Mijn forumnaam in plaats van dingesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
#183 was een stuk beter voor het moraal.
Paulodinges
Vorige maand heb je anders van mij gewonnen. Of telt dat niet?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:06 schreef Dactylus het volgende:
# 75 Ursels - Paulo gestart.
# 180 Enrico173 367 - 324 Paulo
# Paulo 344 - 302 ZZZ. Mijn eerste officiële winstpot! Dat er meer mogen volgen :p Al volgt er wel een domper tegen Elzass...
O nee sorry dat was Enrico.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:27 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Vorige maand heb je anders van mij gewonnen. Of telt dat niet?
De boel was idd 2 dagen niet bijgewerkt. Klopt het nu?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:47 schreef Spezza19 het volgende:
Zit even in die sheet te kijken, maar ik sta nog helemaal op nul?
Disclaimer: geen idee wanneer laatste update geweest is.... Ik waai hier slechts af en toe eens langs
Aangezien ik niet onderaan sta deze maand, lijkt mij dat juistquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:15 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
De boel was idd 2 dagen niet bijgewerkt. Klopt het nu?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Aangezien ik niet onderaan sta deze maand, lijkt mij dat juist
Ja was inderdaad een goede pot.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef yissyuss het volgende:
[ afbeelding ]
#21 Gewonnen EvertK - yissyuss 508 - 548![]()
![]()
![]()
Erg leuke en spannende pot, in het begin kon ik snel een redelijke voorsprong opbouwen en nam hierdoor risico om me plankje leeg te spelen met het woord "omlijnen". Hierop antwoorde EvertK met het woord opvingen voor 160 punten......En was hij weer back in de game, mooie pot met gelukkig mij als winnaar
![]()
![]()
Ook nog (voorlopig) het hoogste totaal.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:43 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Ja was inderdaad een goede pot.
Verloren met 508 punten, meestal doe ik het daar als winnaar voor.![]()
Is mijn OPVINGEN voor 160 punten nog goed voor een eervolle vermelding als troostprijs?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:19 schreef Dactylus het volgende:
# 59 Elzass 546 - 247 Paulo. Pff, wat een pot zeg. En dan legt meneer de tegenstander alleen maar woorden van boven de 40 punten. Maar goed, we gaan verder.
Hier staat al een scorequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gecorrigeerd
[ Bericht 40% gewijzigd door crv op 09-08-2013 07:14:39 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
No blame attached, das een risico van deelname. Alleen zo jammer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 07:00 schreef crv het volgende:
[..]sorry, en dan had ik nog niet eens mijn kop erbij de laatste dagen
De letterfee was mij wel erg gunstig gezind deze pot.
Succes verder
Terwijl ik die NU ook had kunnen maken maar passtequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:33 schreef remlof het volgende:
#112 remlof - OOTW 405 - 390
Verdomd spannende pot, dacht tot het einde toe dat ik zou verliezen, maar won toch met NU voor drie punten omdat OO nog tien punten op z'n plankje had liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |