Wat is hier zo leuk danquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:37 schreef Dearest het volgende:
ik heb de hele tijd andere dingen te doen omg k wil dit niet ik wil HIER BLIJVEN sorry jongens :s
ik ben sarcastischquote:
wat is er dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:37 schreef Dearest het volgende:
ik heb de hele tijd andere dingen te doen omg k wil dit niet ik wil HIER BLIJVEN sorry jongens :s
Huh?quote:
WAAROM ben jij altijd zo nieuwsgierigquote:
koop een camquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
okemaar ik heb geen cam
Ben ik ook altijdquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:45 schreef Dearest het volgende:
[..]
WAAROM ben jij altijd zo nieuwsgierigno offense maar echt
Heb je ze ooit IRL gezien?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:40 schreef Dearest het volgende:
[..]
jamijn fok matties door dik en dun, ik laat jullie nooit in de steek ok NOOIT <333
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog niet :s en ik maakte maar een garpjen, rustigquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb je ze ooit IRL gezien?
oke :s sorry man :squote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
nog niet :s en ik maakte maar een garpjen, rustig
wats je rekeningnummer bbyquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHASPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga je geen geld aan me laten gevenquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ga je geen geld aan me laten gevendan moet ik er dingen voor terug doen
quote:
welke brug?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]![]()
![]()
zie je onder de brug, 22:00
een brug te ver XD XD hihahoquote:
haha ik moest lachen want dit kan ook nogquote:
Geen brugquote:
Nouja, ik wil gewoon een goede indruk achterlaten, oke.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee
[..]
nah vind het wel kunnen
Ik ging dan ook met een vriendin
Omdat dat niet verantwoord is voor het topic.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:56 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Waarom loop ik maus ook al net mis
Was het een date?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nouja, ik wil gewoon een goede indruk achterlaten, oke.
[..]
Omdat dat niet verantwoord is voor het topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop