quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:48 schreef ursel het volgende:
Volgens mij is er iemand niet helemaal wakker meer:![]()
#73 ursels ziggyziggyziggy Was nog niet gestart of invite gestuurd. Zojuist wel gedaan
#77 ursels Ryan3hs Wel begonnen
Stond in de sheet al als gestart voordat ik de uitnodiging verstuurde.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 04:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]Ik heb hem gewoon geaccepteerd hoor.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:56 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Tot hier bijgewerkt. De stand wordt nog niet goed weergegeven (winst van yissyuss wordt niet verwerkt), verzoek aan crv om hier even naar te kijken edit: gefixt *trots*![]()
Augustus
Op tab Deelnemers waren vanaf rij 10 (ongeveer) de verwijzingen random door elkaar, d.w.z. dat de formules op regel 11 naar 13 en 12 naar 11 etc verwezen. Geen idee hoe dat gekomen is. Opgelost door de rijen vanaf 10 opnieuw te copy/pastenquote:
hoe heb je de sheet geprepareerd ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:00 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Op tab Deelnemers waren vanaf rij 10 (ongeveer) de verwijzingen random door elkaar, d.w.z. dat de formules op regel 11 naar 13 en 12 naar 11 etc verwezen. Geen idee hoe dat gekomen is. Opgelost door de rijen vanaf 10 opnieuw te copy/pasten
deze stand heb ik aangepast, er stond 452 in de sheet voor yissyuss moest 502 zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:53 schreef yissyuss het volgende:
Eindelijk een keer gewonnen tegen JosDaBoss![]()
![]()
![]()
#2 JosDaBoss - yissyuss 310 -502
Iedereen? Ik heb geen uitnodiging ontvangenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:29 schreef Oognip het volgende:
Ik ga nu iedereen uitnodigen en zie wel wie het allemaal accepteertMisschien dat ik dan klaar ben voor m'n vakantie.
Ben ik het beste paard van stal vergetenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:55 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Iedereen? Ik heb geen uitnodiging ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |