Ik praat wel met 'm als het nodig isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik praat wel met 'm als het nodig is
het zijn ook altijd gesprekken die veel handiger zijn via de telefoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuckin kut altijd, mensen die wel lezen en dan gewoon niet reageren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:00 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nee, ik gezegd dat als ze een keer in de buurt was (ze studeert elders in het land) en ze zin had om wat te doen, ze maar een seintje moest geven.
Dan krijg ik dit soort situaties:quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:10 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb alleen een neef en een (ex) tante op fb. No way dat ik m'n ouders ooit toevoeg
Ja, had ze het niet op ongelezen kunnen zetten?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fuckin kut altijd, mensen die wel lezen en dan gewoon niet reageren.![]()
Sowieso kut dat je kan zien of het gelezen is.
HOLY FUCK FLIP KAAS BANAANquote:
Wat, kan dat?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:19 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, had ze het niet op ongelezen kunnen zetten?
Jazeker kan dat.quote:
Ja preciesquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
het zijn ook altijd gesprekken die veel handiger zijn via de telefoon.
Facebook.quote:
Oh, volgens mij ziet die ander dat dan ook niet meer. We kunnen het vanavond eens testen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe dan? mark as unread werkt alleen voor jezelf he.. dat je ziet dat je die nog moet lezen
Als het maar niet op de juiste plaatsen eraf gegaan is.quote:
M'n buik is wel platter en de rest hetzelfde dus ik ben tevredenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Als het maar niet op de juiste plaatsen eraf gegaan is.
Zeg niet dat het komt door je bodyweight squats.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
M'n buik is wel platter en de rest hetzelfde dus ik ben tevreden
As ifquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Zeg niet dat het komt door je bodyweight squats.
Elke dag boven de wc hangen na het eten is niet gezondquote:
Gwn laxeermiddelenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Elke dag boven de wc hangen na het eten is niet gezond
Ligt aan je stoelgang ritme.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Elke dag boven de wc hangen na het eten is niet gezond
okquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:39 schreef Typisch het volgende:
gvd te warm in de tuin om te lezen
einde bericht
Je hebt geen swag meerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:34 schreef Snowbells het volgende:
MIJN STIJLTANG DOET HET NIET MEER ASDFGHJKL
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:39 schreef Typisch het volgende:
gvd te warm in de tuin om te fokken
einde bericht
Hij doet het al weerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je hebt geen swag meer?!
Teringzooi !
geen stijl haar meer denk ikquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je hebt geen swag meer?!
Teringzooi !
OMG GOVERNMENT SURVEILLANCE!quote:
Ik merk dat je het interessant vindt.quote:
Jou vind ik wel redelijk interessant jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik merk dat je het interessant vindt.
Ik begon gewoon met zweten na het omslaan van een bladzijde.
Graag gedaan.
quote:
Dit hoor ik vaker.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Jou vind ik wel redelijk interessant ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |