uhmm ja...quote:
ja anders kan ik het niet op jou landje/account zetten, moet inloggen en dan elke donut item kopen en plaatsen via mijn gehackte Simpsons Tapped Out spel op mijn ipad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:44 schreef vicey het volgende:
Ik bedoel van dat, heb ik wel je origin inlog gegevens nodig...
Als de nieuwe ipad er hier is, ga ik zelf evne knutselen. Je reddit link was erg handig!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:50 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
ja anders kan ik het niet op jou landje/account zetten, moet inloggen en dan elke donut item kopen en plaatsen via mijn gehackte Simpsons Tapped Out spel op mijn ipad.
zodra je eenmaal alle grond hebt gaat het hardquote:Op zondag 1 september 2013 12:09 schreef vicey het volgende:
Kijk wel uit naar het moment dat ik ook ergens in level 30 zit en het geld binnen komt stromenTelkens als ik nu iets bouw ben ik gelijk blut
Haha ik ook, ik moet altijd echt sparen om iets te kunnen bouwen. Ik geef ook maar weinig geld uit aan decoratie en zo.quote:Op zondag 1 september 2013 12:09 schreef vicey het volgende:
Kijk wel uit naar het moment dat ik ook ergens in level 30 zit en het geld binnen komt stromenTelkens als ik nu iets bouw ben ik gelijk blut
voor gebouwen van 5 miljoenquote:Op zondag 1 september 2013 17:37 schreef freud het volgende:
Moet in level 34 ook nog steeds sparen hoor
mot ik ff inloggen op jullie acounts om wat extra geld er neer te plakkenquote:
nee dank je wel, doe het liever zoals het bedoelt is en je gebedel is best triest eigenlijkquote:Op zondag 1 september 2013 18:06 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
mot ik ff inloggen op jullie acounts om wat extra geld er neer te plakkenof premium items?
je wil iets te graag, ik heb je dit al heel veel voor sien stellen...quote:Op zondag 1 september 2013 18:06 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
mot ik ff inloggen op jullie acounts om wat extra geld er neer te plakkenof premium items?
ja srry dat ik aardig probeer te wezen, ben een zuinige fries en alles waar ik op kan besparen vind ik superquote:Op zondag 1 september 2013 18:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je wil iets te graag, ik heb je dit al heel veel voor sien stellen...
nee is lastig te snappen volgens mijquote:Op zondag 1 september 2013 18:50 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
ja srry dat ik aardig probeer te wezen, ben een zuinige fries en alles waar ik op kan besparen vind ik superen wil die weelde dan ook best delen
tsja, waarom koopt iemand In-app dingen, unieke items.. meer speel plezier enz enz.quote:Op zondag 1 september 2013 19:04 schreef Deviant1nl het volgende:
Ik snap ook niet wat er dan nog leuk aan is aan het spel als je alles kan kopen zonder er moeite voor te doen
Wat jij doet is toch geen kopen?quote:Op zondag 1 september 2013 19:19 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
tsja, waarom koopt iemand In-app dingen, unieke items.. meer speel plezier enz enz.
Ik zou op zich best een paar euro uitgeven aan een spelletje, maar bij the Simpsons is dat volgens mij niet echt nodig om toch een beetje leuk te kunnen spelen. En het is ook wel weer een kick als ik na een dag of 2 voldoende gespaard heb om een gebouw te kunnen kopenquote:Op zondag 1 september 2013 19:19 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
tsja, waarom koopt iemand In-app dingen, unieke items.. meer speel plezier enz enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |