Vreemd, ik had het namelijk eerst wel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:36 schreef mschol het volgende:
wat een flut antwoorden hier zeg, geen oplossing, maar gewoon kop in het zand steken tactiek
je moet wel cookies aanzetten anders kan je niet ingelogd blijven, dat kan niet anders..
technisch gezien kan dat helemaal niet.. (tenzij je een speciale add-in gebruikt, maar bij mijn weten zijn die er niet voor IE)quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:37 schreef be-the-one het volgende:
[..]
Vreemd, ik had het namelijk eerst wel.
Tja, hij sloeg toen wel op, plus ik had verwijderen van coockies aanstaan. Ik heb geen idee hoe, maar dat wou ik dus terug. Maarja ik ga maaris opzoek naar iets andersquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:38 schreef mschol het volgende:
[..]
technisch gezien kan dat helemaal niet..
hoe moet een site jou inloggen als jij niet opslaat wie jij bent?
Ingelogd blijven heeft niets met onthouden van wachtwoorden te maken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:38 schreef mschol het volgende:
[..]
technisch gezien kan dat helemaal niet.. (tenzij je een speciale add-in gebruikt, maar bij mijn weten zijn die er niet voor IE)
hoe moet een site jou inloggen als jij niet opslaat wie jij bent?
hmm je kan het op 2 manieren uitleggen, als TS autoaanvullen bedoeld zat ik inderdaad fout, maar daar ging ik dus niet vanuitquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:48 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Ingelogd blijven heeft niets met onthouden van wachtwoorden te maken.
Nouja ik heb niet heelveel verstand van alles, maar het gaat erom dat al mijn gegevens, wachtwoorden + inlognamen na het sluiten verdwenen zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:51 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm je kan het op 2 manieren uitleggen, als TS autoaanvullen bedoeld zat ik inderdaad fout, maar daar ging ik dus niet vanuit
Dit gaat m.i. duidelijk om autocomplete + wachtwoord opslaan van de browser.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:51 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm je kan het op 2 manieren uitleggen, als TS autoaanvullen bedoeld zat ik inderdaad fout, maar daar ging ik dus niet vanuit
Weet jij dan misschien de oplossing?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:54 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Dit gaat m.i. duidelijk om autocomplete + wachtwoord opslaan van de browser.
Precies dit, topic opgeschoond! Het is niet de bedoeling om van dit topic de zoveelste browserwar te maken. De TS gebruikt IE en wil graag geholpen worden met haar probleem, een andere browser aanbieden lost haar probleem in IE niet op. Carry on!quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:36 schreef mschol het volgende:
wat een flut antwoorden hier zeg, geen oplossing, maar gewoon kop in het zand steken tactiek
je moet wel cookies aanzetten anders kan je niet ingelogd blijven, dat kan niet anders..
Nee, ik gebruik geen IE. Google eens op sandbox en IE; dat zou het kunnen veroorzaken (en moet uitstaan voor jou).quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:55 schreef be-the-one het volgende:
[..]
Weet jij dan misschien de oplossing?
Dankje!quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:58 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik geen IE. Google eens op sandbox en IE; dat zou het kunnen veroorzaken (en moet uitstaan voor jou).
Idd, fijn dat iemand het even meld.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:57 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Precies dit, topic opgeschoond! Het is niet de bedoeling om van dit topic de zoveelste browserwar te maken. De TS gebruikt IE en wil graag geholpen worden met haar probleem, een andere browser aanbieden lost haar probleem in IE niet op. Carry on!
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:03 schreef darkmond het volgende:
http://support.microsoft.com/kb/306895/nl
Als je dan als een wijsneus wilt overkomen, doe dan iets meer je best de volgende keer.quote:De informatie in dit artikel is van toepassing op:
Microsoft Internet Explorer 5.5
Microsoft Internet Explorer 5.0
Dat wou ik niet...ik laat alleen zien dat er ook een zoekmachine bestaat en dat je door wat tikjes op je keyboard al wat kan vindenquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:05 schreef smegmanus het volgende:
[..]
[..]
Als je dan als een wijsneus wilt overkomen, doe dan iets meer je best de volgende keer.
Mwah, die methode 1 en 2 kunnen heden ten dage nog steeds werken. 3 eigenlijk ook wel (maar is vergezocht). Ervan afhangende of het nog steeds gebaseerd is op dezelfde service. Methode 4 is als een bazooka op een mug en werkt misschien niet eens. Volgende stap is windows overnieuw installeren ofzoquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:05 schreef smegmanus het volgende:
[..]
[..]
Als je dan als een wijsneus wilt overkomen, doe dan iets meer je best de volgende keer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |