quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
Oehhh de bbq morgen wordt toch nog wel leukIedereen van de vriendengroep kan nu toch plots
m.a.w.: ook diegene zonder koters
Yayyyyy niet de hele avond over baby's en poep praten
Alles heelquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alles kapot? Hoe kan het dat het zo snel is?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:43 schreef Mss het volgende:
Ik moet eigenlijk nog naar de kapper. Nu kan ik morgenmiddag gaan, maar weet niet of dat met dit weer zo'n leuken idee is
bel ze op en vraag of ze airco hebbenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:43 schreef Mss het volgende:
Ik moet eigenlijk nog naar de kapper. Nu kan ik morgenmiddag gaan, maar weet niet of dat met dit weer zo'n leuken idee is
Dat hebben ze niet, maar het is de laatste dag dat ik in Amsterdam ben voor mijn verkansie, en ik wil het eigenlijk wel geknipt hebben danquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
bel ze op en vraag of ze airco hebben
Waarom zou je niet gaan? Alleen knippen is zo gebeurd toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:43 schreef Mss het volgende:
Omdat ik wel helemaal de stad in moet. First world problems jonge!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom zou je niet gaan? Alleen knippen is zo gebeurd toch?
Is het 120 meter? Want dan is het wel ver iddquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Omdat ik wel helemaal de stad in moet. First world problems jonge!
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is het 120 meter? Want dan is het wel ver idd
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Omdat ik wel helemaal de stad in moet. First world problems jonge!
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is het 120 meter? Want dan is het wel ver idd
Daar heb ik dus nooit last van, 2 minuten lopen ftwquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:52 schreef Mss het volgende:
Ja dat zweet vooral, dat je helemaal bezweet bij de kapper aankomt. Ieuwl
Ja ik zweet velen snel, zeker met dit weer, en ook direct op mijn hoofd, heel kutquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daar heb ik dus nooit last van, 2 minuten lopen ftw
Ow das wel vervelend dan jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ik zweet velen snel, zeker met dit weer, en ook direct op mijn hoofd, heel kut
Mijn conditie wordt steeds beterder en ik ga juist daardoor zweten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ow das wel vervelend dan ja![]()
Ik zweet ook snel, thank god for odorex anders had ik standaard klotsende oksels
Maar ik kan dus niet normaal droog ergens aankomen op de fiets, na 10 min is het overal zweten, ook in mijn gezicht bleeeeh. Volgens B lag dat aan mijn (gebrek aan) conditie maar na 4 maanden van en naar station fietsen en hardlopen en alles is mijn conditie toch echt wel verbeterd. Maar ik zweet nog steeds net zoveel op de fiets
Oh echt?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn conditie wordt steeds beterder en ik ga juist daardoor zweten.
En dan eigenlijk alleen m'n hooft. De rest doet niet echt mee nog.quote:
joop heeft een druiper?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
En Joop is best heul sportief, maar die druipt al als 'ie stilzit.
Stop gewoon dat afbakstokbrood in de oven joh, niet te moeilijkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wil ik met dit weer een brood bakken?
Maak quinoaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja of ik kan die soep en dat brood morgen maken, dan hoef ik het niet alleen te doen want dan is mama thuis. En vanavond iets anders eten. Of idd afbakstokbrood en vandaag eten, hmz
Morgen is het nķg warmerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja of ik kan die soep en dat brood morgen maken, dan hoef ik het niet alleen te doen want dan is mama thuis. En vanavond iets anders eten. Of idd afbakstokbrood en vandaag eten, hmz
Waarom kan het niet gewoon van juni tot september dagelijks tussen de 20 en 25 graden zijn.quote:
Ik wil mn wenkbrauwen ook weer laten doen maar ik weet niet waar, en ik durf ook nergens heen want straks vernaaien ze hetquote:
http://damndelicious.net/(...)-a-giveaway-giveawayquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welk quinoa recept hadden jullie gebruikt?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
http://damndelicious.net/(...)-a-giveaway-giveaway
Blijft er lekker uitzien... Ga er straks toch boodschappen voor halenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
http://damndelicious.net/(...)-a-giveaway-giveaway
Ik heb geen wortelen en broccoli gedaan maar wel peultjes, smaakte ook prima!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]alleen vervang ik dan wel iets door sperziebonen, die hebben we nog
Je mag de ingredienten door 4 delen hequote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Blijft er lekker uitzien... Ga er straks toch boodschappen voor halenWordt alleen een beetje veel voor mij in m'n eentje
Ja alleen een vierde stronk broccoli en een vierde courgette is een beetje onhandigquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je mag de ingredienten door 4 delen he
Halve tomaat anyonequote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja alleen een vierde stronk broccoli en een vierde courgette is een beetje onhandig
Waaromquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Of een iglo vriezer groentenmix erbij mikken, klaar![]()
Dan koop je een roerbakmix uit de koelingquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Omdat dan het idee van het vers eten een beetje weg is
Ja dat deed ik dus nietquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je mag de ingredienten door 4 delen he
Meh nee, geen zin in.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan koop je een roerbakmix uit de koeling
Ja gay is dat he. Ik heb het ook altijd direct op mijn hoofd, en dan heb ik nog kurkdroge oksels maar mijn haar is helemaal natquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:48 schreef Diconnected het volgende:
Ik zweet ook veel, vooral met dit weerik kom de douche uit en wil me aankleden en heb alweer een natte rug
na 10 min fietsen gutst het zweet ook. Super fijn als je dan een afspraak hebt waar je met de fiets naar toe moet
Ermahgerd heb je nu ook al een soa?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:50 schreef Sharana_LV het volgende:
geen last van![]()
voordeel van kutziektes hebben![]()
Ja echt hatelijk, daarom ga ik liever met de bus of auto naar de stad enzoquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja gay is dat he. Ik heb het ook altijd direct op mijn hoofd, en dan heb ik nog kurkdroge oksels maar mijn haar is helemaal nat.
Als wij naar een feestje gaan en ik heb me helemaal opgetut en zo en het is 20 min fietsen bij een bepaalde temperatuur, dan wil ik ook met de auto omdat ik er anders niet meer uitzie van het zweten als ik daar aankomquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja echt hatelijk, daarom ga ik liever met de bus of auto naar de stad enzoniet omdat ik lui ben maar vanwege het zweet
![]()
Ik heb ook altijd een zweetsnot, ook zo fantastisch
I know how you feelquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als wij naar een feestje gaan en ik heb me helemaal opgetut en zo en het is 20 min fietsen bij een bepaalde temperatuur, dan wil ik ook met de auto omdat ik er anders niet meer uitzie van het zweten als ik daar aankom
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan wil ik zelfs de bob zijn
Heuj, nieuwe stoelquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallo hier spreekt de mobiele eenheid
Super awesomequote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En dan eruit gelanceerd worden?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jaaaa goed! Vooral de gurbostand is baasmet de wijsvinger een duwtje geven en dan 20 meter naar voren schieten
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil een filmpjequote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jaaaa goed! Vooral de turbostand is baasmet de wijsvinger een duwtje geven en dan 20 meter naar voren schieten
Onbedoelde wheelies makenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan eruit gelanceerd worden?
Ik zit te bedenken of ik iemand met een zwembad ken maar helaasquote:
Ja halloquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik zit te bedenken of ik iemand met een zwembad ken maar helaas
Emmer een optie?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik zit te bedenken of ik iemand met een zwembad ken maar helaas
Nee er is nog 1 groot bord over ongeveer (we hadden wel elk 2 borden opquote:
Dan is het toch best een grote hoeveelheid alles bij elkaar...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee er is nog 1 groot bord over ongeveer (we hadden wel elk 2 borden op)
Jah! Dan kunnen we een race houdenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:10 schreef Diconnected het volgende:
ERMAHGERD DAN KAN IK BEESTJES AAIEN EN SCOOTMOBIEL RIJDEN
Rijden er bussen in dat durp van je?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jah! Dan kunnen we een race houden
Jij hebt een kind een mep verkocht?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kutkind die buiten aan t janken en gillen is, stfu het gaat nu al een kwartier door. Ik had alleen een mep verkocht
Ja datquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik gok dat alleen allang moet zijn
Of toch gewoon een mep gevenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik een rol duct tape naar ze toe smijten, misschien snappen ze de hint dan
Geen supersoaker of plantenspuit in de buurt?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik een rol duct tape naar ze toe smijten, misschien snappen ze de hint dan
Plantenspuit gaat niet zo ver denk ik, helaasquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Geen supersoaker of plantenspuit in de buurt?
Emmer water over de schutting heen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Plantenspuit gaat niet zo ver denk ik, helaasHet zijn de buren van mijn buren
Waterballonquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Plantenspuit gaat niet zo ver denk ik, helaasHet zijn de buren van mijn buren
Ja dat gaat ook niet zo ver he,quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Emmer water over de schutting heen?
Hebbikniequote:
Achterom lopen naar hun poort en dan met een emmer water gooienquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat gaat ook niet zo ver he,
[..]
Hebbiknie
Dan kom je tot de schuurquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Achterom lopen naar hun poort en dan met een emmer water gooien
Als het goed is stopt er een aan het begin van de laan, of aan de overkant. Hangt een beetje af van over waar je komtquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Rijden er bussen in dat durp van je?
dat is wel baasquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:39 schreef Mss het volgende:
Gotta love Ebay. Seche Vite komt er alsnog aan en de twee verkeerd gestuurde rejuvacote mag ik houden
Beterquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:39 schreef Mss het volgende:
Gotta love Ebay. Seche Vite komt er alsnog aan en de twee verkeerd gestuurde rejuvacote mag ik houden
Ik zie potentiequote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als het goed is stopt er een aan het begin van de laan, of aan de overkant. Hangt een beetje af van over waar je komt
bij de rijst hier. En t is quinoaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Quinola hadden ze hier nietStaat toch bij de couscous enzo?
Nicequote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:39 schreef Mss het volgende:
als mijn fiets terug komt wil k dat runkeeper ook wel aanzetten, of zuipt t extreem veel batterij?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
Lopen / fietsen / zwemmen er hier nog meer mensen met Runkeeper trouwens?
Zo ja, vriendjes worden?
Jup. Da's m'n dumpbak.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
Zo ja, vriendjes worden?
nee hoor, valt erg mee!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als mijn fiets terug komt wil k dat runkeeper ook wel aanzetten, of zuipt t extreem veel batterij?
Okay! Ik hoop asap fiets terug te hebben dan ga ik weer heen en weer op de fiets naar t werkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, valt erg mee!
In een wandeling van ruim anderhalf uur ongeveer 15%?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik ben mijn buik aan het inhouden.![]()
ik kan jou niet vindenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe maak je vriendjes op dat ding.
Ik heb Arnie erbij gezet, helpt dat?quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]Niks mis met jouw buik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik ben mijn buik aan het inhouden.disclaimer
Ditoquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb Arnie erbij gezet, helpt dat?
Wel suf, want ik kan jouw profiel wel vinden, maar daar kan ik geen vriendjes worden.![]()
[..]Prima buikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik ben mijn buik aan het inhouden.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Er stond ergens een vinkje met een dat is privé-optie.quote:
Die staan op fwiends!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Moet je wel je activities van just me afhalen.
[..]Old schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik ben mijn buik aan het inhouden.! Leuk Dwyn
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Oh, en waarschijnlijk dat dat is privé-vinkje uitvinken.quote:
[..]Het ziet er goed uit! En ik vind je buik echt heel erg meevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik ben mijn buik aan het inhouden.
okee, wat een wetenschapquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, en waarschijnlijk dat dat is privé-vinkje uitvinken.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
Zo ja, vriendjes worden?
Het duurt effe, maar dan heb je ook wat.quote:
Wel een effectief vinkje.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij staat vast ook op DAT IS PRIVE
het werkt absoluut!quote:
Oh, kan dat hier ook ja?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het werkt absoluut!
Maar nu kunnen mijn activities nog steeds alleen door vriendjes worden bekeken toch?
Ik vind dat online aanmoedigen zo hip
Hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Voeg mij toe.Voornaam + IJs en plaatje is Arnie, kannie missen.
Mij zoeken bij runkeepert zelf?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat?
Zie alleen optie toevoegen via feestboek of via contacten. En bij feestboek sta jij niet in de lijst van runkeeper gebruikers..
Heb hem net op alleen friends gezetquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij staat vast ook op DAT IS PRIVE
FUquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan nog steeds je activiteiten niet zien IJs
Oh nee niet live, maar gewoon joehoe doen bij elk rondje lopen, scheelt weer fok-postsquote:
Ik zie geen zoekoptie in de app staan..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mij zoeken bij runkeepert zelf?
Via de site.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zie geen zoekoptie in de app staan..
Even naar friends?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zie geen zoekoptie in de app staan..
Is gewoon mijn voornaam volgens mijquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Even naar friends?
PM je nickname anders even
En betekent dit nu dat ik daadwerkelijk iets moet gaan doen omdat jullie me anders allemaal gaan uitlachen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd allemaal runkeeper vrinden.
vraag: Wat kan je doen als je vrinden bent dan?
Elkaars activiteiten liken. Likenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd allemaal runkeeper vrinden.
vraag: Wat kan je doen als je vrinden bent dan?
Nee, daar krijg ik een T. Schusterquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is gewoon mijn voornaam volgens mij
Mensenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik moest lachen in het tattoo topic om iemand die zegt geen vloeiend Latijns te spreken
Hmm ok. Dan kijken ik straks wel ff. Geen idee wat mijn nickname is danquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, daar krijg ik een T. Schuster
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik moest lachen in het tattoo topic om iemand die zegt geen vloeiend Latijns te spreken
JA!!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Staan m'n rendingetjes van afgelopen maand nu wel op zichtbaar?
Halleluja!quote:
quote:
Ik moest huilen om die post over dat Thaise woordquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moest huilen om die post over dat Thaise woord. Leer eerst je eigen taal voordat je aan een andere begint
Ej Luusjaano, ETEN!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:38 schreef Mss het volgende:
Ohmy, een oud collega van mij heeft een baby gekregen. Twee oerhollandse ouders, een hoogblonde baby en hij heet Luciano![]()
![]()
![]()
Daymnquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze wonen in Venlo he, stel je dit dat alles nog even voor in plat Venloos
Gnork.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Stuiteren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
IJskoffie willen maken en geen ingevroren koffie meer hebben![]()
Nu maar 2 zakjes espresso-poeder erin gemikt. Kom maar door met die energiecaffeine!
Luuuuusjaaaaaannoooowwwww. Ermahgerd.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is echt onmogelijk nuquote:
Rip aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is echt onmogelijk nu.
Ik mag niet alles vertellen omdat werk en het is prive einz, maar laten we het erop houden dat ik slaapdienst had en een kind besloot om 5 uur wakker te worden. Vervolgens besloot hetzelfde kind aan het eind van mijn dienst te flippen en toen was het ineens 2,5 uur later voordat ik naar huis kon. Dus ik heb 21,5 uur gewerkt met wat onderbroken slaap ertussenin
![]()
![]()
En over 10 minuten begint m'n vrijwilligerswerk, o joy
True that.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Postieve draai: Mijn werk is absoluut niet saai
Hehehehehequote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zit nu Masja d'r spastische filmpje te kijken en dan zou ik toch zo graag Masja een keer mijn werk willen zien doen met d'r sociale opleiding
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zit nu Masja d'r spastische filmpje te kijken en dan zou ik toch zo graag Masja een keer mijn werk willen zien doen met d'r sociale opleiding
Paars.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:05 schreef Diconnected het volgende:
Wat voor kleur zal ik op m'n teennagels lakken? Heb er net neon roze van af gehaald
en leef jij nog?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:24 schreef Sharana_LV het volgende:
zo beide katten onder de douche gezet nu, lekker zeiknat en ze zijn goed afgekoeld
Spaar ze allemaal.quote:
Jawohl! Milo vind water sowieso leuk dus die maakte ik al meerdere keren per dag bij de wasbak helemaal nat, mika ook af en toe maar die heeft minder dikke vacht en lijkt wat minder last te hebben van de hitte, maar mika was net wel wat zenuwachtig onder de douche maar vond het water wel heerlijk en milo liep sowieso hard te knorren.quote:
Jouw kattenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawohl! Milo vind water sowieso leuk dus die maakte ik al meerdere keren per dag bij de wasbak helemaal nat, mika ook af en toe maar die heeft minder dikke vacht en lijkt wat minder last te hebben van de hitte, maar mika was net wel wat zenuwachtig onder de douche maar vond het water wel heerlijk en milo liep sowieso hard te knorren.
ik ben alleen nu ook nat omdat ze zich gingen uitschudden
quote:
Whehehequote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawohl! Milo vind water sowieso leuk dus die maakte ik al meerdere keren per dag bij de wasbak helemaal nat, mika ook af en toe maar die heeft minder dikke vacht en lijkt wat minder last te hebben van de hitte, maar mika was net wel wat zenuwachtig onder de douche maar vond het water wel heerlijk en milo liep sowieso hard te knorren.
ik ben alleen nu ook nat omdat ze zich gingen uitschudden
ANDERS GA JE OM ZES UURquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Morgen weer lopen; les 3 ! Ik ga er maar vanuit dat het om 7u nog wel doenbaar zal zijn qua temperatuur
Natte poussequote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:
het is trouwens wel debiel hoe snel ze drogen! Vooral milo was goed doorweekt en je ziet gewoon nu dat een gedeelte alweer opgedroogd is
tevens blijft er weinig kad over als ze nat zijn :v
pics van natte kittehsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:
het is trouwens wel debiel hoe snel ze drogen! Vooral milo was goed doorweekt en je ziet gewoon nu dat een gedeelte alweer opgedroogd is
tevens blijft er weinig kad over als ze nat zijn :v
Misschien dat ik morgen ga, maar ik heb er een hard hoofd in.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Morgen weer lopen; les 3 ! Ik ga er maar vanuit dat het om 7u nog wel doenbaar zal zijn qua temperatuur
OF VIJF UUR!quote:
En ik vind het al zo knap dat ik een kwartier eerder op staquote:
Oeh, dat klinkt te overleven.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
negentien graden zelfs. Trek je jas maar aan!
Serieus, is het om 5 uur warmer?quote:
IK ZEG TOCH NET DAT ZE ALWEER BIJNA DROOG ZIJN!!quote:
Vlak voor zonsopgang is altijd het koelstquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Serieus, is het om 5 uur warmer?
Dat weet ik toch heul niet, dan slaap ik nogquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vlak voor zonsopgang is altijd het koelst
zelf geen kinderen hebben en er alsnog wakker door gehouden worden, je hebt toch ergens iets fout gedaan!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat weet ik toch heul niet, dan slaap ik nog![]()
Tenzij kinderen
True storyquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zelf geen kinderen hebben en er alsnog wakker door gehouden worden, je hebt toch ergens iets fout gedaan!
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zelf geen kinderen hebben en er alsnog wakker door gehouden worden, je hebt toch ergens iets fout gedaan!
HOE LAAT KOMT IE OPquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vlak voor zonsopgang is altijd het koelst
HALF DRIE VANNACHT LET MAAR OP EINZquote:
Dan blijf ik wakker.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HALF DRIE VANNACHT LET MAAR OP EINZ
quote:
Gelukkig ben ik de lange dagen nog niet kwijt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]En dan met je garen hoofd rondjes gaan rennen
Je hebt kant en klare minors maar je kan ook zelf vakken bij elkaar gooien van andere faculteiten. Maar daar was ik te lam voorquote:
Godverdommequote:Rozen zijn rood,
Viooltjes zijn blauw,
Alles waar ik aan denk,
Is dat ik van beauty hou.
Beauty, daar houdt mascha van
Zei is diegene die alles met beauty kan.
Deze rijm is voor jou,
Omdat ik van je hou.
Nee, dit is een comment op Masja's "kiek ik heb een sociale studie"-postquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |