Halen ze t dan gewoon uit je koffer?quote:
Ja, of bij de douane. En die gaan jou vertellen hoe je het voor elkaar moet krijgen? In wat voor wereld ben jij in hemelsnaam opgegroeid?quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:38 schreef dustinoo het volgende:
[..]
Misschien werkt er iemand op een vliegveld idk
In Nederland is dat dan pas (tenzij je nog een lange overstap hebt ergens en je koffer daar van de band haalt).quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:40 schreef dustinoo het volgende:
[..]
Halen ze t dan gewoon uit je koffer?
Want dan maken ze m open en gaat de koffer misschien niet mee aan boord
Nee daar heb ik wel weer geluk meequote:Op woensdag 31 juli 2013 23:40 schreef kwiwi het volgende:
Ik weet niet waar je vlucht vandaan komt, maar ze zijn doorgaans wat strenger met controleren als je vlucht uit een land komt dat bekend staat om namaakspullen.
jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:43 schreef Straatklinker het volgende:
Bedoel je eigenlijk met nep dat het een valse kopie/namaak is?
jawelquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:44 schreef falling_away het volgende:
[..]
dan is er toch geen douane controle
Als je met het vliegtuig gaat welquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:44 schreef falling_away het volgende:
[..]
australie is buiten de EU hoorquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:44 schreef falling_away het volgende:
[..]
Zo'n flesje zou maar knappen, dan hebben we straks een mooi filmpje van de Chanel no.5 versie van 1 man 1 jarquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:40 schreef TwyLight het volgende:
In je anus stoppen en met een poker face door de security
volgens mij let alleen de douane op namaak spullen en die controleren je koffer niet bij vluchten binnen de EU.. misschien heb ik het mis maar dan hoor je het wel hierquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:46 schreef dustinoo het volgende:
Het is ook niet echt douane controle.
Meer controle van de koffers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |