Tijdens het lopen vind ik het ook niet altijd leukquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
En dat iedereen het ook leuk vindt en alles. Dan moet ik het dus ook kunnen en leuk vinden. Maar ik vind het niet leuk en ik heb ook niet het geduld en de discipline om het door te zetten dat ik het wel leuk ga vinden. En tevens kan ik het niet loslaten
Moet je ook 19 maanden in vierdaagse therapie gaanquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo kon denken als jou
Ik vind het best een idee, eigenlijkquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Moet je ook 19 maanden in vierdaagse therapie gaan![]()
![]()
Kun je zulks een mooie dingen leren
Zo denk ik ookquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
En de reden dat ik me er zo mee bezig hou is dat ik vind dat ik eigenlijk ook zou moeten hardlopen, want iedereen doet het en als ik het niet doe ben ik lui, stom en blijf ik altijd dik en lelijk.
Jup that's how my brain works
Doen danquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het best een idee, eigenlijk
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zo denk ik ookDat ik ook moet kunnen rennen en een fatsoenlijke conditie moet hebben (want dat heb ik dus totaal niet terwijl ik wel uren kan dansen of op het werk honderd keer op een dag de trap op moet lopen).
Heb het toen twee keer vol gehouden maar vond die eerste lessen al extreem moeilijk, rende volgens mij echt niet harder dan dat ik het lopend zou doen en ik werd misselijk tijdens het rennen
En Megatoby gaat altijd rennen en ergens zou ik het super leuk vinden om dat samen te kunnen doen, maar dan schaam ik mij al teveel omdat ik helemaal bij niveau -20 moet beginnen![]()
Ja, dat laatste is wel waar. En ik fiets natuurlijk ook altijd (ALTIJD) naar mijn werk, soms ga ik zelfs lopendquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Als je zin hebt om te starten met hardlopen, zou je het kunnen overwegen SQ. Maar je moet jezelf zeker niet lui voelen omdat anderen het doen en jij niet. Die anderen wandelen niet zoveel (en houden het ook zeker niet stug vol met sneeuw etc) en die zwemmen niet. En die houden daarbij ook niet nog een strict 1500 kcal eetschema. Je kan ook teveel van jezelf verlangen he
Ik ga nu steeds ongeveer 55 minuten door per keer en dan verbrand ik ongeveer 520 kcals (jij iets meer nog want je bent een paar kilo zwaarderquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:19 schreef Lindytje het volgende:
Maar zwemmen zou ik misschien wel kunnen doenIk HOU van zwemmen!!
Maar hoeveel moet je zwemmen voor enig resultaat?
Oh, dat is nog best netjes vind ik!quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga nu steeds ongeveer 55 minuten door per keer en dan verbrand ik ongeveer 520 kcals (jij iets meer nog want je bent een paar kilo zwaarder![]()
SCORE!)
Dat is vergelijkbaar met een half uur rennen
Zou ik daar voor verzekerd zijn?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:20 schreef Lindytje het volgende:
Skjoe, als je vierdaagse therapie gaat doen hoef je ook niet te werken enzulks. Dubbel score![]()
Ik zie geen redenen om het niet te doen![]()
Bij het zwembad?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, dat is nog best netjes vind ik!
Eens even kijken op interwebz waar ik hier ergens zou kunnen zwemmen...
Wordt vergoed uit de AWBZ, dus als je naar Tilburg gaat, zit je goedquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zou ik daar voor verzekerd zijn?
Ik zat te denken, als het nou lukt om een kint te maken kan ik die natuurlijk ook gewoon verpesten. Ik hoef dan niet naar therapie en krijg nochtans vier maanden betaald verlof?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
![]()
Doet mij zoveel deugd om dit te horen van iemand die niet ook een fatty is![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
Lin:
http://www.sportintilburg.nl/Zwemmen/Baantjeszwemmen
Dat fietsen helpt ook wel mee ja. En de seks ookquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat laatste is wel waar. En ik fiets natuurlijk ook altijd (ALTIJD) naar mijn werk, soms ga ik zelfs lopenden ik heb tegenwoordig ook weer seks, dus misschien is hardlopen echt wel niet nodig
Ermahgerd dikbeboeste cosmic conditietwinquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:23 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Dat ik dun ben heeft niets met mijn conditie te maken
En rennen is dus ook weer totaal anders dan wandelen.
Zaterdag zijn we uit geweest en daarna hebben Megatoby en ik nog bijna twee uur gewandeld door Amsterdam ipv de taxi te pakken naar onze auto
En toen had ik dus al de hele dag trappen gelopen, 's nachts dus gedanst en dan in de ochtend 7km gelopen (wel even twee keer gaan zitten).
Maar laat mij 600m rennen en ik ben dood
En ik loop elke lunchpauze 2,7 km!quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat fietsen helpt ook wel mee ja. En de seks ook
Dat alles bij elkaar is wel veel meer beweging dan gemiddeld hoor
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.sportintilburg(...)111-cb784c01195c.pdf
Voor 1,75 koop je er een zwemluier bij Lindy!
En dan is megatoby ook steeds verbaasd dat ik de hele dag kan lopenquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ermahgerd dikbeboeste cosmic conditietwin![]()
You don't sayquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En ik loop elke lunchpauze 2,7 km!
Eigenlijk ben ik best goed bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |