Meestal zijn ze in Indonesie als ie jarig is hoor, nu zijn ze toevallig net twee dagen thuis ( ik hoop dat ze goede kado's brengen dude! )quote:
hehe ga je zo nog ff langs? Feliciteren en kadootjes ophalenquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Meestal zijn ze in Indonesie als ie jarig is hoor, nu zijn ze toevallig net twee dagen thuis ( ik hoop dat ze goede kado's brengen dude! )
Ik ga NU!quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:24 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ga je zo nog ff langs? Feliciteren en kadootjes ophalen
Veel plezier!quote:
Ik duim dat de AB aanslaat en dat je lekker thuis mag blijvenquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:19 schreef Strega het volgende:
Zo, ik ben de ergste stress ff kwijt, en Oh-Oh, jij en Indaha hebben gelijk. Vrijdag moet ik weer naar het
ziekenhuis en ik heb alweer wat andere afspraken staan.
Dit kan ik helaas niet voorkomen, het was een klein blaartje en ontwikkelde zich heel snel. Het ziet er nu niet groter of slechter uit, maar ook niet beter. Vrijdag maar weer horen. Ik hoop alleen dat ik niet opgenomen hoef te worden.
Maar echt, dit was wel even schrikken. Ik heb vandaag ook gelijk contact opgenomen met mijn endocrinologe, dus daar moet ik over twee weken heen. Bloedonderzoek enzo voor mijn suikers heeft nu wat weinig zin, omdat er ontsteking zit. En gelukkig controleer ik mijn suikers een paar keer per dag.. Ze hebben gisteren wel gelijk bloed gecontroleerd.
De foto was moeilijk te beoordelen doordat er zoveel ijzerwaar in zit. Vrijdag moet ik bij de traumatoloog zijn,
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:23 schreef Nonneke het volgende:
ja leuk Pis ! kom je ook ??
kheb eindelijk het Verkadeblik hoor !Toverde m zo uit een doos vracht vanmiddag
2 september!quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:11 schreef oh-oh het volgende:
Goedemiddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag![]()
Wanneer begint je school dude?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh je hebt nog een hele maand, heerlijk zeg!
Ik ben recent een kilo of drie / vier kwijtgeraakt maar nu een paar weken niets.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Doorzetten dit keer he!
Hoe gaat het met de lijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |