PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Dat meisje > Aryaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:33 schreef wonton het volgende:
Ik ken een meisje die op haar lijkt. Alleen ze is wel 20.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha kut mijn inja edit was niet ninja genoegquote:
Het was wel gewoon hands in het strafschopgebied, maar Redbull Salzburg verdiende het op basis van hun spel wel gewoon om te winnen. De return in Istanbul kan nu echt alle kanten op.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat sloeg helemaal nergens op van wat ik zo zag nee
Jong Ajax wel jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:39 schreef ThadCastle het volgende:
Gaan jullie btw ook wedstrijden kijken van Jong Ajax, Jong PSV?
En daarna mogen ze alsnog niet Europa inquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Het was wel gewoon hands in het strafschopgebied, maar Redbull Salzburg verdiende het op basis van hun spel wel gewoon om te winnen. De return in Istanbul kan nu echt alle kanten op.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:41 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JA LA LA LALALALLA!! AJAX AMSTERDAM!!! JA LALA LALALALA!!! AJAX AMSTERDAM!!
JODUHHH!!! JODUHHH!!!
[ afbeelding ]
Als het een boeiend affiche is wel..of bedoel je echt wedstrijden bezoeken?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:39 schreef ThadCastle het volgende:
Gaan jullie btw ook wedstrijden kijken van Jong Ajax, Jong PSV?
Oh oke. Nee gewoon via Fox/Stream. Jong PSV wel dus vrijdagquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als het een boeiend affiche is wel..of bedoel je echt wedstrijden bezoeken?
Zoveel gaan ze ook niet uitzenden bij Fox. 3 potjes per weekend.
Dit seizoen blijven we sowieso actief in Europa. Mochten we via het CAS schuldig bevonden worden, dan gaat de straf in voor 2014-2015 en 2015-2016.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En daarna mogen ze alsnog niet Europa in
Jong PSV moet toch zaterdag?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oh oke. Nee gewoon via Fox/Stream. Jong PSV wel dus vrijdag
Dat zie ik je vaker zeggen, maar bij iedere wedstrijd beweert de commentator heel wat anders..dat snap ik dan niet echt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dit seizoen blijven we sowieso actief in Europa. Mochten we via het CAS schuldig bevonden worden, dan gaat de straf in voor 2014-2015 en 2015-2016.
Half 5 ook echt...wat een tijd. Zijn we in NL niet echt gewend.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Klopt keek verkeerd. Voor PSV zelf
Ee wat denk je btw, FM netwerkspel of niet?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Half 5 ook echt...wat een tijd. Zijn we in NL niet echt gewend.
Lijkt me wel tofquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ee wat denk je btw, FM netwerkspel of niet?
Weinig, behalve dat een beetje verandering wel welkom is. Er is altijd ruimte voor verbeteringquote:
Wat wel klote is, is dat je op elkaar moet wachten tijdens wedstrijden maar aan de andere kant ook wel lachen. Het is het beste als we eerst offline zelf al de tactieken etc instellen voor het team dat je pakt, dat kan al vooraf (gewoon de tactiek etc opslaan) en duurt vaak het langst. Enig idee welke teams we pakken?quote:
Ik heb zoiets nog nooit gedaan, dus geen idee hoe het werkt. Komt wel goed. PSV en Ajax gewoon? Of iets compleet anders?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat wel klote is, is dat je op elkaar moet wachten tijdens wedstrijden maar aan de andere kant ook wel lachen. Het is het beste als we eerst offline zelf al de tactieken etc instellen voor het team dat je pakt, dat kan al vooraf (gewoon de tactiek etc opslaan) en duurt vaak het langst. Enig idee welke teams we pakken?
Is goed. Ik ga alvast even kijken, een werkende tactiek maken etc vind ik altijd lastig.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb zoiets nog nooit gedaan, dus geen idee hoe het werkt. Komt wel goed. PSV en Ajax gewoon? Of iets compleet anders?
FC Oss - Telstarquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb zoiets nog nooit gedaan, dus geen idee hoe het werkt. Komt wel goed. PSV en Ajax gewoon? Of iets compleet anders?
Hoe doe je dat met aankopen dan? Allebei van die standaard talentjes afblijven? Anders zit je daar steeds allebei achteraan en wordt het zo lelijk misschien..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Is goed. Ik ga alvast even kijken, een werkende tactiek maken etc vind ik altijd lastig.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:01 schreef dion_v_k het volgende:
Hey! Bespreek dat soort zaken gewoon in het FM topic.
Zodat ik ook kan solliciteren
Tja als je al FM gespeeld hebt dit jaar ken je die talenten wel ben ik bang. Maar je hebt vaak niet door dat de ander op een talent biedt, of pas heel laat. En het voor elkaar verneuken is opzich ook wel grappigquote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met aankopen dan? Allebei van die standaard talentjes afblijven? Anders zit je daar steeds allebei achteraan en wordt het zo lelijk misschien..
Ik ken alle talentenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tja als je al FM gespeeld hebt dit jaar ken je die talenten wel ben ik bang. Maar je hebt vaak niet door dat de ander op een talent biedt, of pas heel laat. En het voor elkaar verneuken is opzich ook wel grappig
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tja als je al FM gespeeld hebt dit jaar ken je die talenten wel ben ik bang. Maar je hebt vaak niet door dat de ander op een talent biedt, of pas heel laat. En het voor elkaar verneuken is opzich ook wel grappig
Edit:
Ik kan wel een game hosten, stuur ik je wel hoe je kan joinen. Weet niet of je Hamachi nodig hebt, dat gebruikte ik vorig jaar bij de illegale versie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:07 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb in FM trouwens net Bale transfervrij gehaald met Ajax, mijn grootste stunt ooit![]()
Mag ik nu nog meedoen?
Mag zeker, maar met 3en is wel lastiger om allemaal online te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is klote als er twee doorgaan en 1 er niet bij is..
Btw:
Wedstrijddagen aanpassen of gewoon normaal?
O shit broek uit op je hoofdquote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:11 schreef Tim86 het volgende:
Piazon naar Vitesse...fappeuhhhhhhhhhhh DS2
http://instagram.com/p/ccg005gp_M/
Nice, kan ik hem veel zien spelen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:11 schreef Tim86 het volgende:
Piazon naar Vitesse...fappeuhhhhhhhhhhh DS2
http://instagram.com/p/ccg005gp_M/
Maakt me weinig uit eigenlijk..misschien handig om gewoon voor de optie te gaan die ervoor zorgt dat het wat vlotter gaat.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mag zeker, maar met 3en is wel lastiger om allemaal online te zijnEn het is klote als er twee doorgaan en 1 er niet bij is..
Btw:
[ afbeelding ]
Wedstrijddagen aanpassen of gewoon normaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Tim?
ja NBA was een foutje, spec ops niet geloof ik. Is echt een aanrader, zieke single playerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:13 schreef wonton het volgende:
[..]
Geen idee. maar ik weet wel dat het het een fout is van de store.
Crackdown, Dead Rising 1 & 2 for Xbox.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja NBA was een foutje, spec ops niet geloof ik. Is echt een aanrader, zieke single player
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:18 schreef ThadCastle het volgende:
Prima. Al mogen Portugal en Rusland van mij ook weg..evt België erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Tim?
Of Denemarken, anders kan ik mijn Deense kolonie niet handhaven
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:18 schreef ThadCastle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Tim?Dit gaat nooit smooth werken in een netwerkspel. Zet maximaal 2/3 competities aan, anders krijg je een veel te grote game dat veel te veel moet verwerken. 9 van de 10 keer zijn die wedstrijden in Spanje etc helemaal niet boeiend als je bezig bent in Nederland.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Kijk wel even hoe het gaat. Heb nu Rusland en Portugal weggedaan, dus alleen de 'grote' competities blijven overquote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]Dit gaat nooit smooth werken in een netwerkspel. Zet maximaal 2/3 competities aan, anders krijg je een veel te grote game dat veel te veel moet verwerken. 9 van de 10 keer zijn die wedstrijden in Spanje etc helemaal niet boeiend als je bezig bent in Nederland.
Dead Rising heb ik nog nooit gespeeldquote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Crackdown, Dead Rising 1 & 2 for Xbox.
Ik heb Fable niet uitgespeeld, had er geen zin meer in
Ik vond de demo van Crackdown toen wel geinig, beetje al die gebouwen afspringenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:24 schreef wonton het volgende:
[..]
Dead Rising heb ik nog nooit gespeeld
Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat alleen de competitie waar je in gaat spelen genoeg is.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kijk wel even hoe het gaat. Heb nu Rusland en Portugal weggedaan, dus alleen de 'grote' competities blijven over
Ja maar ik wil misschien na een tijd wel weg bij PSV als Tim met Ajax te goed isquote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat alleen de competitie waar je in gaat spelen genoeg is.
Vind ik ook prima hoor, Thad. Maar we kunnen altijd opnieuw starten als we het leuk vinden en het dan tweaken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat alleen de competitie waar je in gaat spelen genoeg is.
Het is maar net wat je wilt, ik speel ook vaak genoeg online met een vriend. Dan kiezen we beide een club in een bepaald land. Zodra we de competitie beu zijn na 2/3 seizoenen beginnen we een nieuwe game in een nieuw land.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja maar ik wil misschien na een tijd wel weg bij PSV als Tim met Ajax te goed is![]()
Fenerbatjer is pas kutquote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Het is maar net wat je wilt, ik speel ook vaak genoeg online met een vriend. Dan kiezen we beide een club in een bepaald land. Zodra we de competitie beu zijn na 2/3 seizoenen beginnen we een nieuwe game in een nieuw land.
Hebben nu Engeland, Portugal, Italie en Turkije gehad. In Engeland was ik Liverpool, de grootste kutploeg die ik tot nu toe heb gezien in FM.
Volgens mij vloog alles er net af ofzo..webapp en forum ook offline hier net evenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:38 schreef pascal08 het volgende:
Ik zet m'n Xbox net aan om weer eens een potje FIFA te doen. Ik sta 4-1 voor en ineens word ik van de EA-server gekickt. Kom er ook niet meer op. Onbegrijpelijk dat ze niet een systeem hebben daarvoor.
Zou ik ook zeggen als ik jou ogen had.quote:
Leer Nederlands.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik jou ogen had.
Ok.quote:
Hoop dat ze gehackt worden en dat we nooit meer Fut kunnen spelen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij vloog alles er net af ofzo..webapp en forum ook offline hier net even
Elkaar toevoegen via steam, en dan via FM zelf zoeken naar servers van vrienden.quote:
Please Emenikequote:Op donderdag 1 augustus 2013 03:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit speelt al enkele dagen in Turkije, Fener schijnt met beide spelers een akkoord te hebben. De keue van trainer Ersun Yanal is gaat bepalen wie er gehaald gaat worden. Ik hoop op Emenike, vond het zo jammer dat hij in 2011 zonder een minuut gespeeld te hebben bij Fener moest vertrekken doordat hij ook betrokken zou zijn geweest in het omkoopschandaal. Hij is vervolgens een aantal maanden later wel vrijgesproken.
Dat team had ik alleen gemaakt voor de thumbnail op de voorpagina.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 03:32 schreef Zhano het volgende:
Wow, deze gast moet wel heeeeel goed zijn.
[ afbeelding ]
Aangezien ie twee keer in de MLS TOTS staat...
[ afbeelding ]
Hmmmk, maar hij staat er gewoon bij dus.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 04:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat team had ik alleen gemaakt voor de thumbnail op de voorpagina.
Ik snap niet wat je bedoelt, maar dat is niet erg. Ik ga slapen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 04:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hmmmk, maar hij staat er gewoon bij dus.
Zo moeilijk is het toch niet? Hier, deze squad:quote:Op donderdag 1 augustus 2013 04:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt, maar dat is niet erg. Ik ga slapen.
Feyenoord kan worden afgeschreven voor de titel op deze manier natuurlijk. Wat een organisatiequote:Koeman ergert zich met regelmaat aan gebrek aan professionaliteit bij Feyenoord
In de nieuwe Voetbal International laat Ronald Koeman weten dat er nog veel te verbeteren is bij Feyenoord. Hij ergert zich met regelmaat aan het gebrek aan professionaliteit binnen de club. 'Bij Feyenoord maak ik nog steeds dingen mee, waarvan ik denk: Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk?' Welke dingen dat zijn? Gewoon, miscommunicatie in de club. Dat ze net het gras gaan maaien als wij willen gaan trainen. Dat het kantoor van de trainersstaf één keer in de drie dagen wordt schoongemaakt, in plaats dat mijn prullenbakje elke dag leeg is.'
Ook de situatie rond Varkenoord irriteerde hem. 'Dat we een drukke, gevaarlijke weg moesten oversteken. Ik heb toen gezegd dat we met busjes zouden gaan, maar dat kon niet, die waren voor de jeugd. Prima, zei ik, maar regel dat er busjes staan, ik ga die levensgevaarlijke weg niet meer over. Gekkenwerk, punt.'
Koeman wil dat zijn spelersgroep geen enkel excuus kan hebben. 'Hoe kun je van de spelers het maximale vragen, als zij kunnen zeggen: Maar zus en zo is het ook niet goed geregeld. Je moet spelers nooit ruimte geven voor excuses, dan ben je als club niet professioneel bezig. Juist op dat onderdeel moet Feyenoord nog heel veel stappen maken.'
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Feyenoord kan worden afgeschreven voor de titel op deze manier natuurlijk. Wat een organisatie
Het grappigste is nog eigenlijk dat hij het heeft over excuses voor spelers, terwijl het (en vooral dat prullenbakje) vooral excuses voor hem zelf zijn voor als ze niet zouden presteren dit seizoenquote:
"Jullie speelden niet erg geconcentreerd vandaag, hoe kan dat?" - "JA HET PRULLENBAKJE OP MIJN KANTOOR WAS NIET GELEEGDquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het grappigste is nog eigenlijk dat hij het heeft over excuses voor spelers, terwijl het (en vooral dat prullenbakje) vooral excuses voor hem zelf zijn voor als ze niet zouden presteren dit seizoen
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
"Jullie speelden niet erg geconcentreerd vandaag, hoe kan dat?" - "JA HET PRULLENBAKJE OP MIJN KANTOOR WAS NIET GELEEGD"
Podverdrie wat een amateurisme hier. Ik begrijp nu waarom de Bric landen ons voorbij strevenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:40 schreef DutchSL het volgende:
Schoonmaakster op mijn bedrijf leegt wel elke dag de prullenbak, maar het papiertje onder mijn bureau ligt er nu al een week of drie
Zo kan ik toch niet werken zeg.
Hij had voor dat interview wel een iets beter voorbeeld mogen bedenkenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Maar ik bedoelde meer dat hij achteraf de schuld bij de organisatie kan leggen natuurlijk
quote:
Jammer, nuttige lm in futquote:
Songo'o is ook erg goed op rechtsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:09 schreef wieisboos het volgende:
http://wefut.nl/player/10186
leuke speler
Easy going.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:35 schreef Revontulet het volgende:
Iemand nog suggesties voor must-see in maastricht?
lijkt er wel op jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:17 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.easports.com/n(...)videos/ugc/164442190
maakte net deze goal..toch gewoon buitenspel of niet?raar
[..]
Songo'o is ook erg goed op rechts
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:34 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.easports.com/n(...)videos/ugc/164442907
stond ik een beetje voor lul
Palermo ACquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:34 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.easports.com/n(...)videos/ugc/164442907
stond ik een beetje voor lul
http://www.tuutsje.nl/quote:
Hey DS, weet jij of deze gasten vorig jaar zero-weight waren ofzo? (PS3) Ging Veloso halverwege het seizoen naar Oekraine?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Piazon in de EredivisieHij heeft nu al 73 in H2H terwijl hij in het begin 61 had. Zoveel heeft hij toch niet gespeeld dacht ik.
Die eerste ken ik niet dus ik weet niet of hij er in zat. Veloso zat er sowieso wel in.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hey DS, weet jij of deze gasten vorig jaar zero-weight waren (PS3):
[ afbeelding ]
Dacht zelf van niet, en Reemi ook al. Maar ka ze niet vinden op de markt sinds gister. Kan zijn dat niemand ze gewoon aanbied hoor...
over de 30 wins op rij heenquote:
quote:
Veloso ging in de zomer uit de packs volgens mij.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hey DS, weet jij of deze gasten vorig jaar zero-weight waren ofzo? (PS3) Ging Veloso halverwege het seizoen naar Oekraine?
[ afbeelding ]
Dacht zelf van niet, en Reemi ook al. Maar ka ze niet vinden op de markt sinds gister. Kan zijn dat niemand ze gewoon aanbied hoor...
Wat is jouw langste winstreak eigenlijk?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die eerste ken ik niet dus ik weet niet of hij er in zat. Veloso zat er sowieso wel in.
Dat hou ik nooit bij. Ik had met mijn MLS team wel een aantal toernooien achter elkaar gewonnen maar ik weet niet precies hoeveel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wat is jouw langste winstreak eigenlijk?
Voor silver teams werkt 4222 gewoon het beste ben ik na lange tijd achter gekomen. Dan kan je nei en cortez als backs gebruiken want die hebben geen aanvallende workrates, verder zou ik als souza als cdm gebruiken ipv richarlyson. Die andere is prima. Als cam inderdaad adryan en eder of een 5* skiller en in de spits leandro en wally of mauricioquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:52 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Na een halfuur kwam ik pas achter dat het Cersei was.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Issie ook wel, maar had meer ingezeten.
Een paar dagen voor de release meestal.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Weet iemand wanneer de Fut 14 web app online komt?
Thanks!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:26 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Een paar dagen voor de release meestal.
Is misschien ook een stuk stabieler met zulke backs, dan kom ik op dit uit:quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:16 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Voor silver teams werkt 4222 gewoon het beste ben ik na lange tijd achter gekomen. Dan kan je nei en cortez als backs gebruiken want die hebben geen aanvallende workrates, verder zou ik als souza als cdm gebruiken ipv richarlyson. Die andere is prima. Als cam inderdaad adryan en eder of een 5* skiller en in de spits leandro en wally of mauricio
Oh Sarah Connor ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:22 schreef wonton het volgende:
[..]
Na een halfuur kwam ik pas achter dat het Cersei was.
Volgens mij zijn ze gewoon bang dat CR7 gaat vertrekken. Ze kunnen beter Reus gaan halenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:37 schreef wieisboos het volgende:
120 miljoen voor Bale hahahahahahha
Dit lijkt me prima ja! Al zijn sommige negatief over felipe maar bij mij doet hij het goed, maar zo niet kan je altijd nog rodnei, zelao en juan uitproberenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:28 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Is misschien ook een stuk stabieler met zulke backs, dan kom ik op dit uit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:01 schreef rolls-reus het volgende:
http://wefut.com/squad/3115/1
Ik dacht dat een team met montero, andersson en barrantes echt onmogelijk was, maar niet dus
Al wordt de verdidiging wel killing zo..
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:37 schreef wieisboos het volgende:
120 miljoen voor Bale hahahahahahha, wat een achterlijke club is Real Madrid
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:28 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Is misschien ook een stuk stabieler met zulke backs, dan kom ik op dit uit:
[ afbeelding ]
Leo gago is echt zo slechtquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik speel nu al een paar dagen hiermee. Heb Kanu in Jupiler Pro League team dus vandaar de twee CB's uit Rusland. Bruno Cortez is echt de raarste back waar ik tot nu toe mee heb gespeeld. Hij loopt continue op het middenveld.
Eder ga ik vervangen voor Elton denk ik en Leo Gago misschien voor die Souza die jij hebt op CDM.
Ik vind Felipe echt geweldig, maar als die in dit team tegenvalt; zat vervangersquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:58 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dit lijkt me prima ja! Al zijn sommige negatief over felipe maar bij mij doet hij het goed, maar zo niet kan je altijd nog rodnei, zelao en juan uitproberen
LB zijn ook zat vervangers, dus dat moet goedkomen! Hoe is Leandro op CAM?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik speel nu al een paar dagen hiermee. Heb Kanu in Jupiler Pro League team dus vandaar de twee CB's uit Rusland. Bruno Cortez is echt de raarste back waar ik tot nu toe mee heb gespeeld. Hij loopt continue op het middenveld.
Eder ga ik vervangen voor Elton denk ik en Leo Gago misschien voor die Souza die jij hebt op CDM.
Daar denk ik precies hetzelfde over..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:14 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik vind Felipe echt geweldig, maar als die in dit team tegenvalt; zat vervangers
Lekker veel P's, scoort zijn doelpunten, maar de echte ster is Diego Mauricioquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:15 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
LB zijn ook zat vervangers, dus dat moet goedkomen! Hoe is Leandro op CAM?
Heb hem ook op CAM gekocht, thanks!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Lekker veel P's, scoort zijn doelpunten, maar de echte ster is Diego Mauricio
Hehe, die stripper actquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:46 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)met_nieuwe_film.html![]()
Ikquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Uhuh. En raad eens wie er zo mag werken in zn lange broek en shirt + blouse?
vandaar die getinte man op je ui. Is gewoon jezelf na een dienst. hahaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Iken ook nog eens naast een oven van 400 graden
Ok, jij wint.Geen oven hier. Wel een slecht geventileerde winkel/magazijn met een plat dak. Telt dat?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Iken ook nog eens naast een oven van 400 graden
En dat mag van de arbeidsinspectie?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ok, jij wint.Geen oven hier. Wel een slecht geventileerde winkel/magazijn met een plat dak. Telt dat?
Eentje met TOTS Bony!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:16 schreef over_hedge het volgende:
Ik ga binnenkort een 352 team maken met een budget van 2.1 miljoen. Wat voor team zal ik eens maken
eentje waarmee je wintquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:16 schreef over_hedge het volgende:
Ik ga binnenkort een 352 team maken met een budget van 2.1 miljoen. Wat voor team zal ik eens maken
Dan kan ik beter een low budget team maken. daar gaat het meestal beter meequote:
If leitequote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:16 schreef over_hedge het volgende:
Iets met Lukakuquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:16 schreef over_hedge het volgende:
Marcellis op RBquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:16 schreef over_hedge het volgende:
Ronaldo en Zlatanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:37 schreef over_hedge het volgende:
denk dat het een team met tots thiago silva wordt.
Ik heb van die Duitser met z'n 5@tb verloren. Maar eerlijk is eerlijk, hij was een stuk beter. En hij skipte de replaysquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:41 schreef poker4lifee het volgende:
bijna van een ventje uit 1998 verloren met z'n 5atbgelukkig 1-1 weten te maken en in verlenging weten te scoren
winstreak still going
jammer, hahah gelukkig, beetje jammer dat ie nog wel 5atb speelt danquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb van die Duitser met z'n 5@tb verloren. Maar eerlijk is eerlijk, hij was een stuk beter. En hij skipte de replays
Ja, maar goed, vind zelf 3-5-2 net zo laf eigenlijkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jammer, hahah gelukkig, beetje jammer dat ie nog wel 5atb speelt dan
Een verdediger is nooit zoveel geld waardquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:37 schreef over_hedge het volgende:
denk dat het een team met tots thiago silva wordt.
