quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
Oehhh de bbq morgen wordt toch nog wel leukIedereen van de vriendengroep kan nu toch plots
m.a.w.: ook diegene zonder koters
Yayyyyy niet de hele avond over baby's en poep praten
Alles heelquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alles kapot? Hoe kan het dat het zo snel is?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:43 schreef Mss het volgende:
Ik moet eigenlijk nog naar de kapper. Nu kan ik morgenmiddag gaan, maar weet niet of dat met dit weer zo'n leuken idee is
bel ze op en vraag of ze airco hebbenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:43 schreef Mss het volgende:
Ik moet eigenlijk nog naar de kapper. Nu kan ik morgenmiddag gaan, maar weet niet of dat met dit weer zo'n leuken idee is
Dat hebben ze niet, maar het is de laatste dag dat ik in Amsterdam ben voor mijn verkansie, en ik wil het eigenlijk wel geknipt hebben danquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
bel ze op en vraag of ze airco hebben
Waarom zou je niet gaan? Alleen knippen is zo gebeurd toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:43 schreef Mss het volgende:
Omdat ik wel helemaal de stad in moet. First world problems jonge!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom zou je niet gaan? Alleen knippen is zo gebeurd toch?
Is het 120 meter? Want dan is het wel ver iddquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Omdat ik wel helemaal de stad in moet. First world problems jonge!
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is het 120 meter? Want dan is het wel ver idd
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Omdat ik wel helemaal de stad in moet. First world problems jonge!
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is het 120 meter? Want dan is het wel ver idd
Daar heb ik dus nooit last van, 2 minuten lopen ftwquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:52 schreef Mss het volgende:
Ja dat zweet vooral, dat je helemaal bezweet bij de kapper aankomt. Ieuwl
Ja ik zweet velen snel, zeker met dit weer, en ook direct op mijn hoofd, heel kutquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daar heb ik dus nooit last van, 2 minuten lopen ftw
Ow das wel vervelend dan jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ik zweet velen snel, zeker met dit weer, en ook direct op mijn hoofd, heel kut
Mijn conditie wordt steeds beterder en ik ga juist daardoor zweten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ow das wel vervelend dan ja![]()
Ik zweet ook snel, thank god for odorex anders had ik standaard klotsende oksels
Maar ik kan dus niet normaal droog ergens aankomen op de fiets, na 10 min is het overal zweten, ook in mijn gezicht bleeeeh. Volgens B lag dat aan mijn (gebrek aan) conditie maar na 4 maanden van en naar station fietsen en hardlopen en alles is mijn conditie toch echt wel verbeterd. Maar ik zweet nog steeds net zoveel op de fiets
Oh echt?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn conditie wordt steeds beterder en ik ga juist daardoor zweten.
En dan eigenlijk alleen m'n hooft. De rest doet niet echt mee nog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |