Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:14 schreef littledrummergirl het volgende:
ts mag blij zijn dat ze niet op zuid woont
Het buitenland is ook heel anders he?quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:19 schreef o.us2.0 het volgende:
Doen alsof Rotterdam-Zuid zo erg is, Dan ben je of nooit in veul ergere plekken in het buitenland geweest of ben je een zwak mens die gewoon in een boerenhol moet gaan wonen. Klaar.
drie schietpartijen binnen 200 m van mn huis in een maand toen ik er woonde, bloedende mensen in mijn trappenhuis, non stop vecht en steekpartijen van volk uit de maassilo. Het is geen wilde westen, maar qua misdaadcijfers is het daar gewoon extremer dan op andere plekken in rotterdam.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:19 schreef o.us2.0 het volgende:
Doen alsof Rotterdam-Zuid zo erg is, Dan ben je of nooit in veul ergere plekken in het buitenland geweest of ben je een zwak mens die gewoon in een boerenhol moet gaan wonen. Klaar.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
drie schietpartijen binnen 200 m van mn huis in een maand toen ik er woonde, bloedende mensen in mijn trappenhuis, non stop vecht en steekpartijen van volk uit de maassilo. Het is geen wilde westen, maar qua misdaadcijfers is het daar gewoon extremer dan op andere plekken in rotterdam.
er zijn ongetwijfeld betere wijken op zuid, maar waar ik zat ( gelukkig verhuisd) was echt geen lieverdjesbuurt
Rotterdam-Zuid is buitenland toch?quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:19 schreef o.us2.0 het volgende:
Denk maar zo: Zuid staat bekend als over het algemeen een echte allochtonenbuurt waar alles anders is dan over de brug. Men is daar vrijer in de gedragingen zoals tijdens de warme zomeravonden dat men nog tot laat "leeft" en dat kan voor iemand die dat niet gewend is vervelend zijn anderzijds als jij zo zou doen,zou men dat geen probleem vinden omdat de culturen daar haaks staan om het welbekende oerhollandse " om 1/2 7 staan de aardappels op tafel en na 7:00 in de avond zitten we met zijn alles achter de buis en zijn de gordijnen dicht. " manieren.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:47 schreef Sociologiaans het volgende:
Vandaag de laatste dingetjes gedaan, enige waar ik me eigenlijk na alles hier nog echt zorgen om maak is mn autoHeb wel gezien dat ze 't niet zo nauw nemen met rijden, aan alle autos in de straat zitten flinke beschadigingen. Dus even kijken of ik m'n auto weg doe. Verder dank voor alle reacties, ben toch wel een beetje gerustgesteld. En inderdaad, ik ben 0,0 gewend, weet dat het wellicht overkomt als aanstellerij bij mensen die in de stad wonen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |