Wat is hier zo leuk danquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:37 schreef Dearest het volgende:
ik heb de hele tijd andere dingen te doen omg k wil dit niet ik wil HIER BLIJVEN sorry jongens :s
wat is er dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:37 schreef Dearest het volgende:
ik heb de hele tijd andere dingen te doen omg k wil dit niet ik wil HIER BLIJVEN sorry jongens :s
WAAROM ben jij altijd zo nieuwsgierigquote:
koop een camquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
okemaar ik heb geen cam
Ben ik ook altijdquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:45 schreef Dearest het volgende:
[..]
WAAROM ben jij altijd zo nieuwsgierigno offense maar echt
Heb je ze ooit IRL gezien?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:40 schreef Dearest het volgende:
[..]
jamijn fok matties door dik en dun, ik laat jullie nooit in de steek ok NOOIT <333
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
nog niet :s en ik maakte maar een garpjen, rustigquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb je ze ooit IRL gezien?
oke :s sorry man :squote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
nog niet :s en ik maakte maar een garpjen, rustig
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAwats je rekeningnummer bbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ga je geen geld aan me laten gevendan moet ik er dingen voor terug doen
welke brug?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]![]()
![]()
zie je onder de brug, 22:00
Nouja, ik wil gewoon een goede indruk achterlaten, oke.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee
[..]
nah vind het wel kunnen
Ik ging dan ook met een vriendin
Omdat dat niet verantwoord is voor het topic.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:56 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Waarom loop ik maus ook al net mis
Was het een date?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nouja, ik wil gewoon een goede indruk achterlaten, oke.
[..]
Omdat dat niet verantwoord is voor het topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |