quote:nog een album?
Op zaterdag 11 januari 2003 15:15 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
hmmz k vraag me af wanneer het nieuwe album komt. Dr circuleren nu toch wel een aantal nieuwe nummers op internet.
Muse
quote:Ik wel! Ik wil iets nieuws!
Op zaterdag 11 januari 2003 15:53 schreef ArTiC het volgende:[..]
damn ik ben nog niet eens uitgekeken op Showbiz laat staan Origin Of Symmetry en Hullabaloo.
quote:Inderdaad. Het is nu ook al weer zeven maanden geleden dat de Hullabaloo-DVD is uitgebracht en sindsdien hebben ze volgens mij maar één nieuw nummer officieel uitgebracht (House of the rising sun). Op de officiële site stond wel dat we het nieuwe album zeker voor 2004 in de platenwinkels zien verschijnen - joeghei! -...
Op zaterdag 11 januari 2003 19:24 schreef Man_in_a_Shed het volgende:[..]
Ik wel! Ik wil iets nieuws!
Ik weet niet precies waar het opgenomen is maar het is wel een leuke uitvoering
Aan het eind dondert Matthew zo een aantal boxen en zijn gitaar de zee in en de bassist springt gezellig bij de drummer op het drumstel
MUSE
quote:Sja In your world(
Op zaterdag 11 januari 2003 19:27 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Inderdaad. Het is nu ook al weer zeven maanden geleden dat de Hullabaloo-DVD is uitgebracht en sindsdien hebben ze volgens mij maar één nieuw nummer officieel uitgebracht (House of the rising sun). Op de officiële site stond wel dat we het nieuwe album zeker voor 2004 in de platenwinkels zien verschijnen - joeghei! -...
Nieuw album kan er wel bij ja draai de andere niet vaak meer al vind ik t als ik t draai toch weer erg gaaf dus ik ben benieuwd
quote:jaaaaaaaaaaa dies goed!! echt super! kan ook niet wachten op nieuwe cd van m'n favoriete band.
Op zondag 12 januari 2003 11:03 schreef amnesiac het volgende:
Ik heb gister nog een mooie live opname van het nummer Showbiz gedownloadIk weet niet precies waar het opgenomen is maar het is wel een leuke uitvoering
Aan het eind dondert Matthew zo een aantal boxen en zijn gitaar de zee in en de bassist springt gezellig bij de drummer op het drumstel
MUSE
quote:Ik heb nog ff nagezocht en het is een opname van 2000-01-05 live @ Nulle Part Ailleurs, Paris.
Op zondag 12 januari 2003 15:38 schreef spacemangraig het volgende:[..]
jaaaaaaaaaaa dies goed!! echt super! kan ook niet wachten op nieuwe cd van m'n favoriete band.
quote:Dat van mij ook. Vooral het stuk om en nabij de vijf minuten - waar het tempo zeer vertraagt... - is naar mijn mening echt ontroerend, mede opgewekt door de emotie die je zeer duidelijk in Matthew's stem hoort.
Op zondag 12 januari 2003 17:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn favoriete Muse-nummer is trouwens Citizen Erased.
quote:Het nieuwe album zou sowieso een stuk minder bombastisch worden, daarom komen Dead Star en In Your World ook niet op de nieuwe CD te staan, maar worden deze alleen maar uitgebracht als EP.
Op zondag 12 januari 2003 16:09 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik moet zeggen dat ik mijn muse cd's eigenlijk bijna nooit meer draai. Hullabaloo vond ik trouwens ook niet echt briljant. Space Dementia was wel geweldig live. Maar goed, ik hoop dat ze met iets anders komen dit keer. Wat ingetogener of zo. Of wat experimenteler. Zal straks toch maar weer eens een albumpje van ze opzetten.
Ik ben benieuwd; maar ik moet zeggen dat je Muse niet TE vaak moet luisteren, want dan gaat die stem (bij mij in ieder geval) behoorlijk irriteren.
quote:Klopt, en dan komt dat met Wash me away. Prachtig
Op zondag 12 januari 2003 17:39 schreef Uncle_Sam het volgende:
Dat van mij ook. Vooral het stuk om en nabij de vijf minuten - waar het tempo zeer vertraagt... - is naar mijn mening echt ontroerend, mede opgewekt door de emotie die je zeer duidelijk in Matthew's stem hoort.
En ik ben het niet eens met FLIPNEUS.
quote:Ik legde het een beetje verkeerd uit.
Op zondag 12 januari 2003 18:46 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
En ik ben het niet eens met FLIPNEUS.
Ik kan niet vaak genoeg naar ze luisteren, maar als ik het als achtergrondmuziek hoor word ik na drie nummers gek.
+ March : Muse will be in Los Angeles to mix the 3rd LP with Rich Costey.
+ End of March : The third album will be finished.
+ April - May : First single extract from the 3rd album.
+ Spring 2003 : American festivals.
+ September : The 3rd album will be released (europe).
+ September - October : Japan & Australian tour.
+ October - December : European Tour.
Lijkt me sterk, omdat hun eerste album uit 1999 komt.
En de zanger was toen 17 jaar, kan wel maar toch jong, lijkt me.
quote:Is niet correct
Op zondag 16 maart 2003 13:04 schreef Ixnay het volgende:
Hey, ik had ff een vraag over de band Muse.
Ik hoorde laatst van iemand dat ze 7 of 8 jaar geleden al op Pinkpop etc. hebben gestaan.Lijkt me sterk, omdat hun eerste album uit 1999 komt.
En de zanger was toen 17 jaar, kan wel maar toch jong, lijkt me.
quote:Hoera!
Op maandag 10 februari 2003 11:58 schreef spacemangraig het volgende:
+ April - May : First single extract from the 3rd album.
+ September : The 3rd album will be released (europe).
+ October - December : European Tour.
quote:Mee eens!
Op zondag 16 maart 2003 14:00 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Hoera!
quote:Lijkt me sterk, gezien het twee vreselijk verschillende bands zijn. Hoewel beide goed zijn verschillen ze denk ik te veel.
Op zondag 16 maart 2003 15:25 schreef LenL het volgende:
ze zouden toch met SOAD ofzo door ded verenigde staten gaan toeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |