quote:Kijk eens op je loonstrook,.. daar moet ergens een bedrag staan,.. je gewerkte loon. Daar 8% van is geloof ik je JAARLIJKSE vakantieuitkering.
Op zaterdag 21 september 2002 18:27 schreef bassieVL het volgende:
ík werk wit.
Maar in sommige branches is het normaal om vakantieuitkeringen reeds in je loon te verwerken (dus doen ze 8% op je salaris erbij)
quote:Ik denk namelijk niet dat er een CAO is voor zwartwerkers
Op zaterdag 21 september 2002 18:18 schreef Dlocks het volgende:
Werk je wit of zwart?
quote:hahaha..cao zwart
Op zaterdag 21 september 2002 18:18 schreef Dlocks het volgende:
Werk je wit of zwart?
quote:Vond ik ook
Op zaterdag 21 september 2002 19:19 schreef The_Wanderer het volgende:[..]
hahaha..cao zwart
quote:Stuur hem een aangetekende brief waarin je je vakantiegeld vordert. Met rente.
Op donderdag 17 oktober 2002 11:41 schreef bassieVL het volgende:
mijn baas negeert mijn mailtjes die ik hem stuur.en dat terwijl ik heel aardig vraag naar mijn vakantiebijdrage.
Als hij daar niet op reageert vraag je je advocaat om beslag te laten leggen op de rekening van het bedrijf, of schakel je een incassobureau in.
quote:je kan er ook eerst nog even persoonlijk langs gaan voordat je deze stappen onderneemt. als je meteen met een incassobedrijf gaat lopen dreigen dan heb je wel door dat je binnenkort ook wel naar je baan kunt fluiten. vadertje drees heeft nog geregeld dat iedereen recht heeft op vakantiegeld (in 1947). hier kun je ook nog wat vinden over vakantiegeld http://www.bondgenoten.fnv.nl/renderer.do/returnPage/8146/itemId/4862/menuId/8146/pageId/3611/sf/8146/instanceId/8120/ maar waarschijnlijk vind je daar geen nieuwe dingen. ik zou het voorzichtig aanpakken als ik jou was. je kunt natuurlijk ook nog altijd een keertje bij de rechtswinkel langsgaan en daar advies vragen!
Op donderdag 17 oktober 2002 12:30 schreef k_man het volgende:[..]
Stuur hem een aangetekende brief waarin je je vakantiegeld vordert. Met rente.
Als hij daar niet op reageert vraag je je advocaat om beslag te laten leggen op de rekening van het bedrijf, of schakel je een incassobureau in.
quote:Het topic is inmiddels een maand oud. Ik nam aan dat hij het al met praten geprobeerd heeft.
Op donderdag 17 oktober 2002 17:59 schreef Fratz het volgende:[..]
je kan er ook eerst nog even persoonlijk langs gaan voordat je deze stappen onderneemt.
Dus dan maar een aangetekende brief sturen. En als dat niet helpt de rechtsbijstandsverzekering maar eens uit de kast trekken. Helaas kan het niet anders denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |