijven wanneer familie en vrienden je toch terug willen hebben de kerk in.
Ik voel me veel vrijer nú dan in het geloof. Terwijl juist Jezus je een bevrijd gevoel zou moeten geven... Voor mij was dat alleen maar een illusie.

Succes.
pi_129688273
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 21:53 schreef Pap89 het volgende:
TS is gwn een grote troll joh.
Als kind van den Bijbel, zou hij moeten weten dat den Grote God niet zit te wachten op de verpaupering van het lichaam dan in dienst staat als tempel voor den Heere.
Stop dan ook maar met eten en ademhalen. Er zit tegenwoordig zoveel gore bende in alles wat je naar binnen gooit en dankzij alle auto's en industrie is de lucht ook niet helemaal fris meer.
~ En dit bovenstaande is uiteraard gebaseerd op helemaal niks.
pi_129689800
Ik hou ontzettend van tattoo's, ik vind het mooi (mits goed gezet..) en als het een persoonlijk iets is, helemaal top!
Ik heb er zelf ook 2, en ben er trots op, ongeacht meningen van anderen.

Maar TS, in jouw geval zou ik wachten tot je uitgegroeid bent, op je arm wil je sowieso niet dat ie over enkele jaren niet meer jouw mooi uitgekozen tattoo is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')