Goed, ik ben er zelf niet bij geweest, maar men zou toch denken dat die rook in de buitenlucht wel wegwaait.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Frankrijk. En terecht die wet. Mensen hebben er last van.
Elk nadeel heeft z'n voordeel....volgens die logica kan er straks ook niet meer ge-BBQ-ed worden, want andere mensen hebben daar last van.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Frankrijk. En terecht die wet. Mensen hebben er last van.
Dat hij aanpassingen moet doen aan de woning, of daar niet meer in roken lijkt mij.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:44 schreef Leandra het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor uitspraak de rechter zou hebben gedaan als het een koopappartement was ipv een huurappartement....
Ik zou liever een wet zien, die gezinnen met kinderen op het strand verbiedt. Dat gejengel van die onopgevoede, minderjarige kwallen...quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:13 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Naar verluidt was ergens ook een wet in de maak die zelfs verbiedt om op het strand te roken.
Want zij kunnen iets doen aan de duitse wetgeving?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:23 schreef arjan1212 het volgende:
een die zich om dit soort maatregelen zorgen maakt, stem vvd , pvv o
Hoe verklaar je dan al die rondslingerende peuken?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:18 schreef LXIV het volgende:
Wel raar eigenlijk, aangezien rokers tot de meest gezagsgetrouwe, belastingbetalende en brave burgers van dit land behoren.
Rookverbod op de werkvloer en in de horeca in combinatie met het weghalen van alle asbakken op straat.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:26 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan al die rondslingerende peuken?
Complot van niet-rokers.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:26 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan al die rondslingerende peuken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |