Ja, heerlijk!!! Ben met BFF gegaan, die kwam toevallig langs. Dus langs haar huis gereden, zwemspullen gehaald en gaan plonzenquote:
Niiiicequote:Op woensdag 31 juli 2013 21:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, heerlijk!!! Ben met BFF gegaan, die kwam toevallig langs. Dus langs haar huis gereden, zwemspullen gehaald en gaan plonzen![]()
Vrijdag gaan we weer, halen een abonnement en gaan elke ma, wo en vrij zwemmen
En Debs, jaaaa, ik had echt berenhonger. En thanx
Afhakenquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
Quinoa
Meteen een abo, Lin? Niet eerst drie keer los gaan?
(ik weet niet hoe jij bent, maar ik wil nog wel eens na 2 keer afhaken)
Het mooie is dat Lien en ik elkaar als stok achter de deur hebben. En als ik afhaak, is dat bij mij meestal na een maand of tweequote:Op woensdag 31 juli 2013 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
Quinoa
Meteen een abo, Lin? Niet eerst drie keer los gaan?
(ik weet niet hoe jij bent, maar ik wil nog wel eens na 2 keer afhaken)
Ok, succes danquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het mooie is dat Lien en ik elkaar als stok achter de deur hebben. En als ik afhaak, is dat bij mij meestal na een maand of twee
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:13 schreef Molo het volgende:
Vandaag vertelde iemand over zijn kindertijd op de Molukken. Hoe ze zelf vissaus maakten door visafval te laten fermenteren (incl. velen maden en vliegen) en hoe hij van die grote sago larven at straight from the sago als delicatesse
Was wel zeer interessant, maar ook zeer vies om te horen
Dat zijn dus deze jongens (timon en pumba eten ze ook in de film)
[ afbeelding ]
Ik kreeg het vlak voor mijn lunch te horen jaquote:
Het.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
![]()
En kutzooi, gemeente verwijdert de halte bij mij voor de deur en schuift hem ruim 120 meter op. Terwijl de bus die bij ons langs rijdt DE bus van station naar Uithof is, en er hier 1300 studenten wonen.
Noujaaa, extra stukje lopen is ook wel goed voor me.
Ewwwwquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:13 schreef Molo het volgende:
Vandaag vertelde iemand over zijn kindertijd op de Molukken. Hoe ze zelf vissaus maakten door visafval te laten fermenteren (incl. velen maden en vliegen) en hoe hij van die grote sago larven at straight from the sago als delicatesse
Was wel zeer interessant, maar ook zeer vies om te horen
Dat zijn dus deze jongens (timon en pumba eten ze ook in de film)
[ afbeelding ]
+1quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het.
Is.
Honderd.
En.
Twintig.
Meter.
120 meterquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
![]()
En kutzooi, gemeente verwijdert de halte bij mij voor de deur en schuift hem ruim 120 meter op. Terwijl de bus die bij ons langs rijdt DE bus van station naar Uithof is, en er hier 1300 studenten wonen.
130 mquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh 120 zelfsquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
130 m![]()
Bonus is minder kotslucht van studenten die hun maag daar dronken legen
Serieus, als dat dit jaar al was geweest had ik zoooo vaak de bus gemist.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het.
Is.
Honderd.
En.
Twintig.
Meter.
Ermahgerdquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jouw zwem-verhaal heeft me geïnspireerd![]()
Niet tof 's ochtends vroeg, moet je nog eerder weg voor de zekerheid en zo, als ie dan aan komt rijden red je het niet met een sprintje en zo..quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het.
Is.
Honderd.
En.
Twintig.
Meter.
Want bij je moeder stopt de bus ook voor de deur? En je hoeft nooit over te stappen en half station door te stappen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Serieus, als dat dit jaar al was geweest had ik zoooo vaak de bus gemist.
Het was ook gewoon heel erg luxe, maar met hele zware tas enzo (en met HKU studenten die met hun kunstwerken slepen) is 120 meter best een eindje opeens.
Jij snapt mij.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niet tof 's ochtends vroeg, moet je nog eerder weg voor de zekerheid en zo, als ie dan aan komt rijden red je het niet met een sprintje en zo..
Bushalte voor mijn deur is 260 meter verplaatstEn de andere in mijn buurt is ook weggehaald dus het is de enige die overblijft.
En niet alle bussen rijden daarlangs
Ik haat aan een bouwput wonen
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Want bij je moeder stopt de bus ook voor de deur? En je hoeft nooit over te stappen en half station door te stappen?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:21 schreef megamandy het volgende:
Als ik naar mijn werk moet loop ik ook 1,5km van het station naar mijn werk
En in Eindhoven loop ik ook altijd van Megatoby naar het treinstration ben ik ook 10-15min onderweg. Als ik naar de TU loop 25min. Als ik met de auto kom en gratis wil parkeren moet ik ook 900 meter met al mijn tassen en eten en alles lopen.
Echt 120 meter is niets
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
120 meter, dat is van de ingang van het kantoorpand naar mijn bureau
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik vind het gewoon jammer want het was nu ontzettend relaxed.
Maar laaaaat maar dan.
Jupquote:
Ik verwonder mij erover dat iedereen reageert alsof ik zeg dat het 't einde van de wereld is.quote:
23 km vind ik toch echt teveel om te fietsenquote:
Dat, helemaal! Zoals ik zei, het was heel luxe. Zometeen is het nog steeds luxe, maar net iets minder.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jup
Het is niet onoverkomelijk maar wel heul irritant als je er eentje heel dichtbij gewend bent
Misschien had je het moeten aandikken door te zeggen dat de bushalte een heeeeeuuuullll eind verplaatst wasquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik verwonder mij erover dat iedereen reageert alsof ik zeg dat het 't einde van de wereld is.
Het is precies wat Miss zegt, en daardoor jammer. Maar zoals ik zelf in mijn eerste post al zei is het alleen maar een extra stukje lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |