hehe, zo'n soort baantje kreeg ik ook eens aangeboden via het uitzendbureau. Die miep had zo'n heel enthousiast verhaal wat uiteindelijk het sorteren van stenen en zand oid was bij een bouwstoffenbedrijf oid. Ga liever normaal dood...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:34 schreef M1stral het volgende:
Ergste baantje ooit was voor mij ook één van het UZB.
Knakker belde me op, hij had een geweldig baantje. Simpel werk en goed betaald. Ja, dat hebben we vaker gehoord.
Uiteindelijk toch aangenomen...
Eenmaal gearriveerd op de werkplek, een fabriek waarin grondstoffen verwerkt worden, weggelopen na de zogenaamde werkinstructie.
Het betrof het geautomatiseerd volstorten van zakken, die je dan moest dichtbinden wanneer deze vol waren. Dit alles inclusief helm, veiligheidsbril, mondkapje en overall. Volstorten en afbinden duurt een seconde of 20. Dus je kan wel na gaan hoe erg het met je gesteld moet zijn als je daar een fulltime functie vervult.
Nou, er is hier een poster op Fok! die een topic heeft geopend dat hij geen enkele baan aankan. Wellicht iets voor hem?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:34 schreef M1stral het volgende:
Ergste baantje ooit was voor mij ook één van het UZB.
Knakker belde me op, hij had een geweldig baantje. Simpel werk en goed betaald. Ja, dat hebben we vaker gehoord.
Uiteindelijk toch aangenomen...
Eenmaal gearriveerd op de werkplek, een fabriek waarin grondstoffen verwerkt worden, weggelopen na de zogenaamde werkinstructie.
Het betrof het geautomatiseerd volstorten van zakken, die je dan moest dichtbinden wanneer deze vol waren. Dit alles inclusief helm, veiligheidsbril, mondkapje en overall. Volstorten en afbinden duurt een seconde of 20. Dus je kan wel na gaan hoe erg het met je gesteld moet zijn als je daar een fulltime functie vervult.
Haha, ik weet me nog heel goed te herinneren hoe wij destijds in ons studentenhuis (heb het nu over midden jaren 1980quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:37 schreef delano.888 het volgende:
Toen ik bij een callcenter werkte moest ik zwangere vrouwen bellen om een 'blije doos' uit te delen (ja echt waar).
quote:Je zal je verbazen hoeveel vrouwen met een miskraam/abortus ik aan de lijn kreeg..
Dat callcenter was sowieso een feest. Zo moest ik bijv eens buraustoelen verkopen aan bedrijven. MINIMAAL 50 per order. Ik wist niet van tevoren wie ik aan de lijn kreeg. En dan ineens, jawel, een bakker bijvoorbeeld aan de lijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Haha, ik weet me nog heel goed te herinneren hoe wij destijds in ons studentenhuis (heb het nu over midden jaren 1980) vaak/iedere een nieuwe bewoner zo'n 'Blijde Doos' aansmeerden... Of zo'n 'uitzetconsulente van de Walra'
- studentenhumor
![]()
[..]Da's natuurlijk wel heel erg triest...
Wat moest je doen dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:38 schreef Poesopstokje het volgende:
Ook grappig trouwens; ik werd gebeld door het UZB met een baanaanbod. Tijdelijk baantje, heel erg saai werd er gezegd. Hij moest het mij aanbieden maar wou het me eigenlijk niet aandoen. Zal wel een kutbaantje zijn dan.
Achteraf 1 van de beste baantjes ooit geweest
Jij ook al?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:37 schreef delano.888 het volgende:
Toen ik bij een callcenter werkte moest ik zwangere vrouwen bellen om een 'blije doos' uit te delen (ja echt waar). Je zal je verbazen hoeveel vrouwen met een miskraam/abortus ik aan de lijn kreeg..
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
Gut, waar te beginnen? Nou, de eerste erge was een dag voor een studentenvereniging bij een bloemenveiling/-verwerking waar je aan de lopende band stond en elke keer 1 bloem op de band mocht leggen: boeketjes maken....
De tweede was ook een dagje voor diezelfde studentenvereniging werken in een callcentre.... bellen voor 'de blijde doos': mensen die zwanger zijn kunnen eerst een of andere oriëntatiedoos aanvragen, en als ze dan dat kind hebben geworpen dan kan er eventueel nog een 'Blijde doos' achteraan. Wist het ook precies zo voor elkaar te krijgen dat ik 3 mensen aan de telefoon kreeg die een miskraam of wat dan ook hadden gehad waardoor 't kind niet meer leefde... Altijd fijn. Was ook echt mijn ding, blij mensen opbellen en ze feliciteren met hun kind
Dan voel je je lullig lijkt mequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:37 schreef delano.888 het volgende:
Toen ik bij een callcenter werkte moest ik zwangere vrouwen bellen om een 'blije doos' uit te delen (ja echt waar). Je zal je verbazen hoeveel vrouwen met een miskraam/abortus ik aan de lijn kreeg..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, geloof me.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:51 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dan voel je je lullig lijkt me
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:21 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Ik kan me wel voorstellen dat het UZB het je eigenlijk niet aan wilde doen nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar leuke collega's maken een hoop goed.
Zelf niet zulke vervelende bijbaantjes gehad maar de verhalen hier zijn geniaal.![]()
moet je wel doorwerken he henk..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:41 schreef Jungle_Jim het volgende:
ik was ooit postbode voor sand, daar krijg je betaald per post stuk. Toen ik na mn eerste dag uitrekende wat ik had verdiend kwam ik uit op 2,75ik was toen ergens in de 20
die gast van sand opgebeld en gevraagd of ie daar zelf voor uit zn bed zou komen
kreeg toen gelijk 50% erbij, maar dan is t nog niks, dus heb er maar 1 dag gewerkt
Ieder ander zou het een kutbaantje vinden, ik vond het geweldig! Het werd ook een ''echt autistenwerkje'' gevonden, nou dat klopte wel jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:37 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat het UZB het je eigenlijk niet aan wilde doen nee.Maar leuke collega's maken een hoop goed.
Zelf niet zulke vervelende bijbaantjes gehad maar de verhalen hier zijn geniaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |