Prima prima jongen, tevens FOK-luwe?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Goedgoed, heb weer even een Fok!-luwe periode achter de rug.![]()
Met jou dan?
Jij bent trouwens toch die jongen met dat iets langere haar die op de meet de hele tijd joints aan het draaien was naast me, even voor het plaatjequote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:32 schreef Mano_ het volgende:
Oh noes! Nog 3,5 uur rustig op t werk met nog maar 59% accu
I knowquote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:32 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Prima prima jongen, tevens FOK-luwe?
AH daar heb ik ook wel last van, mits boven 25 gradenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:32 schreef Mano_ het volgende:
[..]
I knowandere prioriteiten en zulks
Haar waar vrouwen jaloers op worden jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:32 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Jij bent trouwens toch die jongen met dat iets langere haar die op de meet de hele tijd joints aan het draaien was naast me, even voor het plaatje
Ah dan toch, baasquote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Haar waar vrouwen jaloers op worden ja![]()
Maar ik was wel aardig op dreef wat draaien betreft ja
Ja prima ook welquote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Goedgoed, heb weer even een Fok!-luwe periode achter de rug.![]()
Met jou dan?
Kan niet slapen, te moequote:
10 over 3 nu 8)quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:52 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
10 over half 1 al mietje, maar ook wel baas
Je zegtt zelf alquote:Op donderdag 1 augustus 2013 03:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Murherdhera
Hoe is het met deze dronken boy?
Lekker toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 03:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je zegtt zelf al
2 verjaardaggen op[1 avoindshiiiiit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |