abonnement Unibet Coolblue
pi_129591893
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
/spatieboos
/sofsexy
Je maintiendrai
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:38:40 #227
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_129591937
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

/sofsexy
dat is de tc link
kom je ook?
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:38:59 #228
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_129591944
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:36 schreef xcachet het volgende:

[..]

Was het een date? :D
Niet echt, beetje een impulsieve actie. Ik zou best een keer met haar willen daten maar weet niet of het wederzijds is. :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_129592447
quote:
99s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Niet echt, beetje een impulsieve actie. Ik zou best een keer met haar willen daten maar weet niet of het wederzijds is. :P
Dan zou je haar op date moeten vragen :)
pi_129592693
ey
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_129592806
Hey
pi_129592838
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 22:02 schreef xcachet het volgende:
Hey
alles goed
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  donderdag 1 augustus 2013 @ 22:03:17 #233
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_129592844
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
/spatieboos
Ik ben niet boos :(
Spatieboos
pi_129593620
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

alles goed
Nog steeds. Maar aan het werk :'(
En bij jou? Nog een kater? :P
  donderdag 1 augustus 2013 @ 22:31:34 #235
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_129593859
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:38 schreef supersof het volgende:

[..]

dat is de tc link
kom je ook?
DM dat maar voortaan
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_129594100
Fuck. Een beetje een blauwtje gelopen. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_129594241
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 22:31 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

DM dat maar voortaan
waarom?
Je maintiendrai
pi_129594549
Ik ga het toch posten

Met het oog op een vriendinnetje is mijn appartement niet bijzonder geschikt voor samen slapen, dus ik was wat aan het dobberen over een oplossing (slaapbank, extra matras, whatever). Dus ik vroeg eens aan m'n date, stel dat 't wat wordt, hoe zou ik dat op moeten lossen. En toen ineens schoot het naar boven, wat ik al een tijdje probeerde te onderdrukken, dus ik voegde toe: of stel ik mij er nu te veel van voor?

Kreeg ik te horen ja sorry ik vind je leuk ditdat maar niet in romantische zin na afgelopen zondag. Maar ik wil wel (studie)vrienden zijn!!

Friendzone :')

Ik ga even een poosje niets zeggen tegen haar.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_129594580
Maar toch wel werkelijk een blauwtje. Beetje zonde, had ik kunnen weten.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_129594613
haha :')

rare vraag om te stellen zeg
pi_129594631
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 22:47 schreef Amoeba het volgende:
Ik ga het toch posten

Met het oog op een vriendinnetje is mijn appartement niet bijzonder geschikt voor samen slapen, dus ik was wat aan het dobberen over een oplossing (slaapbank, extra matras, whatever). Dus ik vroeg eens aan m'n date, stel dat 't wat wordt, hoe zou ik dat op moeten lossen. En toen ineens schoot het naar boven, wat ik al een tijdje probeerde te onderdrukken, dus ik voegde toe: of stel ik mij er nu te veel van voor?

Kreeg ik te horen ja sorry ik vind je leuk ditdat maar niet in romantische zin na afgelopen zondag. Maar ik wil wel (studie)vrienden zijn!!

Friendzone :')

Ik ga even een poosje niets zeggen tegen haar.
Paar tetsen geven. hard to get ja toch.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_129594700
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Paar tetsen geven. hard to get ja toch.
Achja. Ik heb genoeg meegemaakt in m'n leven om daarmee om te kunnen gaan. Alleen een beetje mad dat ik m'n gevoelens negeerde. Ik vond haar ook al wat saai, maar ik wilde 't toch wel een kans geven enzo. Misschien dat ze wat leuker werd in haar manier van communiceren, verder was 't wel een leuke meid.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 22:56:13 #243
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_129594886
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 22:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

waarom?
Ik wil niks meer lezen over TC en welke room het is. Onnodig allemaal.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  donderdag 1 augustus 2013 @ 22:57:48 #244
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_129594953
quote:
2s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 22:51 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Achja. Ik heb genoeg meegemaakt in m'n leven om daarmee om te kunnen gaan. Alleen een beetje mad dat ik m'n gevoelens negeerde. Ik vond haar ook al wat saai, maar ik wilde 't toch wel een kans geven enzo. Misschien dat ze wat leuker werd in haar manier van communiceren, verder was 't wel een leuke meid.
awh
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_129595108
Ik vroeg haar na afgelopen zondag of ze of heeeeel verlegen was of ik iets grandioos verkeerd deed. Ik miste wat. Gewoon, een kusje, een keer in m'n hand knijpen ofzo. Het was allemaal zo oppervlakkig. Geen glimlach.

Ik had 'n mooie dag opgezet, maargoed. Dus toen ze wegliep naar haar trein vroeg ik nog: krijg ik geen kus. Toen kreeg ik wel 'n kus, maar vlug. Dus toen vroeg ik dat en kreeg ik als antwoord: Ik ben een beetje introvert.

Dus toen ik zei:

Ik vind je leuk, mocht 't wat worden tussen ons, zie ik hier ditdat een probleem in (over die slaapbank). Dus help me out.

Toen zei ze 'n tijdje niks, en toen wist ik wel dat m'n twijfels terecht waren. Flikker op man, introvert. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 23:05:18 #246
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_129595215
quote:
2s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 23:02 schreef Amoeba het volgende:
Ik vroeg haar na afgelopen zondag of ze of heeeeel verlegen was of ik iets grandioos verkeerd deed. Ik miste wat. Gewoon, een kusje, een keer in m'n hand knijpen ofzo. Het was allemaal zo oppervlakkig. Geen glimlach.

Ik had 'n mooie dag opgezet, maargoed. Dus toen ze wegliep naar haar trein vroeg ik nog: krijg ik geen kus. Toen kreeg ik wel 'n kus, maar vlug. Dus toen vroeg ik dat en kreeg ik als antwoord: Ik ben een beetje introvert.

Dus toen ik zei:

Ik vind je leuk, mocht 't wat worden tussen ons, zie ik hier ditdat een probleem in (over die slaapbank). Dus help me out.

Toen zei ze 'n tijdje niks, en toen wist ik wel dat m'n twijfels terecht waren. Flikker op man, introvert. :')
Ze had je al gefriendzoned :o
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_129595631
JULLIE :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
i still see your shadows in my room
pi_129595642
quote:
11s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 23:05 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Ze had je al gefriendzoned :o
Tsjah, maar ik accepteerde 'introvert' als 'n excuus. Maar als ik aan 't zwetsen ben ofzo laat ik vaak wel wat doorschemeren. Niks geen reactie daarop, daarom is 't misschien maar goed ook dat 't helemaal niks wordt.

En dan ja. Of ik (studie)vrienden wil zijn. Haha
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_129595656
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 23:13 schreef Dearest het volgende:
JULLIE :')
Wie? :?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_129595827
quote:
2s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 23:13 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wie? :?
Iedereen hier is gewoon zo achterbaks als het maar zijn kan :') Jij hebt er niks mee te maken, maar die mensen weten wel wie ik bedoel :') Anyways, ga hier niet lopen rellen dusja doeg
i still see your shadows in my room
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')