Overduidelijk dat jij je medicatie niet gehad hebt. Ik zal je begeleider even inlichten over je absurde gedrag. Overigens zit er wel een spatie tussen. Schele. Grote ogen weinig zicht, heb je nog meer handicaps ?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nooit geleerd dat er geen spatie hoort tussen een woord en een uitroepteken, vraagteken of punt?
Achterlijke.
Wauw je faalt wel echt kankihard vandaag he, mij verbeteren en zelf falen in je grammaticale kunsten en vervolgens nog een keer falen. Er staat GEEN spatie, blinde kipquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Overduidelijk dat jij je medicatie niet gehad hebt. Ik zal je begeleider even inlichten over je absurde gedrag. Overigens zit er wel een spatie tussen. Schele. Grote ogen weinig zicht, heb nog meer handicaps ?
*zucht* Ga maar gauw buitenspelen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wauw je faalt wel echt kankihard vandaag he, mij verbeteren en zelf falen in je grammaticale kunsten en vervolgens nog een keer falen. Er staat GEEN spatie, blinde kip.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja klopt, het gaat mooi weer worden vandaag.Lekker weer de zon in
Ik heb een teringhekel aan mensen die gaan klagen over de warmtequote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb een teringhekel aan mensen die gaan klagen over de warmte
Een maand geleden werd er nog gezeken over de kou en herfstweer,
en nu lopen mensen ze zeiken over de hitte. Godsamme
Gisteren was het prachtigquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:48 schreef Murdera het volgende:
Overigens vond ik het gisteren echt heerlijk.
Pfff dat is zuur, kleine moeite lijkt mij. Althans ik zou het gewoon doen. Af en toe eenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:51 schreef Snowbells het volgende:
Wel jammer dat de man die m'n kitten had overgenomen nooit op fb zit. Had hem een berichtje gestuurd of hij soms een foto kon sturen maar hij heeft het nog niet gelezen
Nouja hij heeft tegen m'n ouders gezegd dat ik zelfs een keer zou kunnen langskomen maar dat wil ik nietquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Pfff dat is zuur, kleine moeite lijkt mij. Althans ik zou het gewoon doen. Af en toe een
update over hoe het met de kitten gaat is best leuk
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:56 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die geen naaktfoto's van Flippiee hebben_!
Er naar toe gaan om kittens te kijkenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nouja hij heeft tegen m'n ouders gezegd dat ik zelfs een keer zou kunnen langskomen maar dat wil ik niet. Dus had hem maar opgezocht op fb die hij blijkbaar amper gebruikt. Meh
Ik heb er gisteren nog een naar huis gebracht.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe is het leven broeder? Nog een paar jolijte dames gespot met je hawk-eyes?
Ik heb altijd snoep en kittens in huis.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Er naar toe gaan om kittens te kijkenDat lijkt wel het oude kinderlokkers trucje wel
Hij heeft zelf 3 kinderenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Er naar toe gaan om kittens te kijkenDat lijkt wel het oude kinderlokkers trucje wel
Gentlebaas gespotquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren nog een naar huis gebracht.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb altijd snoep en kittens in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |