Waarom? Het is een reeks, je kan zo terugbladeren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mét linkjes naar deel 1 en deel 2 en drie !?
ja, thx...nu ook de terugbladerfunctie ontdektquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:55 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Waarom? Het is een reeks, je kan zo terugbladeren.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
ja, thx...nu ook de terugbladerfunctie ontdekt
Dat schiet niet opquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:15 schreef makkie88 het volgende:
Zijn er ook websites waar je kleinere bedragen (tusen de 0 en 25 euro) kunt investeren, dit om te experimenteren en te kijken hoe t werkt enzo
Je kan toch wel 100 euro missen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:15 schreef makkie88 het volgende:
Zijn er ook websites waar je kleinere bedragen (tusen de 0 en 25 euro) kunt investeren, dit om te experimenteren en te kijken hoe t werkt enzo
ja maar als ik 3 x 100 moet missen om meerere dingen te spreiden dan vind ik dat wel veel ;-) vooral omdat ik (nog) niet het vertrouwen heb dat t terug komtquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:22 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Je kan toch wel 100 euro missen?
Project 3777 dat net online is gekomen heeft slechts een looptijd van 18 maanden. Prima project om mee te beginnen wat dat betreft.
5,8%quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:21 schreef Tha_Duck het volgende:
Leuk nieuw project op GvE! Looptijd 18 maanden met een rente van 7% (effectief geloof ik 5.4% uit mijn hoofd).
Dan zou ik eerst leren sparen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:24 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ja maar als ik 3 x 100 moet missen om meerere dingen te spreiden dan vind ik dat wel veel ;-) vooral omdat ik (nog) niet het vertrouwen heb dat t terug komt
Onder de 100 euro heeft het geen zin idd vanwege de kosten vandaar dat ze bij GVE 100 als ondergrens aanhouden wat ik ook al erg laag vind.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:24 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ja maar als ik 3 x 100 moet missen om meerere dingen te spreiden dan vind ik dat wel veel ;-) vooral omdat ik (nog) niet het vertrouwen heb dat t terug komt
Heb jij ook iets in GVE of ben je nog aan het rondkijken?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
ja, thx...nu ook de terugbladerfunctie ontdekt
Het concept ( en de uitvoering)!spreekt mij zeer aan !quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Onder de 100 euro heeft het geen zin idd vanwege de kosten vandaar dat ze bij GVE 100 als ondergrens aanhouden wat ik ook al erg laag vind.
[..]
Heb jij ook iets in GVE of ben je nog aan het rondkijken?
Dat hangt ja toch gewoon samen met de essentie van een annuitaire lening. In het begin is het rente bedrag het hoogst. Mijn insziens is het van belang om het terug ontvangen geld zo snel mogelijk weer te herinvesteren om je opbrengst goed te verhogen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:09 schreef AQuila360 het volgende:
Totaal ontvangen ¤ 134,69
Ontvangen rente ¤ 28,30
Rente is toch best wel een behoorlijk deel van het totaal wat ik al heb terug ontvangen.
Ik heb er geloof ik 2 van 5 jaar en eigenlijk zijn die te lang ja. Maar na 2,5 jaar heb je de helft al wel terug dat scheelt wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het concept ( en de uitvoering)!spreekt mij zeer aan !
Wat eerder werd gepost over de maatschappelijke betrokkenheid etc.
Alleen vind ik de 5- jaars termijn een beetje lang bij de meeste projecten.
Daarom lurk ik vnl. om de kennis bij te houden.
Crowdaboutnow kun je zelfs 5 euro investeren. Maar of je nou echt blij wordt om verspreidt over drie jaar tijd 5,70 terug te ontvangen betwijfel ikquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:15 schreef makkie88 het volgende:
Bij crowdaboutnow krijg je je geld niet verspreid terug maar in enen keer aan einde looptijd met rente.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Crowdaboutnow kun je zelfs 5 euro investeren. Maar of je nou echt blij wordt om verspreidt over drie jaar tijd 5,70 terug te ontvangen betwijfel ik
Ow, ok. dat wist ik niet. Dan krijg je bij 15% rendement over 3 jaar zo'n 6,25 terug. Ook de moeite waard...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:42 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Bij crowdaboutnow krijg je je geld niet verspreid terug maar in enen keer aan einde looptijd met rente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |