Ik spreek geen Slavische talen maar Dobr vecer kan niet anders zijn dan goeienavond/nacht. Dan iets over goed Kroatisch maar Razumim puno kan ik echt niet thuisbrengen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:09 schreef Mitten het volgende:
Dobr vecer. Neznam dobre Hrvatski. Razumim puno.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:14 schreef Seven. het volgende:
Razumim puno kan ik echt niet thuisbrengen.
quote:
Misschien gaat het over verstaan, maar kan er weinig wijs uit worden. Snap jij het?quote:
ik: -emquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Misschien verstaan, maar kan er weinig wijs uit worden. Snap jij het?
Neuh, alsjeblieft niet. Servisch, officieelquote:
daquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:19 schreef Seven. het volgende:
hugecooll, razemijes ook een beetje Hrvatski nu?
Republika Srpska?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:20 schreef starla het volgende:
[..]
Neuh, alsjeblieft niet. Servisch, officieel
Bosnische Serv...ligt vrij ingewikkeld
Hrvatski = Kroatisch (denk ik)quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Hrvatski nog moet vervoegen
Jep.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hrvatski = Kroatisch (denk ik)
Hrvatska = Kroatie
Ja hoor, de halve logistieke sector en natuurlijk tuin en landbouwsector.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:21 schreef Mitten het volgende:
.
Zeg, is er niet iets in Nederland wat zich op Slavische talen richt? Er zitten hier veel Polen en andere Oost en Middeneuropeanen?
Najaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hrvatski = Kroatisch (denk ik)
Hrvatska = Kroatie
Kaaskoppen in het Buitenland daar misschienquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:21 schreef Mitten het volgende:
.
Zeg, is er niet iets in Nederland wat zich op Slavische talen richt? Er zitten hier veel Polen en andere Oost en Middeneuropeanen?
Geen idee.. Maar ik zou zo zeggen, dobr vecer allemaal:ik ben kapot en het is hier pas half 1.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja
hij is kroatisch zou anders moeten zijn dan zij is kroatisch
[..]
Kaaskoppen in het Buitenland daar misschien
Trustenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Geen idee.. Maar ik zou zo zeggen, dobr vecer allemaal:ik ben kapot en het is hier pas half 1.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |