tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said 'I'll throw myself away' pididididum They're just photo's after all!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:17 schreef GJonline het volgende:
Wat staat er? Op iPad zie je dat niet
Laten staan, hij is goed zo.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said 'I'll throw myself away' pididididum They're just photo's after all!
Tja, ik begin nu wel weer zwaar te twijfelen natuurlijk.quote:
Dat wil ik best overwegen, maar ik ken je eerlijk gezegt niet bijzonder goed. Om nou zomaar dat in mijn sig. te zetten...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:20 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik wil je vriendelijk doch dringend verzoeken "CherryOnTop is de leukste FOK!user" als signature te nemen.
Klopt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik vind het niet echt een discussie waard.
ik ben opgegroeid met patat en woon nu in frietgebied, dus beide.quote:
Jij bent net nederland in WO2quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
I am the amazing neutral woman
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik ben opgegroeid met patat en woon nu in frietgebied, dus beide.
WO2quote:
moest je ook zo wennen in het begin? ik voelde me best dom de eerste paar keer dat ik friet besteldequote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:33 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]Ik ben opgegroeid in een frietgebied en woon nu in een patatgebied.
neu, in WW2 probeerden we het ook, alleen pakte het toen minder goed uitquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:33 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
WO2??
2de wereld oorlog bedoelde ik
Ik zei de eerste keer: één frietje graag. En die snackbarvent: één patatje dus?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
moest je ook zo wennen in het begin? ik voelde me best dom de eerste paar keer dat ik friet bestelde
god, wat kinderachtig van die ventquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:38 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik zei de eerste keer: één frietje graag. En die snackbarvent: één patatje dus?
Bedankt, kijk hier kan ik wat mee.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:42 schreef Fopje het volgende:
Ik ga hier geen woorden over vuil maken.
Wat een nietszeggende signature.
Nope, ik denk dat je Dagonet bedoelt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop