abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129589166
Loop is bij een BLOKKER DC met 40 graden orders te picken! Das pas klote, en jij maar airco's van 40-50kg in de karren sjouwen.
Why drink 'n drive, when you can smoke and fly!
pi_129594658
2 dagen deur aan deur kaarten verkopen voor een goed doel, met loon gebaseerd op het aantal wat ik verkocht (praktisch niets).
Met als dieptepunt bij het strand afgezet worden om daar die dingen te gaan verkopen.

Achja, wel geleerd wat ik niet leuk vind om te doen :P
  donderdag 1 augustus 2013 @ 23:34:30 #128
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_129596524
Ergste baantje ooit was voor mij ook één van het UZB.

Knakker belde me op, hij had een geweldig baantje. Simpel werk en goed betaald. Ja, dat hebben we vaker gehoord.

Uiteindelijk toch aangenomen...

Eenmaal gearriveerd op de werkplek, een fabriek waarin grondstoffen verwerkt worden, weggelopen na de zogenaamde werkinstructie.

Het betrof het geautomatiseerd volstorten van zakken, die je dan moest dichtbinden wanneer deze vol waren. Dit alles inclusief helm, veiligheidsbril, mondkapje en overall. Volstorten en afbinden duurt een seconde of 20. Dus je kan wel na gaan hoe erg het met je gesteld moet zijn als je daar een fulltime functie vervult.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_129596698
Ook grappig trouwens; ik werd gebeld door het UZB met een baanaanbod. Tijdelijk baantje, heel erg saai werd er gezegd. Hij moest het mij aanbieden maar wou het me eigenlijk niet aandoen. Zal wel een kutbaantje zijn dan.
Achteraf 1 van de beste baantjes ooit geweest :D
pi_129596779
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 23:34 schreef M1stral het volgende:

Knakker belde me op, hij had een geweldig baantje. Simpel werk en goed betaald. Ja, dat hebben we vaker gehoord.

Eenmaal gearriveerd op de werkplek, een fabriek waarin grondstoffen verwerkt worden, weggelopen na de zogenaamde werkinstructie.

Het betrof het geautomatiseerd volstorten van zakken, die je dan moest dichtbinden wanneer deze vol waren. Dit alles inclusief helm, veiligheidsbril, mondkapje en overall. Volstorten en afbinden duurt een seconde of 20. Dus je kan wel na gaan hoe erg het met je gesteld moet zijn als je daar een fulltime functie vervult.
hehe, zo'n soort baantje kreeg ik ook eens aangeboden via het uitzendbureau. Die miep had zo'n heel enthousiast verhaal wat uiteindelijk het sorteren van stenen en zand oid was bij een bouwstoffenbedrijf oid. Ga liever normaal dood... :')
  donderdag 1 augustus 2013 @ 23:40:54 #131
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_129596792
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 23:34 schreef M1stral het volgende:

Nou, er is hier een poster op Fok! die een topic heeft geopend dat hij geen enkele baan aankan. Wellicht iets voor hem? :P
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_129596824
ik was ooit postbode voor sand, daar krijg je betaald per post stuk. Toen ik na mn eerste dag uitrekende wat ik had verdiend kwam ik uit op 2,75 :') ik was toen ergens in de 20 :') die gast van sand opgebeld en gevraagd of ie daar zelf voor uit zn bed zou komen :P kreeg toen gelijk 50% erbij, maar dan is t nog niks, dus heb er maar 1 dag gewerkt :')
Wie dit leest is hek.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 23:57:54 #133
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_129597388
Ik heb het 4 dagen volgehouden in een broodfabriek. -O-

Het was de bedoeling dat ik een aantal medewerkers daar tijdelijk zou vervangen omdat ze op vakantie gingen. Geen van hen sprak Nederlands, dus naast het feit dat iedereen er vreselijk chagrijnig bij liep, was er ook geen ruimte voor communicatie... :')

Anyways, het werk bestond uit grote zware zakken meel, de hele dag door legen in kokers. De ruimte waar ik in werkte was tevens erg warm en benauwd omdat er ovens op volle toeren stonden te draaien. Ik liep dus bij elke gelegenheid een boog langs de deur voor een beetje frisse lucht.

Ook gingen er constant sirene's af omdat de machines om de haverklap vast liepen. In dat geval moest iedereen hun werk neerleggen en als een speer de vastgelopen stukken deeg losmaken.

Na werktijd (wat gevoelsmatig jaren duurde) was ik zo blij dat ik door de stromende regen met een glimlach naar huis fietste alsof ik was ontsnapt uit de gevangenis.
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_129598500
Mijn ergste baantje was een zomerbaantje een paar jaar geleden. Ik werd daar door het uitzendbureau neergezet en ik was volgens mijn contract 'sjouwer'.

Het was bij een lasbedrijf. Dat was gevestigd in een enorme fabriekshal. De mensen die er werkte waren gewend om dingen die ze niet meer nodig hadden gewoon ergens op een willekeurige plaats neer te flikkeren. Na een paar jaar dat gedaan te hebben kwamen ze er achter dat dat best een rommel geeft. Die complete fabriekshal moest dus opgeruimd worden en daar hadden ze iemand voor nodig. Ik dus.

Maar goed, dat was dus een hele teringzooi daar. Containers vol oud papier doorzoeken, een compleet archief sorteren met wat wel en wat niet weg kon, stapels pallets sorteren en vooral heel veel teringzooi opruimen. En dat allemaal in m'n eentje :')

Wat het ook al niet beter maakte is dat ik elke ochtend om 7:15 moest beginnen en omdat ik altijd tussen het afval en andere zooi zat had ik een overall aan en dus kon ik elke dag door m'n eigen zweet naar huis zwemmen :')
De lassers die er werkte waren ook al rare mensen. Eentje klaagde bijvoorbeeld elke vrijdag dat het weekend was. Het enige dat hij leuk vond om te doen was werken, dus elke avond en elk weekend zat ie alleen maar te hopen dat het snel weer de volgende dag/maandag was :')

Al met al dus een kutbaan. Ik had alleen het geld kei- en keihard nodig omdat ik destijds nog geen vaste bijbaan had (alleen losse baantjes via een of ander studentenuitzendbureau, maar dat had dus een vastigheid van 0,0). Uiteindelijk gewoon de hele zomer daar gewerkt maar ik was echt ontzettend blij toen ik daar klaar was.
pi_129598677
Toen ik bij een callcenter werkte moest ik zwangere vrouwen bellen om een 'blije doos' uit te delen (ja echt waar). Je zal je verbazen hoeveel vrouwen met een miskraam/abortus ik aan de lijn kreeg..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 01:36:25 #136
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_129600026
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:37 schreef delano.888 het volgende:
Toen ik bij een callcenter werkte moest ik zwangere vrouwen bellen om een 'blije doos' uit te delen (ja echt waar).
Haha, ik weet me nog heel goed te herinneren hoe wij destijds in ons studentenhuis (heb het nu over midden jaren 1980 ;) ) vaak/iedere nieuwe bewoner zo'n 'Blijde Doos' aansmeerden... Of zo'n 'uitzetconsulente van de Walra' :P - studentenhumor :')

quote:
Je zal je verbazen hoeveel vrouwen met een miskraam/abortus ik aan de lijn kreeg..
-O- Da's natuurlijk wel heel erg triest... :{

[ Bericht 1% gewijzigd door HetKlusKonijn op 02-08-2013 01:57:34 ]
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_129600350
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 01:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Haha, ik weet me nog heel goed te herinneren hoe wij destijds in ons studentenhuis (heb het nu over midden jaren 1980 ;) ) vaak/iedere een nieuwe bewoner zo'n 'Blijde Doos' aansmeerden... Of zo'n 'uitzetconsulente van de Walra' :P - studentenhumor :')

[..]

-O- Da's natuurlijk wel heel erg triest... :{
Dat callcenter was sowieso een feest. Zo moest ik bijv eens buraustoelen verkopen aan bedrijven. MINIMAAL 50 per order. Ik wist niet van tevoren wie ik aan de lijn kreeg. En dan ineens, jawel, een bakker bijvoorbeeld aan de lijn :')
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 08:25:28 #138
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_129602774
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 23:38 schreef Poesopstokje het volgende:
Ook grappig trouwens; ik werd gebeld door het UZB met een baanaanbod. Tijdelijk baantje, heel erg saai werd er gezegd. Hij moest het mij aanbieden maar wou het me eigenlijk niet aandoen. Zal wel een kutbaantje zijn dan.
Achteraf 1 van de beste baantjes ooit geweest :D
Wat moest je doen dan?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_129602865
quote:
Toen ik bij een callcenter werkte moest ik zwangere vrouwen bellen om een 'blije doos' uit te delen (ja echt waar). Je zal je verbazen hoeveel vrouwen met een miskraam/abortus ik aan de lijn kreeg..
Jij ook al?

quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
Gut, waar te beginnen? Nou, de eerste erge was een dag voor een studentenvereniging bij een bloemenveiling/-verwerking waar je aan de lopende band stond en elke keer 1 bloem op de band mocht leggen: boeketjes maken.... ;(

De tweede was ook een dagje voor diezelfde studentenvereniging werken in een callcentre.... bellen voor 'de blijde doos': mensen die zwanger zijn kunnen eerst een of andere oriëntatiedoos aanvragen, en als ze dan dat kind hebben geworpen dan kan er eventueel nog een 'Blijde doos' achteraan. Wist het ook precies zo voor elkaar te krijgen dat ik 3 mensen aan de telefoon kreeg die een miskraam of wat dan ook hadden gehad waardoor 't kind niet meer leefde... Altijd fijn. Was ook echt mijn ding, blij mensen opbellen en ze feliciteren met hun kind :r

:')
Ja doei.
pi_129602925
Ik vind dit een vermakelijk topic. Moet wel zeggen dat mijn ergste baan nog wel meevalt ten opzichte van jullie verhalen.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_129603055
quote:
Dan voel je je lullig lijkt me :o
pi_129605091
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 08:25 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Wat moest je doen dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129605117
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 08:51 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Dan voel je je lullig lijkt me :o
Ja, geloof me. :')
Ja doei.
pi_129605572
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:21 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me wel voorstellen dat het UZB het je eigenlijk niet aan wilde doen nee. :P Maar leuke collega's maken een hoop goed. :Y

Zelf niet zulke vervelende bijbaantjes gehad maar de verhalen hier zijn geniaal. :)
pi_129605599
Een dagje bij bezorgbedrijf sand gewerkt. Ze konden me 1 wijk aanbieden voor vast. Afspraak waren:
- Wordt voor je in gezet en die route moet je lopen.
- Max 1 uur.

Uiteindelijk de dag: moest k eerst nog alles in zetten, zn 4uur bezig geweest
bleken het 2 wijken te zijn ipv 1. en de 2e wijk was dik nog 15 km fietsen.

heb de kleine wijk gelopen, was er 5uur mee bezig terwijl k best wel snel loop heb ook bij postnl gewerkt.. echt heb smiddags opgebeld en heb alles de volgende dag buiten gezet om op te halen, was er zo klaar mee. :)
Doelen zijn dromen met een deadline
pi_129605743
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 23:41 schreef Jungle_Jim het volgende:
ik was ooit postbode voor sand, daar krijg je betaald per post stuk. Toen ik na mn eerste dag uitrekende wat ik had verdiend kwam ik uit op 2,75 :') ik was toen ergens in de 20 :') die gast van sand opgebeld en gevraagd of ie daar zelf voor uit zn bed zou komen :P kreeg toen gelijk 50% erbij, maar dan is t nog niks, dus heb er maar 1 dag gewerkt :')
moet je wel doorwerken he henk..
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_129605752
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:37 schreef Operc het volgende:

[..]

Ik kan me wel voorstellen dat het UZB het je eigenlijk niet aan wilde doen nee. :P Maar leuke collega's maken een hoop goed. :Y

Zelf niet zulke vervelende bijbaantjes gehad maar de verhalen hier zijn geniaal. :)
Ieder ander zou het een kutbaantje vinden, ik vond het geweldig! Het werd ook een ''echt autistenwerkje'' gevonden, nou dat klopte wel ja :')

Maar blijf komen met de verhalen!
pi_129605770
Ik heb 3 uur als vakkenvuller bij de AH gewerkt... Vond het verschrikkelijk.

Ik heb wel 6 jaar als "vakkenvuller" bij een bouwmarkt gewerkt. Dat vond ik dan wel weer leuk. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 10:47:32 #149
379412 LuciferRising
Wake Bake Skate
pi_129605824
Schoenen "neuzen" bij scapino. HELL OP AARDE.
“My ambition is handicapped by laziness” (C.Bukowski)
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 10:50:50 #150
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_129605920
Op m'n 18e eens studentenhuizen schoongemaakt. Wel heel erg leuke sfeer, altijd leuke collega's, maar het schoonmaken was uiteraard onbegonnen werk. Het waren studentenhuizen waar soms 50, soms wel 100 buitenlanders in één gebouw woonden. Het was de zomerschoonmaak voor als er een nieuwe lichting studenten zou komen.

Oa. keukenkastjes waar de schimmel in stond. Je probeert het eerst eens met een schuursponsje, maar na een tijd ben je niet meer zo kritisch en begin je eerst alles schoon te krabben met de kaasschaaf. Als je dag 1 de keuken had schoongemaakt, ging je dag 2 de kamers afstoffen. Aan het eind van je 2e werkdag was de keuken ook alweer een terringzooi. Maar, veel lol gehad en een mooie vakantie van betaald!

Op 1 huis na. Ieder huis had een Nederlandse student die alles coördineerde en in 1 zat een gigantische bitch. Hele nare tante, deed denken aan de tante van assepoester en die dikke van weesmeisje Annie. Toen we pauze hadden, fietsten een vriend en ik naar de supermarkt en onderweg is hij geschept door een auto. Ambulance erbij gehaald. Hele fiets aan gort, hij was gelukkig helemaal in orde. Hierdoor wel een uur te laat.
Komen wij daar, alles uitgelegd en haar eerste reactie waren de legendarische woorden: Denk maar niet dat je dit uur betaald krijgt.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')