Geen enkele speler. Als je zoveel centen hebt, moet je gewoon spelers doen die je chill vindtquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een verdediger is nooit zoveel geld waard
Voor het eerst dat ik me niet aangesproken hoef te voelenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar goed, vind zelf 3-5-2 net zo laf eigenlijk
Hahahahahaha dat einde. Must seequote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:46 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)met_nieuwe_film.html![]()
Thiago Silva is dat geld waard, echt waarquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een verdediger is nooit zoveel geld waard
Wat is deze?quote:
Kwam ik tegen op een dating site. Maar die foto is volgens mij gemanipuleerd. Of zou er echt iemand rondlopen met zo'n kin?quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kwam ik tegen op een dating site. Maar die foto is volgens mij gemanipuleerd. Of zou er echt iemand rondlopen met zo'n kin?
Ik heb nu wel een lekkertje. Stuur je wel via de DMquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Tjah ik hoop voor der dat ie gemanipuleerd is
Maar volgens mij staan er nog wel absurdere gezichten op die sites
Overigens Cillessen moet dit seizoen in de Jupiler League gaan keepen
Ik was al wegquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
http://www.tuutsje.nl/
Deze ligt op de straat van het station. Heeft heel veel zelf gemaakte snacks
Beter dan in de jeugdcompetitie hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Tjah ik hoop voor der dat ie gemanipuleerd is
Maar volgens mij staan er nog wel absurdere gezichten op die sites
Overigens Cillessen moet dit seizoen in de Jupiler League gaan keepen
Gewoon zonde man, verkoop die Vermeer eensquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Beter dan in de jeugdcompetitie hoor
Dat is al oudquote:
ohquote:
Ik zag hem straks ook bij nieuwe uploads op mijn site voorbij komen overigensquote:
Ik ben een en al Real life?quote:
Gewoon lekker om twee uitstekende Oranje-keepers in je selectie te hebben. Vermeer zal na dit seizoen wel eens vertrekken denk ik hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon zonde man, verkoop die Vermeer eens
Jouw site?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zag hem straks ook bij nieuwe uploads op mijn site voorbij komen overigens
Klopt, maar in de praktijk toch meestal nutteloos. En Cillessen is echt de toekomstige nummer 1 van het Nederlands Elftal, zonde dat hij dan al die jaren op de bijveldjes loopt te keepen, lijkt me niet goed voor zijn ontwikkeling.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gewoon lekker om twee uitstekende Oranje-keepers in je selectie te hebben. Vermeer zal na dit seizoen wel eens vertrekken denk ik hoor.En dan hebben we meteen een gelijkwaardige vervanger.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben een en al Real life?
Ja en PSV is ook mijn clubquote:
Welk team ga je maken?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:15 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar 9 te gaan!
Zelfs in Futwiz is je geld nu al op?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:15 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar 9 te gaan!
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:15 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar 9 te gaan!
geen idee.quote:
Ik heb vidal en lamela al. En nog een ronaldo die ik ga verkopen. en daar kan ik thiago van halenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zelfs in Futwiz is je geld nu al op?
De gewone TS is ook heel goed maar die TOTS is belachelijk duur en het totaal niet waardquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Thiago Silva is dat geld waard, echt waar
Heb je al met hem gespeeld dan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De gewone TS is ook heel goed maar die TOTS is belachelijk duur en het totaal niet waard
Ik dacht dat het over de gewone gingquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De gewone TS is ook heel goed maar die TOTS is belachelijk duur en het totaal niet waard
futwizquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:15 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar 9 te gaan!
draai het dan om en doe IF Chiellini op LCB, TOTS Barzagli op CB en TOTS Thiago Silva op RCB.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:15 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar 9 te gaan!
Fut wizquote:
En dat is?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Fut wiz![]()
wefut heeft nog steeds niet (laatste keer dat ik keek) De zoek funtie die ik wil.
Dan krijg je Silva toch nooit meer op 9 chem? Gewoon TOTS Sakho centraal en Chiellini/Ogbonna op RCB. Dan kan je zelf verder invullen wie op RM en CAMquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
draai het dan om en doe IF Chiellini op LCB, TOTS Barzagli op CB en TOTS Thiago Silva op RCB.
Je kunt nu gewoon naar de spelersdatabase gaan, een speler zoeken en weer terug naar de squad builder gaan. Je squad gaat dan dus niet verloren. Dat is dus nog uitgebreider dan hoe futwiz het heeft.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Fut wiz![]()
wefut heeft nog steeds niet (laatste keer dat ik keek) De zoek funtie die ik wil.
Gewone TS is al de beste verdediger in het spel en meer dan snel genoeg waarom zou je dan het veelvoud betalen voor nog meer P'squote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb je al met hem gespeeld dan.
Wtfquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol een van de gasten van dat 1direction heeft getekend voor Doncaster![]()
Komt dus in FUT, zal wel reteduur worden
De enige bron die ik heb is Calfreezy dus het zal wel Bullshit zijnquote:
nee inderdaad, gofferdomme wat lastig.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan krijg je Silva toch nooit meer op 9 chem? Gewoon TOTS Sakho centraal en Chiellini/Ogbonna op RCB. Dan kan je zelf verder invullen wie op RM en CAM
Het staat op hun eigen site hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De enige bron die ik heb is Calfreezy dus het zal wel Bullshit zijn
Dat team kan zoveel beterquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee inderdaad, gofferdomme wat lastig.
http://wefut.nl/squad_image/3123/
Nee want laatste keer dat ik fifa gespeeld heb is 2 maanden geleden of zoquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je kunt nu gewoon naar de spelersdatabase gaan, een speler zoeken en weer terug naar de squad builder gaan. Je squad gaat dan dus niet verloren. Dat is dus nog uitgebreider dan hoe futwiz het heeft.Lang niet gekeken zeker?
Hetzelfde tabblad? Jawel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee want laatste keer dat ik fifa gespeeld heb is 2 maanden geleden of zomaar dan nog kan ik dus niet gewoon zoals bij futwiz in het zelfde scherm blijven?
Verratti moet blijven, want handicap.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat team kan zoveel beter
Even wat maken
Waarom niet?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewone TS is al de beste verdediger in het spel en meer dan snel genoeg waarom zou je dan het veelvoud betalen voor nog meer P's
EA zal wel een uitzondering maken voor de money. Kunnen ze een enorme IF uitbrengen als hij eens scoort.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij is een non-contract player dus komt niet in FUTAnders zou hij 25 rating hebben ofzo
Hij gaat niet spelen joh...gewoon een publiciteitsstuntjequote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
EA zal wel een uitzondering maken voor de money. Kunnen ze een enorme IF uitbrengen als hij eens scoort.
Het is alleen voor charity shit dit volgens mijquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
EA zal wel een uitzondering maken voor de money. Kunnen ze een enorme IF uitbrengen als hij eens scoort.
En ook meisjes die misschien FIFA kopen, goed voor de marketing wel...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nog meer shygirls in dit topicquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En ook meisjes die misschien FIFA kopen, goed voor de marketing wel...
Hou je ook zeker niet tegen maar ik vind het gewoon onzin om zoveel coins te betalen voor een CV waarvan de gewone kaart ook al belachelijk goed isquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom niet?Wil gewoon een keer met hem spelen
Op papier is het geniaalquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me echt wel een leip goed team
Maar je buitenste CB's lijken mij nu dus echt gigantisch kut, want die staan met hun sterke been naar binnen. Dan ga je echt helemaal kapot over de flanken...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me echt wel een leip goed team
dat maakt echt niks uitquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar je buitenste CB's lijken mij nu dus echt gigantisch kut, want die staan met hun sterke been naar binnen. Dan ga je echt helemaal kapot over de flanken...
3.5 miljoen op xbox, valt me nog best meequote:
Silva heeft 3 ster weakfoot dus is het al niet zo'n probleem, en met Chiellini nooit last van gehad. Maar dan kan je Ogbonna er nog neer zetten als je wiltquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar je buitenste CB's lijken mij nu dus echt gigantisch kut, want die staan met hun sterke been naar binnen. Dan ga je echt helemaal kapot over de flanken...
EDIT: Rest is natuurlijk epic fantastisch.
Maak dat team van mij dan Slimpie!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:38 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb trouwens 4.1 miljoen niet 2.1 miljoenzei het verkeerd
Zijn stats zijn toch niet zo geweldig?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:43 schreef ThadCastle het volgende:
Leite onder de 2 mil nu. Gaat de goede kant op.
Van wiequote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:45 schreef over_hedge het volgende:
LurkersKrijg ik een dm van iemand of ik 250k wil geven
Ik wil geen banquote:
DM maar danquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik wil geen banDus noem geen namen.
naam mag je gewoon noemen hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik wil geen banDus noem geen namen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:37 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wie kan die gif van Willems tegen Zulte nog een keer posten?
RvP op de coverquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:54 schreef jepperdeprep het volgende:
Bale voor 120 miljoen naar Real Dramadrid.
Je hebt iets gratis gekocht?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:58 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Door een bug met m'n internet 2 gratis squad-fitness kunnen kopen
Tamperen! Ban!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:58 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Door een bug met m'n internet 2 gratis squad-fitness kunnen kopen
4 topics afgezocht, blijkbaar over het hoofd gezien. Dankquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoek hem dan gewoon op luie..zo hard gaan die topics niet nu.
[ afbeelding ]
Een shirt van dit jaar?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Morgen mijn PSV shirt laten bedrukken. Eerst V. Nistelrooij proberen, en als dat niet kan (omdat teveel letters) gaat Romario erop
Ja het jubileumshirt jaquote:
Dat vind ik ook altijd zo kut, maar van Van Galen heb je niet zo heel veel classics nog die verkrijgbaar zijn. Van Nistelrooij en Romario zijn bekend genoeg internationaal, daar zijn nog genoeg oude shirts van te krijgen...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kijk bij AZ eens hoeveel supporters er met van Galen op de rug rondlopen
dolk in mijn rug...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd zo kut, maar van Van Galen heb je niet zo heel veel classics nog die verkrijgbaar zijn. Van Nistelrooij en Romario zijn bekend genoeg internationaal, daar zijn nog genoeg oude shirts van te krijgen...
Maar die heb ik nooit gezienquote:
ahum ahum en waar werd van Nistelrooij vervolgens bijna de beste spits ter wereld?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]!
[..]
Maar die heb ik nooit gezienVan Nistelrooij is echt mijn jeugdidool, die kwam bij PSV toen ik mijn eerste seizoenskaart kreeg. Maar als die niet kan ga ik voor de beste PSV'er in mijn ogen en die furore maakte op de dag dat ik geboren werd
Wil sowieso wel een spits eigenlijk aangezien dat ook mijn positie is
bonyquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ahum ahum en waar werd van Nistelrooij vervolgens bijna de beste spits ter wereld?![]()
Nee, moet zeggen dat ik het jammer vindt dat PSV, Ajax en Feijenoord geen spelers meer voortbrengen als Makaay, Kalou, Ronaldo, Van Nistelrooij, Litmanen, Robben(eigenlijk Groningen, maar werd pas echt goed bij PSV) etc.
ik vindtquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ahum ahum en waar werd van Nistelrooij vervolgens bijna de beste spits ter wereld?![]()
Nee, moet zeggen dat ik het jammer vindt dat PSV, Ajax en Feijenoord geen spelers meer voortbrengen als Makaay, Kalou, Ronaldo, Van Nistelrooij, Litmanen, Robben(eigenlijk Groningen, maar werd pas echt goed bij PSV) etc.
Feijenoord is een wijk in Rotterdam, club is Feyenoordquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer overquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kunt, bij een jubileumshirt kan het nog wel vind ik inderdaad. Maar ik vind het er altijd zo vaag uitzien bij elk normaal shirt...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer overGodverdomme wat een lulkoek.
En dit is een jubileumjaar dan zet ik ook mijn grote PSV held op mijn shirt. Wat is daar nou kut aan
Suarez, Vertonghen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, moet zeggen dat ik het jammer vind dat PSV, Ajax en Feijenoord geen spelers meer voortbrengen als Makaay, Kalou, Ronaldo, Van Nistelrooij, Litmanen, Robben(eigenlijk Groningen, maar werd pas echt goed bij PSV) etc.
Ja daar gaat het toch niet overquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kunt, bij een jubileumshirt kan het nog wel vind ik inderdaad. Maar ik vind het er altijd zo vaag uitzien bij elk normaal shirt...
haha nee, echt gewoon neequote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:02 schreef Nativism het volgende:
Mulder is zo'n tergend slechte keeper in Fifa
Zo, dat moest er even uit.
Ja en Arjen Robben bakt er ook weinig van verder. En van Bommel heeft ook niets gepresteerdquote:
Die noemde hij welquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en Arjen Robben bakt er ook weinig van verder.
Kut, overheen gelezenquote:
Robinho?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Alex weer trefzeker met een vrije trap
Lincoln krijgt waarschijnlijk een IF volgende week.
president lincolnquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Alex weer trefzeker met een vrije trap
Lincoln krijgt waarschijnlijk een IF volgende week.
Van Bommel inderdaad wel vergeten. Die heeft ook niet bepaald de credits gekregen die hij had verdiend. Als je alleen al keek naar Team Bommel bij zijn afscheidswedstrijd, zegt dat wel genoeg over zijn carrière.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en Arjen Robben bakt er ook weinig van verder. En van Bommel heeft ook niets gepresteerd
Wel van ons hoor, stadion zat niet voor niets volquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Van Bommel inderdaad wel vergeten. Die heeft ook niet bepaald de credits gekregen die hij had verdiend. Als je alleen al keek naar Team Bommel bij zijn afscheidswedstrijd, zegt dat wel genoeg over zijn carrière.
gratis please.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:24 schreef quer het volgende:
iemand interesse in fut coins? dm pls (ps3)
Nee, maar dan werd er ook altijd gezegd dat dat wel logisch was, want dat waren PSV'ers en je eigen spelers steun je altijd. Ik heb nog nooit een Feijenoorder, Ajacied, AZ'er of wie dan ook buiten PSV echt heel lovend over hem horen spreken...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel van ons hoor, stadion zat niet voor niets vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |