PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Dat meisje > Aryaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:33 schreef wonton het volgende:
Ik ken een meisje die op haar lijkt. Alleen ze is wel 20.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha kut mijn inja edit was niet ninja genoegquote:
Het was wel gewoon hands in het strafschopgebied, maar Redbull Salzburg verdiende het op basis van hun spel wel gewoon om te winnen. De return in Istanbul kan nu echt alle kanten op.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat sloeg helemaal nergens op van wat ik zo zag nee
Jong Ajax wel jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:39 schreef ThadCastle het volgende:
Gaan jullie btw ook wedstrijden kijken van Jong Ajax, Jong PSV?
En daarna mogen ze alsnog niet Europa inquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Het was wel gewoon hands in het strafschopgebied, maar Redbull Salzburg verdiende het op basis van hun spel wel gewoon om te winnen. De return in Istanbul kan nu echt alle kanten op.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:41 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JA LA LA LALALALLA!! AJAX AMSTERDAM!!! JA LALA LALALALA!!! AJAX AMSTERDAM!!
JODUHHH!!! JODUHHH!!!
[ afbeelding ]
Als het een boeiend affiche is wel..of bedoel je echt wedstrijden bezoeken?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:39 schreef ThadCastle het volgende:
Gaan jullie btw ook wedstrijden kijken van Jong Ajax, Jong PSV?
Oh oke. Nee gewoon via Fox/Stream. Jong PSV wel dus vrijdagquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als het een boeiend affiche is wel..of bedoel je echt wedstrijden bezoeken?
Zoveel gaan ze ook niet uitzenden bij Fox. 3 potjes per weekend.
Dit seizoen blijven we sowieso actief in Europa. Mochten we via het CAS schuldig bevonden worden, dan gaat de straf in voor 2014-2015 en 2015-2016.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En daarna mogen ze alsnog niet Europa in
Jong PSV moet toch zaterdag?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oh oke. Nee gewoon via Fox/Stream. Jong PSV wel dus vrijdag
Dat zie ik je vaker zeggen, maar bij iedere wedstrijd beweert de commentator heel wat anders..dat snap ik dan niet echt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dit seizoen blijven we sowieso actief in Europa. Mochten we via het CAS schuldig bevonden worden, dan gaat de straf in voor 2014-2015 en 2015-2016.
Half 5 ook echt...wat een tijd. Zijn we in NL niet echt gewend.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Klopt keek verkeerd. Voor PSV zelf
Ee wat denk je btw, FM netwerkspel of niet?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Half 5 ook echt...wat een tijd. Zijn we in NL niet echt gewend.
Lijkt me wel tofquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ee wat denk je btw, FM netwerkspel of niet?
Weinig, behalve dat een beetje verandering wel welkom is. Er is altijd ruimte voor verbeteringquote:
Wat wel klote is, is dat je op elkaar moet wachten tijdens wedstrijden maar aan de andere kant ook wel lachen. Het is het beste als we eerst offline zelf al de tactieken etc instellen voor het team dat je pakt, dat kan al vooraf (gewoon de tactiek etc opslaan) en duurt vaak het langst. Enig idee welke teams we pakken?quote:
Ik heb zoiets nog nooit gedaan, dus geen idee hoe het werkt. Komt wel goed. PSV en Ajax gewoon? Of iets compleet anders?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat wel klote is, is dat je op elkaar moet wachten tijdens wedstrijden maar aan de andere kant ook wel lachen. Het is het beste als we eerst offline zelf al de tactieken etc instellen voor het team dat je pakt, dat kan al vooraf (gewoon de tactiek etc opslaan) en duurt vaak het langst. Enig idee welke teams we pakken?
Is goed. Ik ga alvast even kijken, een werkende tactiek maken etc vind ik altijd lastig.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb zoiets nog nooit gedaan, dus geen idee hoe het werkt. Komt wel goed. PSV en Ajax gewoon? Of iets compleet anders?
FC Oss - Telstarquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb zoiets nog nooit gedaan, dus geen idee hoe het werkt. Komt wel goed. PSV en Ajax gewoon? Of iets compleet anders?
Hoe doe je dat met aankopen dan? Allebei van die standaard talentjes afblijven? Anders zit je daar steeds allebei achteraan en wordt het zo lelijk misschien..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Is goed. Ik ga alvast even kijken, een werkende tactiek maken etc vind ik altijd lastig.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:01 schreef dion_v_k het volgende:
Hey! Bespreek dat soort zaken gewoon in het FM topic.
Zodat ik ook kan solliciteren
Tja als je al FM gespeeld hebt dit jaar ken je die talenten wel ben ik bang. Maar je hebt vaak niet door dat de ander op een talent biedt, of pas heel laat. En het voor elkaar verneuken is opzich ook wel grappigquote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met aankopen dan? Allebei van die standaard talentjes afblijven? Anders zit je daar steeds allebei achteraan en wordt het zo lelijk misschien..
Ik ken alle talentenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tja als je al FM gespeeld hebt dit jaar ken je die talenten wel ben ik bang. Maar je hebt vaak niet door dat de ander op een talent biedt, of pas heel laat. En het voor elkaar verneuken is opzich ook wel grappig
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tja als je al FM gespeeld hebt dit jaar ken je die talenten wel ben ik bang. Maar je hebt vaak niet door dat de ander op een talent biedt, of pas heel laat. En het voor elkaar verneuken is opzich ook wel grappig
Edit:
Ik kan wel een game hosten, stuur ik je wel hoe je kan joinen. Weet niet of je Hamachi nodig hebt, dat gebruikte ik vorig jaar bij de illegale versie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:07 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb in FM trouwens net Bale transfervrij gehaald met Ajax, mijn grootste stunt ooit![]()
Mag ik nu nog meedoen?
Mag zeker, maar met 3en is wel lastiger om allemaal online te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is klote als er twee doorgaan en 1 er niet bij is..
Btw:
Wedstrijddagen aanpassen of gewoon normaal?
O shit broek uit op je hoofdquote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:11 schreef Tim86 het volgende:
Piazon naar Vitesse...fappeuhhhhhhhhhhh DS2
http://instagram.com/p/ccg005gp_M/
Nice, kan ik hem veel zien spelen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:11 schreef Tim86 het volgende:
Piazon naar Vitesse...fappeuhhhhhhhhhhh DS2
http://instagram.com/p/ccg005gp_M/
Maakt me weinig uit eigenlijk..misschien handig om gewoon voor de optie te gaan die ervoor zorgt dat het wat vlotter gaat.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mag zeker, maar met 3en is wel lastiger om allemaal online te zijnEn het is klote als er twee doorgaan en 1 er niet bij is..
Btw:
[ afbeelding ]
Wedstrijddagen aanpassen of gewoon normaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |