Halen ze t dan gewoon uit je koffer?quote:
Ja, of bij de douane. En die gaan jou vertellen hoe je het voor elkaar moet krijgen? In wat voor wereld ben jij in hemelsnaam opgegroeid?quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:38 schreef dustinoo het volgende:
[..]
Misschien werkt er iemand op een vliegveld idk
In Nederland is dat dan pas (tenzij je nog een lange overstap hebt ergens en je koffer daar van de band haalt).quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:40 schreef dustinoo het volgende:
[..]
Halen ze t dan gewoon uit je koffer?
Want dan maken ze m open en gaat de koffer misschien niet mee aan boord
Nee daar heb ik wel weer geluk meequote:Op woensdag 31 juli 2013 23:40 schreef kwiwi het volgende:
Ik weet niet waar je vlucht vandaan komt, maar ze zijn doorgaans wat strenger met controleren als je vlucht uit een land komt dat bekend staat om namaakspullen.
jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:43 schreef Straatklinker het volgende:
Bedoel je eigenlijk met nep dat het een valse kopie/namaak is?
jawelquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:44 schreef falling_away het volgende:
[..]
dan is er toch geen douane controle
Als je met het vliegtuig gaat welquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:44 schreef falling_away het volgende:
[..]
australie is buiten de EU hoorquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:44 schreef falling_away het volgende:
[..]
Zo'n flesje zou maar knappen, dan hebben we straks een mooi filmpje van de Chanel no.5 versie van 1 man 1 jarquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:40 schreef TwyLight het volgende:
In je anus stoppen en met een poker face door de security
volgens mij let alleen de douane op namaak spullen en die controleren je koffer niet bij vluchten binnen de EU.. misschien heb ik het mis maar dan hoor je het wel hierquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:46 schreef dustinoo het volgende:
Het is ook niet echt douane controle.
Meer controle van de koffers
Dat is wel douane, die staan daar bij de nothing to declare poort om mensen eruit te vissen voor random controle.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:46 schreef dustinoo het volgende:
Het is ook niet echt douane controle.
Meer controle van de koffers
In zijn geval Sjanel No.4quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:47 schreef Henno het volgende:
[..]
Zo'n flesje zou maar knappen, dan hebben we straks een mooi filmpje van de Chanel no.5 versie van 1 man 1 jar
quote:
Op Schiphol moest ik vanuit Duitsland wel gewoon door die aangeven / niets aan te geven poortjes door, ze controleren daar neem ik aan wel steeksproefsgewijs mensen die zogenaamd niets aan te geven hebben....quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:47 schreef falling_away het volgende:
[..]
volgens mij let alleen de douane op namaak spullen en die controleren je koffer niet bij vluchten binnen de EU.. misschien heb ik het mis maar dan hoor je het wel hier
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:49 schreef Henno het volgende:
[..]
Op Schiphol moest ik vanuit Duitsland wel gewoon door die aangeven / niets aan te geven poortjes door, ze controleren daar neem ik aan wel steeksproefsgewijs mensen die zogenaamd niets aan te geven hebben....
Ok op Schiphol misschien.. ik vlieg vaker binnen de EU en ze controleren nooit mijn koffers noch mijn paspoort bij aankomst. Maar ik vlieg dan vaker op kleinere luchthavens.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:49 schreef Henno het volgende:
[..]
Op Schiphol moest ik vanuit Duitsland wel gewoon door die aangeven / niets aan te geven poortjes door, ze controleren daar neem ik aan wel steeksproefsgewijs mensen die zogenaamd niets aan te geven hebben....
Ik zeg toch niet dat ik ze als echte verkoop...quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Nepproducten kopen is sowieso al triest. Maar het doorverkopen als zijnde het echte spul is gewoon oplichting.
En zoals altijd, de kwaliteit is natuurlijk minder. Echte parfums zijn een zorgvuldig samengestelde combinatie van stoffen, waarbij rekening is gehouden met de onvermijdelijke verschillende verdampingspunten van de afzonderlijke componenten. Imitatieproducten kunnen de geur vaak wel benaderen, maar de effectieve concentratie aan daadwerkelijke geurstoffen is vaak een pak lager, waardoor het veel sneller vervliegt. Ook is vaak geen rekening gehouden met een aangenaam verloop van de verdamping, waardoor de geur enorm kan veranderen (tot onprettig aan toe) later op de dag.
Daar staan ze ook hoor. Dan ben je gewoon nog nooit gecontroleerd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:51 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ok op Schiphol misschien.. ik vlieg vaker binnen de EU en ze controleren nooit mijn koffers noch mijn paspoort bij aankomst. Maar ik vlieg dan vaker op kleinere luchthavens.
Ik dacht altijd dat je koffer naar dat je hem hebt afgegeven nog ergens word gecontroleerd door een scanner ofzo.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:51 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ok op Schiphol misschien.. ik vlieg vaker binnen de EU en ze controleren nooit mijn koffers noch mijn paspoort bij aankomst. Maar ik vlieg dan vaker op kleinere luchthavens.
Dat zou nog triester zijn..quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:51 schreef dustinoo het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik ze als echte verkoop...
Nee klopt helemaal.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:56 schreef Leandra het volgende:
Iedere jaarmarkt staat vol met verkopers van nep-parfums, dus geen idee waarom je de moeite zou willen nemen om een paar flesjes uit Oostenrijk met het vliegtuig binnen te smokkelen.
Als het werkelijk zo interessant zou zijn dan kun je beter een keer met de auto heen en weer rijden, maar ik verwacht niet dat je product nieuw op de Nederlandse markt is.
Duurder verkopen? Lekker vriend ben jijquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:58 schreef dustinoo het volgende:
[..]
Nee klopt helemaal.
Doe ik normaal ook.
Maar vriend van me heeft 5 mensen gecharterd, die die parfums wel willen kopen. meer een vrienden dienst dan dat ik t voor me zelf doe
nee gewoon inkoop prijs, hij verkoopt duurderquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:03 schreef Queller het volgende:
[..]
Duurder verkopen? Lekker vriend ben jij
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:09 schreef dustinoo het volgende:
nee gewoon inkoop prijs, hij verkoopt duurder
Goed verhaal johquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:36 schreef dustinoo het volgende:
Hier heb je goedkope nep parfums die ik in nederland duurder kan verkopen.
Whatever joh! Succes ermee. Niet gaan huilen als je een boete krijgt of iemand de te duur betaalde nep-parfum op je haarloze bovenlip kapot slaatquote:
Wat is het nut?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:09 schreef dustinoo het volgende:
[..]
nee gewoon inkoop prijs, hij verkoopt duurder
koop er 5 voor 50 euro totaal.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is het nut?
Je koopt in Oostenrijk 100 flesjes parfum voor ¤ 500,= je rijdt naar NL, huurt een kraam en verkoopt 100 flesjes parfum voor ¤ 500,=
Waar zit de winst?
Een leuk ritje, een dag van de straat en genoeg stinkende nep-parfum om de rest van je leven je vriendinnetjes te laten gruwelen van wat je ze te pas en te onpas schenkt?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:13 schreef Leandra het volgende:
Wat is het nut?
Je koopt in Oostenrijk 100 flesjes parfum voor ¤ 500,= je rijdt naar NL, huurt een kraam en verkoopt 100 flesjes parfum voor ¤ 500,=
Waar zit de winst?
ja aan die vriendquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar jij wilde ze tegen inkoopsprijs verkopen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |