Noor de schuchtere.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:47 schreef mane het volgende:
Nee! Noortje is en blijft bij mij. Ik heb ook nooit samengewoond met Livia en haar vader. Ze wonen bij mij om de hoek.
Ja, maar dat is de mens in het algemeen. Of ben jij op vakantie om de natuur een plezier te doen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:50 schreef Gellius het volgende:
Ook - juist- de Lijdende Fietser is enkel met zichzelf bezig. Zelfs die berg bestaat alleen maar voor die fietser om te lijden. Ar-me berg.
Tatoeages zijn een plaag. Zelfs mensen van wie je het nooit had verwacht, hebben er eentje. Ik heb een vriendin die het liefst op haar hele rug een japanse draak wil zetten. En die vriendin speelt dwarsfluit in een jazzcombo. Ik bedoel maar. En dan is ze een beetje beledigd als ik zeg dat ik het een stom idee vind.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:54 schreef LXIV het volgende:
Wij zijn gewoon op de camping in Nederland geweest. Was trouwens heel leuk.
Wat me wel opviel was dat wij het enige Nederlandse gezin waren zonder tatoeages en minstens 30 kg overgewicht. Het enige, zonder dollen.
De optie van een cabrio wordt vergeten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:39 schreef mane het volgende:
De discussie wandelen/hardlopen versus fietsen heb ik de hele vakantie ook gevoerd met mijn nieuwe geliefde..
Bij ons was het wel een beetje een tokkie-camping. Dat speelt ook wel een rol.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:04 schreef mane het volgende:
[..]
Tatoeages zijn een plaag. Zelfs mensen van wie je het nooit had verwacht, hebben er eentje. Ik heb een vriendin die het liefst op haar hele rug een japanse draak wil zetten. En die vriendin speelt dwarsfluit in een jazzcombo. Ik bedoel maar. En dan is ze een beetje beledigd als ik zeg dat ik het een stom idee vind.
Irritante kut-autoos! Waarom een cabrio als je ook kunt fietsen met je hoofd in de buitenlucht! In van die cabrioos met geruite mandjes op het achterzitje zeker!quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:12 schreef k_man het volgende:
[..]
De optie van een cabrio wordt vergeten.
Dat is nou de moderne tijd, L. Tegenwoordig kun je ook gemotoriseerd met je hoofd in de buitenlucht een berg op rijden. Zonder mandje, maar natuurlijk wel met een petje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Irritante kut-autoos! Waarom een cabrio als je ook kunt fietsen met je hoofd in de buitenlucht! In van die cabrioos met geruite mandjes op het achterzitje zeker!
Deze discussie hebben we toch al gehad?!quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is nou de moderne tijd, L. Tegenwoordig kun je ook gemotoriseerd met je hoofd in de buitenlucht een berg op rijden. Zonder mandje, maar natuurlijk wel met een petje.
Wij stonden ongeveer elk jaar met de camper op de staatsbosbeheercamping op terschelling. Daar had je nog wel beschaafde mensen van het saaie soort dat te suf is voor een naturistencamping, te rijk voor de binnenlanden, en te milieubewust of arm voor een doevakantie aan de andere kant van de wereld. Er stond elke dag een rijmende weersvoorspelling op het krijtbord en versterkte muziek was niet toegestaan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:54 schreef LXIV het volgende:
Wij zijn gewoon op de camping in Nederland geweest. Was trouwens heel leuk.
Wat me wel opviel was dat wij het enige Nederlandse gezin waren zonder tatoeages en minstens 30 kg overgewicht. Het enige, zonder dollen.
Je hebt gelijk, Gellius. Maar daar zie je vooral het effect van de groep op de mens. Ik ben al een mietige wielrenner want ik heb een bel op mijn fiets (en ongeschoren benen) maar toch merk je dat je snel mee gaat doen met andere mensen. Al vond ik het wel ver gaan dat er laatst iemand met de wielertraining naast mij reed en middenin Abcoude over een kat heen reed zonder daarna te stoppen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:34 schreef Gellius het volgende:
Ik was laatst een tijdje in Limburg, en ik moet zeggen: ik heb de wielrijdende mens intens leren haten.
De wijze waarop die mensen het king-of-the-roadschap menen te kunnen claimen is werkelijk weerzinwekkend. Waar een automobilist - toch min of meer een moordmachine besturend - zich keurig wat inhoudt in de bebouwde kom, jakkeren die mannen (die toch al op een leeftijd zijn dat sport een tikkeltje smakeloos begint te worden) zich met een egocentristisch doorrottende doodsverachting (de onze, niet de hunne) door smalle straten en dorpskloven alsof er werkelijk niets belangrijker is dan hunfietstochtje
.
Ik ben een wandelaar.
Ik vind ook wel dat veel wielrenners zich gedragen alsof ze denken dat ze met de TDF bezig zijn. En dan boos roepen "opzij, opzij!" als ik daar rustig met m'n gezin fiets. Kom op!quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Gellius. Maar daar zie je vooral het effect van de groep op de mens. Ik ben al een mietige wielrenner want ik heb een bel op mijn fiets (en ongeschoren benen) maar toch merk je dat je snel mee gaat doen met andere mensen. Al vond ik het wel ver gaan dat er laatst iemand met de wielertraining naast mij reed en middenin Abcoude over een kat heen reed zonder daarna te stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |