abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129743884
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Als sporter zou je toch een statement kunnen maken door iets met de regenboogkleuren te dragen tijdens de OS? Of zou dat niet mogen?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 09:27:28 #127
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_129744700
quote:
14s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:50 schreef Dagonet het volgende:

Dat kan, moet hij helemaal zelf weten, zolang het maar geen wet wordt en dus een verplichting om homo's als minder te behandelen.
nee het moet zo als hier in Nederland een hele stad roze maken en dan nog extra veel bootjes met dat soort mensen er op door grachten te laten varen
en dan nog hebben over gelijke behandelingen

dan zou ik zeggen gedraag je gewon als een hetero en gaat er niet bewust mee te koop lopen en zeker je niet zo uitsloven om te laten zien dat je een homo of lesbo ben

want als ik ergens staat te zoenen en ik wordt weggestuurd wordt er niets in de krant geschreven maar zodra een homo word weggestuurd dan wordt gelijk zijn geaardheid weer mee genomen en weer op een voet stuk gezet

en komen er allemaal lijpe mensen in actie om het voor dat soort mensen op te nemen .......
gelijkwaardig willen behandelt worden en dan zo'n gedrag vertonen :S
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_129745178
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 08:22 schreef raptorix het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mooi voorbeeld. Enig idee hoe het met die jongens is afgelopen die dat statement hebben gemaakt?
pi_129745335
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:52 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Mooi voorbeeld. Enig idee hoe het met die jongens is afgelopen die dat statement hebben gemaakt?
Redelijk ok, zie hun Wiki
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 10:13:19 #130
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_129745570
Homo's die gelijke rechten willen maar zich toch onderscheiden van de rest :') :') :') :')
pi_129745670
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:13 schreef betyar het volgende:
Homo's die gelijke rechten willen maar zich toch onderscheiden van de rest :') :') :') :')
Hetero's die geen gelijke rechten willen en zich onderscheiden van de rest :')__________________________!
I feel kinda Locrian today
pi_129745742
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:00 schreef raptorix het volgende:

[..]

Redelijk ok, zie hun Wiki
Geschorst door het US team, van de Spelen verwijderd en hun (sportieve) loopbaan was voorbij.
Bij thuiskomst bedreigd en de families kregen te maken met doodsbedreigingen.

De nummer 3 op het podium die sympathiseerde (een Australiër) kreeg een reprimande van zijn nationale comitee en werd niet meer geselecteerd voor de OS in '72, ondanks dat hij meerdere malen aan de kwalificatie-eisen had voldaan.

http://en.wikipedia.org/wiki/1968_Olympics_Black_Power_salute
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 10:22:12 #133
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_129745752
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:18 schreef starla het volgende:

[..]

Hetero's die geen gelijke rechten willen en zich onderscheiden van de rest :')__________________________!
5-10% is homoseksueel, het is makkelijker om als kleine groep je aan te passen dan de 90-95%.
pi_129746449
Aanpassen? We hadden het over rechten. 100% van de mensen heeft gelijke rechten.

Eng mannetje ben je, brrr...
pi_129747310
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:21 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Geschorst door het US team, van de Spelen verwijderd en hun (sportieve) loopbaan was voorbij.
Bij thuiskomst bedreigd en de families kregen te maken met doodsbedreigingen.

De nummer 3 op het podium die sympathiseerde (een Australiër) kreeg een reprimande van zijn nationale comitee en werd niet meer geselecteerd voor de OS in '72, ondanks dat hij meerdere malen aan de kwalificatie-eisen had voldaan.

http://en.wikipedia.org/wiki/1968_Olympics_Black_Power_salute
In eerste instantie wel, maar ze hebben hun carriere aardig voort kunnen zetten.
pi_129747387
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:13 schreef betyar het volgende:
Uh?

Hoe bedoel je dit?
pi_129750260
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Uh?

Hoe bedoel je dit?
Zoals het er staat, als je jezelf seksueel onderscheidt van de meerderheid dan heb je in zijn ogen niet dezelfde rechten.

Een zeer kromme en enge redenering.
pi_129750393
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:57 schreef starla het volgende:

[..]

Zoals het er staat, als je jezelf seksueel onderscheidt van de meerderheid dan heb je in zijn ogen niet dezelfde rechten.

Aha, en die onderscheiding is ook naar keuze? :?
pi_129750512
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:01 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Aha, en die onderscheiding is ook naar keuze? :?
Dat maakt klaarblijkelijk niet uit.

Wel schrijnend dat hier mensen op Fok mogen discrimineren obv seksuele geaardheid, maar zo gauw je het doet obv huidskleur je een ban aan je broek krijgt.

Zegt genoeg over hoe dit probleem gebagatelliseerd wordt.
pi_129750673
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:04 schreef starla het volgende:
Wel schrijnend dat hier mensen op Fok mogen discrimineren obv seksuele geaardheid, maar zo gauw je het doet obv huidskleur je een ban aan je broek krijgt.
:')
Conscience do cost.
pi_129750716
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:09 schreef ems. het volgende:

[..]

:')
Zeer constructief en zulks.
pi_129750736
Dat viel me dus ietwat tegen.
Conscience do cost.
pi_129757302
Eerlijk gezegd komt de pro gay propaganda van ''het westen'' mij de stro uit

Ben blij dat er nog steeds mensen zijn met een afwijkende mening
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator / Social Media snolleke dinsdag 6 augustus 2013 @ 16:34:50 #144
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_129757473
Ajax zou best geen Russische ploeg loten in de CL
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 16:38:28 #145
408948 JamesTKirk
Beyond frontiers
pi_129757610
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 07:31 schreef Maharajah het volgende:
Waarom is Rusland zo bang voor homoseksualiteit? :') Poetin een nog-in-de-kast gevalletje?
Misplaatst machogedrag lijkt me. En angst, ja angst. Want wat anders is, is eng. Zo rolt de mensheid helaas te vaak.
The more complex the mind, the greater the need for the simplicity of play.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:26:36 #146
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_129759005
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:52 schreef starla het volgende:
Aanpassen? We hadden het over rechten. 100% van de mensen heeft gelijke rechten.

Eng mannetje ben je, brrr...
Hier mag je niet in een Boerka over straat lopen en in Rusland mogen homo's elkaar niet op straat kussen.
Begin eerst hier maar eens met gelijke rechten voordat je die ergens anders gaat verkondigen.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:27:16 #147
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_129759034
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:57 schreef starla het volgende:

[..]

:{w :{w :{w
Je hebt je aan de regels van het land dat je bezoekt te houden.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:28:37 #148
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_129759095
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:04 schreef starla het volgende:

[..]

Dat maakt klaarblijkelijk niet uit.

Zegt genoeg over hoe dit probleem gebagatelliseerd wordt.
Ach, pedofielen wil men hier het liefst ook ophangen, dat is ook een geaardheid hè.
pi_129759651
Ad 1) Drogreden: omdat iets anders verboden is, mag alles maar verboden worden. Overigens ben ik het ook niet eens met een eventueel verbod, want het verbod is nog niet eens van kracht.
Voor het geval je dat niet wist...

Ad 2) Niet als het tegen de rechten van de mens indruist.

Ad 3) Jij wil pedofielen ophangen? Pedofilie is inderdaad een geaardheid en niet verboden, want dat zou een verbod betekenen op gedachten en dat kan niet.
Pedoseksualiteit of het uitoefenen van seksuele verlangens op kinderen is terecht verboden. Ook niet te vergelijken met homoseksualiteit omdat er in het eerste geval sprake is van een scheve machtsverhouding. Opnieuw een drogreden dus.

Kort samengevat dus; je hebt echt geen flauw benul waar je het over hebt, dus komt maar met drogredenen aan die alleen een troll zou kunnen verzinnen. Of homofobe mensen met een lage socio-economische status. Kies maar tot welke groep jij behoort.

[ Bericht 1% gewijzigd door starla op 06-08-2013 17:51:02 ]
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:46:38 #150
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_129759719
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:44 schreef starla het volgende:
Ad 1) Drogreden: omdat iets anders verboden is, mag alles maar verboden worden. Overigens ben ik het ook niets eens met een eventueel verbod, want het verbod is nog niet eens van kacht.

Ad 2) Niet als het tegen de rechten van de mens indruist.
Mag een mens niet gewoon zelf bepalen wat hij/zij aantrekt?

quote:
Ad 3) Jij wil pedofielen ophangen? Pedofilie is inderdaad een geaardheid en niet verboden, want dat zou een verbod betekenen op gedachten en dat kan niet.
Pedoseksualiteit of het uitoefenen van seksuele verlangens op kinderen is terecht verboden. Ook niet te vergelijken met homoseksualiteit omdat er in het eerste geval sprake is van een scheve machtsverhouding. Opnieuw een drogreden dus.

Kort samengevat dus; je hebt echt geen flauw benul waar je het over hebt, dus komt maar met drogredenen aan die alleen een troll zouden kunnen verzinnen. Of homofobe mensen met een lage socio-economische status. Kies maar tot welke groep jij behoort.
Ik niet. Velen in nws wel. Maak van mij aub niet zo'n figuur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')