quote:maandag 15 april 2013 @ 04:23 • 242
LadyBlack
Naast mij ligt te slapen het mooiste kleine meisje: E v a
(online wil ik Lbaby er wel graag inhouden!)
Gisteravond om 19:05 is ze geboren, en het gaat fantastisch! We zijn een nachtje in het ziekenhuis gebleven omdat ik een ruggeprik heb gehad en de verdoving nog niet helemaal uit 1 been is. Mn kleine meisje is helemaal gezond en geweldig!!
Hier?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:13 schreef .Sparkling. het volgende:
Jullie zijn nog steeds in de terugleesmood![]()
Ik kwam eigenlijk even snel voor een vraag. Weet iemand een site waar je leuke hoezen kan kopen voor de newborn set van Stokke? Ik vind de hoezen die er van Stokke zelf te koop zijn verschrikkelijk lelijk en E. heeft ineens heel veel interesse voor de wereld om haar heen
Later die avond:quote:Mangostine vrijdag 21 september 2012 @ 20:35:50 #111
Ik voel me niet zo lekker... Sinds een uur of 17 telkens harde buiken. Beetje pijnlijk ook.
Ik gok het maar erop dat dit voorwerk is. Veel thee en zometeen naar bed denk ik.
waarop zich een storm aan pm's ontketendequote:Mangostine vrijdag 21 september 2012 @ 22:17:53 #129
Echt jongens, het is lief dat jullie zo meeleven![]()
Maar dit zijn geen weeën. Ik lig in bed nu en het zwakt alweer af. Ik ben gewoon moe denk ik. En het voelt alsof de baby zich bovenin opgekruld heeft en dat is wat het pijnlijk maakt.
Ik moet idd de verloskamers bellen als er iets is. Nr ligt naast me. Maar zal niet nodig zijn.
Sorry voor de commotie!
quote:Mangostine zaterdag 22 september 2012 @ 12:36:49 #181
Hoiik heb een baby
![]()
Vanochtend om 9.49u is onze zoon M geboren. Met ks, dat was toch wel even stress, maar viel uiteindelijk mee.
M is supermooi, puntgaaf en doet het belachelijk goed. 48cm en 3070 gram. Een tevreden vent.
Ik ben de gelukkigste moeder ever en heb daardoor nergens last van![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op Marktplaats vind ik altijd van dit soort webwinkeltjes. Ik heb gezocht op Stokke Newborn Hoes.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:17 schreef .Sparkling. het volgende:
Echt, ik kon zelf niets vinden. Bedankt, die zijn leuk!
Ja, maar jij bent in S. bevallen he? Ik in H.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:17 schreef Mangostine het volgende:
Feli Soesa met je prachtige blije dreumes!![]()
Coco, das toevallig, ik heb afgelopen week mijn dossier opgevraagd, kan het vrijdag gaan halen. Ik hoefde niet te kiezenHeb opgevraagd van de ks en van de opnamedagen.
Ik heb mijn streepjes- en werpposts ook nog eens doorgenomen![]()
Op vrijdagavond al aan het miepen "ik voel me niet zo lekker", compleet in negeermodus.
[..]
Later die avond:
[..]
waarop zich een storm aan pm's ontketende
En de volgende dag, nog compleet overrompeld door de alomtegenwoordige chaos van een baby:
[..]
Ja, maar die voeren toch hetzelfde beleid? Dacht ik.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent in S. bevallen he? Ik in H.
Hihi, zo grappig jaMijn eerste weeën waren ook voorwerk
![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:17 schreef Olf het volgende:
Ola!
Al sinds jaar en dag een meelezer, voel me een beetje beschaamd dat ik alles van iedereen hier weet, dus maar eens tijd me hier te melden en te kijken of het me lukt aan te haken.
Wilde al bijna bij de babymeet voorbij lopen maar dat ging me net iets te ver![]()
Even wat gegevens over mij en baby:Hoi Olf! Leuk dat je aanhaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ja, daar hadden we 't laatst ook over. Ze hebben mij via de pr-afdeling een formulier toegestuurd. Dat moet ik terugsturen enzo. Moet ook (vooraf) ervoor tekenen en alles. Heb je dat wel moeten doen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:21 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ja, maar die voeren toch hetzelfde beleid? Dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |