Dan ben je ook wel een enorm sneue rukker om zoiets op te nemen op audioquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:27 schreef Iwanius het volgende:
Ha! Noem je ook 1. Ooit ook meegevlogen en economyclass. Wat een drama dat en...die stewardessen waren ruziezoeksters,vooral 1, die ik later voor haar gedrag in het vliegtuig aangepakt heb niet wetende dat ik haar hele gedrag had opgenomen via audio. En die ging door het stof hoor toen haar supervisors en het hoofdkantoor dit later hoorden.
Maar op het moment dat jij gesprekken op gaat nemen met de casiere van de H&M, de serveerster van restaurant, de barvrouw van een kroeg of een stewardess in een vliegtuig om 'aan te kunnen pakken op gedrag', dan ben je heeeeeel diep gezonken en zoals gezegd een erg sneu figuur.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:36 schreef Iwanius het volgende:
Nope. Dat heet indekken gezien jarenlange ervaringen met lieden die altijd in hun eigen straatje praten,ernaar handelen en als puntje bij paaltje komt ontkennen ooit dit soort dingen te hebben gedaan of gezegd.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:44 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Maar op het moment dat jij gesprekken op gaat nemen met de casiere van de H&M, de serveerster van restaurant, de barvrouw van een kroeg of een stewardess in een vliegtuig om 'aan te kunnen pakken op gedrag', dan ben je heeeeeel dan vind ik dat je diep gezonken en zoals gezegd een erg sneu figuur bent.
En bovendien strafbaar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:44 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Maar op het moment dat jij gesprekken op gaat nemen met de casiere van de H&M, de serveerster van restaurant, de barvrouw van een kroeg of een stewardess in een vliegtuig om 'aan te kunnen pakken op gedrag', dan ben je heeeeeel diep gezonken en zoals gezegd een erg sneu figuur.
Er was al een modje bezig om de TT aan te passen toch?quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:49 schreef Anne het volgende:
Heeft dit allemaal in een Airbus plaatsgevonden? Zo nee, dan is dit niet relevant in dit topic.
Zoals al eerder geopperd; Open een algemeen luchtvaart-topic-iets.
Nee. We gaan niet na 3 delen de hele reeks ineens omgooienquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:04 schreef blingbling11 het volgende:
[..]
Er was al een modje bezig om de TT aan te passen toch?
Niet,sterker nog: Ik hoef niet eens vooraf te melden dat ik het doe.quote:
Grappig: de discussie is om een A380-topic wel of niet te generaliseren naar een algemeen luchtvaarttopic, maar de moderator maakt er een algemeen Airbus-topic van.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:49 schreef Anne het volgende:
Heeft dit allemaal in een Airbus plaatsgevonden? Zo nee, dan is dit niet relevant in dit topic.
Zoals al eerder geopperd; Open een algemeen luchtvaart-topic-iets.
Wat wil je nou? Dat het hier over de A380 gaat (volgens de TT) of over Airbus in het algemeen (wat jij al een aantal keer gezegd hebt)?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:26 schreef Anne het volgende:
Ik zie anders nog steeds A380 in de TT staan.
Haal de edit wegquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:36 schreef OEM het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Dat het hier over de A380 gaat (volgens de TT) of over Airbus in het algemeen (wat jij al een aantal keer gezegd hebt)?
Edit: alleen de A380 dus![]()
Goed bezigquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:32 schreef blingbling11 het volgende:
Nou bij deze een algemeen luchtvaarttopic: PTA / Algemeen Luchtvaarttopic #1 Waar Airbus niet meer alleen is
Opgenomen met een aardappel?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Niet,sterker nog: Ik hoef niet eens vooraf te melden dat ik het doe.![]()
on topic:
zo dan! Je zal maar in dat kleinere toestel zitten als passagier
Welke gate is dat? E20 ofzo?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:41 schreef Iemand91 het volgende:
Apart plekje voor de A380 vandaag:
[ afbeelding ]
Morgen weer.
E18. Er wordt onderhoud gepleegd aan (o.a.) de G-pier.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Welke gate is dat? E20 ofzo?
Mag ik je bedanken voor deze ongevraagde tip (flightradar24) die ik nog niet kende.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:41 schreef Iemand91 het volgende:
Morgen weer.
Cool, is ie mooi te zien vanaf het terrasquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:41 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |