Ik heb geen vrouw meer HiDiHo ... Maar op het balkon is het frisser... Afgelopen nacht in 1 stuk door geslapen en dat in tegenstelling van de avonden daarvoor.. Het was kort maar dat ben ik inmiddels gewend... Leeftijd ,..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mag je niet meer op de bank van je vrouw?
Met deze warmte slaap ik ook slecht, raam wijder open gaat niet. En dan die beestenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen vrouw meer HiDiHo ... Maar op het balkon is het frisser... Afgelopen nacht in 1 stuk door geslapen en dat in tegenstelling van de avonden daarvoor.. Het was kort maar dat ben ik inmiddels gewend... Leeftijd ,..
Alle echte kerels hebben geen FBquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen FB ik mis alles in dit leven![]()
Woon hier aan het water en als er een raampje open staat en lichtje aan, vliegen er zo 10 rond.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:12 schreef chufi het volgende:
Weinig last van insecten lately ... Maar met zo'n blauw electrisch insecten doodmaak lampje werkt het misschien ook nog...
Ik heb balkon aan/boven het water... En heb momenteel nergens last van op 4 hoog.. Misschien als ik mn balkonbeglazing schoonmaak en de spinnewebben weg zijn dat er dan weer vele beesten naar binnen komen.. Momenteel houden spinnen met hun ebben de wacht bij de open ramen ....quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Woon hier aan het water en als er een raampje open staat en lichtje aan, vliegen er zo 10 rond
En weer mis ik iets met blond..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:17 schreef Jian het volgende:
Openslaande deuren naar het balkon open, grote staande ventilator met onregelmatige windstoten (alsof het echte wind is, jawel, je gelooft het echt niet) in de deuropening zodat hij "frisse" buitenlucht aanzuigt. Klamboe laten zakken voor de verdwaalde mug. Ik ben er klaar voor
Ben je al gehacked?quote:
twitter:AlexanderNL twitterde op vrijdag 02-08-2013 om 23:21:20Ik ben op #ohm2013 @ OHM2013 http://t.co/HHAh3TP31o reageer retweet
Ik vind ze altijd een beetje zielig .. een soort Friso's, je trekt de stekker eruit en ze zijn zo goed als doodquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ben je al gehacked?
Paar duizend hackers in je plaats
http://instagram.com/p/chpMPVxrrz/#
En opperhacker Alexander Klöpping is er ook![]()
twitter:AlexanderNL twitterde op vrijdag 02-08-2013 om 23:21:20Ik ben op #ohm2013 @ OHM2013 http://t.co/HHAh3TP31o reageer retweet
Dat gevoel heb ik ook wel een beetje.....of je moet met een leuke vrouw een tentje delenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:27 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd een beetje zielig .. een soort Friso's, je trekt de stekker eruit en ze zijn zo goed als dood
Jij bent wel van de onmogelijke combinaties he ...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook wel een beetje.....of je moet met een leuke vrouw een tentje delen
Niets geiler dan een vrouw die kan hacken op je schootquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:30 schreef ZOA het volgende:
[..]
Jij bent wel van de onmogelijke combinaties he ...
Wij moeten eens serieus praten ...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niets geiler dan een vrouw die kan hacken op je schoot
Das hetzelfde als de voedselbank met een Michelin ster ...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook wel een beetje.....of je moet met een leuke vrouw een tentje delen
Als je nou nog een tentje met een toffe jacuzzi hebt .........quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:34 schreef ZOA het volgende:
[..]
Das hetzelfde als de voedselbank met een Michelin ster ...
4 sterrenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:34 schreef ZOA het volgende:
[..]
Das hetzelfde als de voedselbank met een Michelin ster ...
1 GB verbinding...is dat ook goed?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je nou nog een tentje met een toffe jacuzzi hebt .........
Ja dan wordt het anders.. mja dat heb je niet met die Ruigoord typesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je nou nog een tentje met een toffe jacuzzi hebt .........
Ruigoord types kunnen niet hacken én hebben geen vrouwquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:38 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ja dan wordt het anders.. mja dat heb je niet met die Ruigoord types
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |