abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130234232
quote:
1s.gif
Op maandag 19 augustus 2013 13:27 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Of de zgn mooie passjes die Vd Gijp 30x wil terugspoelen. Zonder beelden wordt het erg langdradig hoor. Dat kutFOX zorgt er zo voor dat er niet één leuk voetbalpraatprogramma meer is.

Houdt SV wel de beelden?
Op dit moment heeft NOS volgens mij tot 2015 nog de rechten. Maar goed FOX zorgt er wel voor dat alles straks onder één zender komt. Dat open kanaal is er niet voor niets.
pi_130234286
quote:
0s.gif
Op maandag 19 augustus 2013 13:29 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Op dit moment heeft NOS volgens mij tot 2015 nog de rechten. Maar goed FOX zorgt er wel voor dat alles straks onder één zender komt. Dat open kanaal is er niet voor niets.
Heb je straks de samenvattingen op FOX met 10min reclame tussen elk potje, net als bij Talpa (?) toen.
pi_130234558
quote:
1s.gif
Op maandag 19 augustus 2013 13:30 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Heb je straks de samenvattingen op FOX met 10min reclame tussen elk potje, net als bij Talpa (?) toen.
Ja. In de hoop dat mensen dan maar abonnee worden.
pi_130234734
Ik begrijp het geklaag niet zo over de reclames. Er gaat een behoorlijk bedrag via Fox (uitzendrechten) naar de clubs. Dat bedrag moet terugverdiend worden.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_130234841
quote:
0s.gif
Op maandag 19 augustus 2013 13:38 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Ja. In de hoop dat mensen dan maar abonnee worden.
Op de manier zoals het nu gaat word ik juist geen abonnee. Lekker leuke programma's verneuken en dan zelf een programma met nietszeggende personen maken :')
pi_130238736
Jullie klagen nu wel maar dat is meer omdat jullie nog vol zitten met de typische Hollandse kruideniersmentaliteit. Kijk eens wat een verschil in aankondiging i.v.g met wat we eerder
kregen voorgeschoteld door de NOS of RTL.

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

FOX Sports Eredivisie: Meer spanning, talent & clubliefde!

Ik ben groot geworden met de Amerikaanse tv en zijn manier van uitzenden,geef toe niet alles is goed daar,maar hun aankondigingen en presentaties en verslaggeving is altijd neusje van de zalm als je dat vergelijkt met Nederland en hun hotse klotse presentatie met ene Dione de Graaff. :r

En dat RTL7 en met name VI geen beelden mag gebruiken. Boeie...hadden ze maar mee moeten bieden indertijd en nu kan VI laten zien dat ze meer in huis hebben dan tot nu toe het geval was.
Misschien dat van der Gijp meer moet gaan lachen om de tijd op te vullen. })
pi_130239310
quote:
Is FOX een verrijking van het Nederlandse tv-landschap?

Vanaf vanavond is Nederland een nieuwe brede commerciële zender rijker: FOX. Een digitaal kanaal - dus zo'n 15 procent van de Nederlanders krijgt er niets van mee - maar bij de meeste kabelaars is FOX op plek 11 van uw ouderwetse televisie te vinden. Wat gaan ze doen, voegt het iets toe en kennen we FOX niet allang? Zes vragen en antwoorden.

Om met die laatste vraag te beginnen: FOX hebben we toch al?
Dat klopt, onder de naam FOXLife zendt deze digitale zender alweer enkele jaren uit via de pluspakketten van Ziggo, UPC en andere tv-aanbieders. Series als The Killing (de Amerikaanse remake), Damages en The Walking Dead. Maar Fox was inderdaad al eerder actief in Nederland met een veel grotere, analoge, zender: het kocht eind jaren '90 het zieltogende TV 10 Gold op en had daarmee jarenlang toegang tot een groot deel van het Nederlands kijkerspubliek. Tussen 1998 en 2001 probeerde het met programma's als Fox Tours (met Katja Schuurman), Zoey Zappt (Met Eddy Zoey), The A-Team (de zoveelste herhaling) en dagelijks David Letterman, maar het mocht niet baten. Het marktaandeel van Fox- eventjes nog Fox 8 geheten, bleef flink achter en het moederbedrijf van Rupert Murdoch deed de zender weer van de hand. SBS Nederland was de koper en plaatste er vanaf 2003 Veronica, dat er nog altijd uitzendt.

Waarom probeert Fox het dan nu weer?
FOX - want de nieuwe zender schrijf je met hoofdletters - is nu onderdeel van Fox International Channels en dit jonge bedrijf, bestaande uit onder meer National Geographic Channel en 24Kitchen, heeft 'inmiddels veel meer televisie-ervaring', vertelt communicatiemanager Marcel van der Zee. 'We hebben wel hetzelfde moederbedrijf, maar verder is alles geheel anders dan in 2001', verklaart Van der Zee. Belangrijk verschil met vroeger is dat het nu om een digitale zender gaat. Deze zit gewoon in elk tv-pakket, maar niet bij de mensen die nog gewoon zonder digitale ontvanger tv kijken. Volgens Van der Zee zijn dat er niet veel meer: '85 procent kijkt tegenwoordig al digitaal'. 'Een spannende dag', noemt hij het dan ook. 'Er is niet een speciaal openingsprogramma, maar rond 18:00 uur is er een 'aftelmoment', waarna het eerste liveprogramma, namelijk Fox Sport Centraal, op zender gaat.' Het sportmagazine is voortaan drie keer per avond live te zien. Op maandag is er anderhalf uur lang Fox Voetbal met Toine van Peperstraten en Jan van Halst, mét beelden uit de Eredivisie, maar ook live-schakelingen met Engeland voor wedstrijden uit de Premier League. Verder bestaat de programmering uit films en series.

Tv-series zijn tegenwoordig hotter dan hot. Bakt FOX er wat van?
Het is niet verkeerd. Met Ripper Street, de Amerikaanse remake van het Scandinavische succesnummer The Bridge en Da Vinci's Demons heeft het in ieder geval drie goed ontvangen series in het aanbod die bovendien nog nergens anders te zien zijn geweest. De series krijgen hoge waarderingen, onder meer op de site van IMDB, de bekende filmdatabase. Ze worden op respectievelijk dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 uitgezonden. Verder is er nog The Walking Dead, waarvan FOX ook de rechten heeft. Die serie is in Amerika toe aan haar vierde seizoen. Toch start FOX vanavond met aflevering 1 van het eerste seizoen. 'Elke maandagavond om 22:00 uur twee afleveringen', verduidelijkt Van der Zee van FOX. Waarom niet meteen seizoen 3 en straks vanaf oktober met seizoen 4 beginnen? 'Als we zo doorgaan, zijn we in november toe aan het uitzenden van seizoen vier. En dat is wat we ook willen, al is daar nog geen definitief besluit over genomen. Het is in ieder geval een serie waar we heel erg in geloven en waarvan we vinden dat mensen de kans moeten krijgen om het vanaf aflevering 1 te volgen.' Bij de kleinere digitale zender FOXLife is seizoen 3 overigens al wel te zien geweest.

Ik zie ook weer heel veel afleveringen van The Simpsons in het programmaschema...
Deze in Amerika heel populaire primetime-cartoon voor volwassenen slaat al ruim 20 jaar absoluut niet aan in Nederland, maar FOX gaat het, vermoedelijk tegen beter weten in, toch weer proberen. Vier afleveringen per dag.

En de kijkcijfers?
Die van The Simpsons zullen minimaal zijn. De hier eerder genoemde tv-series kunnen vermoedelijk rekenen op hooguit enkele honderdduizenden kijkers per episode. Het best bekeken programma van FOX zal uiteindelijk FOX Voetbal worden, al krijgen ze het moeilijk met de heren van RTL's Voetbal International pal tegenover zich. FOX wil niets zeggen over marktaandelen en kijkcijfers, 'We gaan het stap voor stap opbouwen', maar de vlag gaat waarschijnlijk al uit als Toine en de zijnen meer dan 200.000 kijkers weten te trekken. Een echte concurrent voor RTL4 en Nederland 1 zal het derhalve zeker niet worden.

Maar ze hebben toch alle rechten van de Eredivisie?
Klopt, maar die voetbalcompetitie stopt men voor een groot deel achter de betaalmuur van Fox Sports Eredivisie, voorheen Eredivisie Live. De samenvattingen heeft Fox voor dit seizoen nog verkocht aan de NOS. Voor volgend seizoen ziet het ernaar uit dat de samenvattingen inderdaad bij FOX op 11 te zien zullen zijn, maar ook dat is nog geen uitgemaakte zaak. Daarover gaat uiteindelijk de EMM, de vennootschap van de voetbalclubs, de KNVB en tv-producent Endemol, waarvan Fox nu voor 51 procent aandeelhouder is. Voor het eind van dit jaar wordt duidelijk of FOX vanaf augustus 2014 de samenvattingen mag gaan uitzenden en de zender zodoende wél een gegarandeerde kijkcijferhit in huis zal hebben.
pi_130242993
Nog 30 minuten en dan gaat deze super geweldige toffe nieuwe zender lossssss.
pi_130243619
quote:
0s.gif
Op maandag 19 augustus 2013 17:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Nog 30 minuten en dan gaat deze super geweldige toffe nieuwe zender lossssss.
Flashback aan sport 10 dit.

Zijn er echt veel mensen die 4 dagen per week naar een analyserende Jan van Halst willen kijken? _O- Echt, ik zou iemand uit mijn vriendenkring gewoon uitlachen dan. En van facebook gooien.
pi_130243783
We gaan er voor zitten hoor, komt Toine op een rode knop drukken?
pi_130243911
Spannend ik zit klaar!
pi_130243936
Steeds de zelfde promo's. Ben het nu al zat
pi_130243942
START!
pi_130243956
En het is begonnen, spannend!!!
pi_130243969
Topduo, Wytse en Helene _O_.
pi_130243971
Hockeymannen klaar voor Engeland en veel buitenlandse goals.
pi_130244013
die balk kan echt niet. té USA
pi_130244033
Fan-tas-tische competities
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:21:16 #119
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_130244592
Dat blonde vrouwke maakt het wel een beetje Amerikaans.
pi_130244657
We zien nu alle gols bij Juventus en straks om half 9 nog een keer met commentaar van Jan de iPad man. _O_
pi_130244660
quote:
0s.gif
Op maandag 19 augustus 2013 18:21 schreef YazooW het volgende:
Dat blonde vrouwke maakt het wel een beetje Amerikaans.
Helene? Die zat al gewoon bij eredivisie live.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:24:02 #122
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_130244679
quote:
1s.gif
Op maandag 19 augustus 2013 18:23 schreef Monolith het volgende:

[..]

Helene? Die zat al gewoon bij eredivisie live.
Ah ok, nooit EL gehad hier.
pi_130244689
ik vind het wel een leuk programma tot nu toe :@.
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:24:52 #124
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_130244699
En gaan ze straks nu serieus 4 afleveringen van The Simpsons achter elkaar uitzenden? :P
pi_130244708
Prima programma idd
pi_130244774
quote:
0s.gif
Op maandag 19 augustus 2013 18:24 schreef YazooW het volgende:
En gaan ze straks nu serieus 4 afleveringen van The Simpsons achter elkaar uitzenden? :P
Ja.
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 augustus 2013 @ 18:34:02 #127
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_130244965
Prima programma. Alleen soms iets te 'Amerikaans fantastisch'
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_130245171
Wytse en Helene is wel een leuke combi.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_130245386
Iemand die bij online zit? Kan FOX niet vinden ;(
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_130245461
Hoop wel dat het online komt, ik wil het wel een keer zien.

http://www.foxtv.nl/series/fox-sport-centraal/afleveringen

Deze site vind ik nou niet echt duidelijk.
pi_130245596
Zeer amateuristische site inderdaad voor zo'n bedrijf!
  Redactie Sport / Supervogel maandag 19 augustus 2013 @ 19:06:06 #132
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_130246006
quote:
0s.gif
Op maandag 19 augustus 2013 18:00 schreef Toefjes het volgende:
Hockeymannen klaar voor Engeland en veel buitenlandse goals.
Buitenlandse kools waren het.
pi_130246103
snap nog altijd niet waarom ze niet met SBS in zee zijn gegaan en dan lekker Veronica omdopen in Fox dan heb je gelijk de doelgroep te pakken die je wilt bereiken
pi_130246148
quote:
2s.gif
Op maandag 19 augustus 2013 19:09 schreef Evertjan het volgende:
snap nog altijd niet waarom ze niet met SBS in zee zijn gegaan en dan lekker Veronica omdopen in Fox dan heb je gelijk de doelgroep te pakken die je wilt bereiken
Ze hadden RTL7 moeten kopen
Jij bent het zonnetje!!!
pi_130246160
quote:
1s.gif
Op maandag 19 augustus 2013 19:10 schreef Mortaxx het volgende:
MEER VOOR MANNEN!!!!!
pi_130246171
RTL Fox 7 bekt niet zo lekker
pi_130246207
quote:
2s.gif
Op maandag 19 augustus 2013 19:11 schreef Evertjan het volgende:

[..]

MEER VOOR MANNEN!!!!!
Wat leg je me nu in de mond?
Jij bent het zonnetje!!!
pi_130255244
Joepie, nu even een serie.
pi_130255318
Hoe vonden jullie het? Is het later terug te kijken? Ben op vakantie.
pi_130255352
quote:
0s.gif
Op maandag 19 augustus 2013 22:27 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe vonden jullie het? Is het later terug te kijken? Ben op vakantie.
daar is dit topic voor
VBL / FOX Voetbal #1: Het zal ons benieuwen
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 00:11:43 #141
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_130259031
FOX moet amerikaanse sporten erbij doen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 01:18:29 #142
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_130261040
quote:
7s.gif
Op dinsdag 20 augustus 2013 00:11 schreef Smoofie het volgende:
FOX moet amerikaanse sporten erbij doen.
Ja.
Godverdomme, wat mis ik ESPN America.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_130274205
En FOX moet gewoon FOXNEWS en Bill O'Reilly erbij gooien. Kortom meer korte rokjes en ultrarechts (tegen het racistische aan) geluid uit de US of A. Hebben die linkse talkshows als DWDD ook weer wat om op af te geven om 19:30 uur.

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Fox News Babes

en

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Grieving son of 9/11 victim intimidated + bullied by Fox News Bill O'Reilly
pi_130278850
Was nog al verbaasd dat een kabel aanbieder SPORT1 en FOX voor een combiprijs verkocht en dat ZIGGO de "liefhebber" van sport nog even 10e extra aftroggelt in tijden van crisis.
Daarom maar eens mail gestuurd, krijg je het volgende antwoord terug:

"Bedankt voor uw e-mail met uw vraag over de voetbalpakketten van Ziggo.

Ziggo heeft op dit moment nog geen totaal pakketten voor het voetbal.
In de onderhandelingen met Fox Sports heeft Ziggo wel het totale pakket tot 1 februari voor een actieprijs.
In plaats van € 24,95 betaald u dan € 19,95.
Onze excuses voor het ongemak.

Heeft u nog vragen of opmerkingen? Dan beantwoorden wij deze graag via ziggo.nl/klantenservice"

Eigenlijk staat hierboven: We hebben ons betaalsysteem nog niet ingericht en dus betaal je tot december de oude prijs, daarna is winterstop en geen bal op TV maar betaal je toch 2 euro extra. En vanaf 1 Februari 2014 gaan we weer voetballen en betaal je volle pond.
Klantenbinding is niet de sterkste van ZIGGO zullen we maar zeggen. :r :P
pi_130299316
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:35:25 #147
67174 Dos37
Come on Twente
pi_130307491
_O_ The Simpsons _O_
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_130307750
Haha foxsports komt er op en 40k mensen gaan weg
pi_130308039
quote:
10s.gif
Op maandag 19 augustus 2013 13:42 schreef Moody het volgende:
Ik begrijp het geklaag niet zo over de reclames. Er gaat een behoorlijk bedrag via Fox (uitzendrechten) naar de clubs. Dat bedrag moet terugverdiend worden.
Rot toch op Heracles krijgt nog geen 5 ton meer. :') Alleen Ajax word er beter door.
pi_130308196
quote:
0s.gif
Op woensdag 21 augustus 2013 11:55 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Rot toch op Heracles krijgt nog geen 5 ton meer. :') Alleen Ajax word er beter door.
Tja, er is een prestatieratio. Hoe meer je presteert, hoe meer geld je krijgt.

Eigenlijk werkt dat de clubs verder uit elkaar, want als je meer geld hebt, kun je beter presteren, krijg je nog meer geld etc. etc. Maar dit is wel de enige manier om voor de clubs die in Europa spelen nog een enigszins respectabel team te kunnen vormen.

Daarbij krijgt de hele top + subtop een flinke zak met geld. Dat geld wordt ook weer uitgegeven aan binnenlandse transfers. Heracles zal er in ieder geval niet slechter op worden.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop