abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129728581
Ja, daar heb ik ook erg aan moeten wennen, Lienekien. Maar ik zie haar nog wel eens gelukkig.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  maandag 5 augustus 2013 @ 20:44:34 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_129728721
Heb je je kat bij haar gelaten?
The love you take is equal to the love you make.
pi_129728915
Nee! Noortje is en blijft bij mij. Ik heb ook nooit samengewoond met Livia en haar vader. Ze wonen bij mij om de hoek.
pi_129729031
Ook - juist- de Lijdende Fietser is enkel met zichzelf bezig. Zelfs die berg bestaat alleen maar voor die fietser om te lijden. Ar-me berg.
  maandag 5 augustus 2013 @ 20:54:11 #30
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_129729238
Wij zijn gewoon op de camping in Nederland geweest. Was trouwens heel leuk.

Wat me wel opviel was dat wij het enige Nederlandse gezin waren zonder tatoeages en minstens 30 kg overgewicht. Het enige, zonder dollen.
The End Times are wild
  maandag 5 augustus 2013 @ 20:54:19 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_129729244
quote:
2s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:47 schreef mane het volgende:
Nee! Noortje is en blijft bij mij. Ik heb ook nooit samengewoond met Livia en haar vader. Ze wonen bij mij om de hoek.
Noor de schuchtere.
The love you take is equal to the love you make.
pi_129729498
Ja, als ze de deurbel hoort, rent ze nog steeds meteen naar de slaapkamer om onder het bed te gaan zitten.
pi_129729551
quote:
2s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:50 schreef Gellius het volgende:
Ook - juist- de Lijdende Fietser is enkel met zichzelf bezig. Zelfs die berg bestaat alleen maar voor die fietser om te lijden. Ar-me berg.
Ja, maar dat is de mens in het algemeen. Of ben jij op vakantie om de natuur een plezier te doen?
pi_129729686
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:54 schreef LXIV het volgende:

Wat me wel opviel was dat wij het enige Nederlandse gezin waren zonder tatoeages en minstens 30 kg overgewicht. Het enige, zonder dollen.
Tatoeages zijn een plaag. Zelfs mensen van wie je het nooit had verwacht, hebben er eentje. Ik heb een vriendin die het liefst op haar hele rug een japanse draak wil zetten. En die vriendin speelt dwarsfluit in een jazzcombo. Ik bedoel maar. En dan is ze een beetje beledigd als ik zeg dat ik het een stom idee vind.
pi_129730101
quote:
2s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:39 schreef mane het volgende:
De discussie wandelen/hardlopen versus fietsen heb ik de hele vakantie ook gevoerd met mijn nieuwe geliefde. *; .
De optie van een cabrio wordt vergeten.
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:16:59 #36
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_129730308
quote:
15s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:04 schreef mane het volgende:

[..]

Tatoeages zijn een plaag. Zelfs mensen van wie je het nooit had verwacht, hebben er eentje. Ik heb een vriendin die het liefst op haar hele rug een japanse draak wil zetten. En die vriendin speelt dwarsfluit in een jazzcombo. Ik bedoel maar. En dan is ze een beetje beledigd als ik zeg dat ik het een stom idee vind.
Bij ons was het wel een beetje een tokkie-camping. Dat speelt ook wel een rol.

Ik wilde liever naar Domburg toe, maar mijn vriendin vond het belachelijk om 1700 euro te betalen voor 4 nachten. "Dat is meer dan 400 euro per nacht, 1000 gulden!". Tegen die som valt niks in te brengen. Maar Domburg is toch wel heel leuk, met een echt mooi en schoon park met echt mooie en schone villaatjes. En het strand op loopafstand evenals het leuke stadje Domburg. Veel natuur en zo. Dat kost dan wel wat in het hoogseizoen.

Maar het werd dus camping Prinsenmeer vlakbij Helmond (en Boxtel natuurlijk). Op zich wel leuk hoor, beetje hutje-mutje dat wel. Maar wel een heel ander soort volk dan je in Domburg tegenkomt. Allemaal een kei-dure auto, heel veel tattoo's, de meesten ook veel te dik en een kale kop.

Wat dan heel belangrijk is, is hoeveel spullen je buiten voor je caravan kunt zetten. Denk dan aan lounge-sets, radiografische apparatuur, kleine autootjes, allerhande meubilair, tuinkeukens, gewoon spullen, spullen, heel veel spullen. Dat geeft denk ik je status aan in het campinglaantje waarin je staat. Wij hadden eigenlijk niks bijzonders bij ons. En ook al geen tattoo's, dus deden eigenlijk niet mee.

Verder gaan ze wel goed met hun kinderen om is me opgevallen. Niet te flauw en zo. Kinderen mogen bijna alles, overal opklimmen en met hun fietsjes overal afcrossen. Maar als ze dan gemeen hard vallen, dan wordt er ook nauwelijks naar omgekeken. Kinderen met de hele benen onder het bloed, en mama blijft lekker zitten roken en papa lacht een keer hard en maakt een onverstaanbaar grapje. Kinderen janken trouwens ook helemaal niet, blijven stoer. Dat mag ik allemaal wel.
The End Times are wild
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:17:54 #37
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_129730352
quote:
6s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:12 schreef k_man het volgende:

[..]

De optie van een cabrio wordt vergeten.
Irritante kut-autoos! Waarom een cabrio als je ook kunt fietsen met je hoofd in de buitenlucht! In van die cabrioos met geruite mandjes op het achterzitje zeker!
The End Times are wild
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:31:11 #38
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129730984
Er is ook echt absoluut geen groter avontuur dan het bakken van hamburger. Wat een kutwerkje blijft dat toch altijd. In de Carrefour twee pakken van die lekkere foute diepvrieshamburgers gekocht, omdat er in geen velden of wegen verse waren te vinden. Probleem met zulke soort hamburgers is dat ze, in tegenstelling tot de Nederlandse variant, gewoon klompen vlees zijn die niets liever doen dan stevig aanbakken, ongeacht van hoeveel olie of boter je in de pan doet. Het grootste gedeelte van de tijd zit je met een spatel stukjes vlees die het moederschip verlaten hebben van de bodem af te schrapen en dan moet je ook nog 's zorgen dat die dingen niet aanbranden. De echte challenge is namelijk om ze slecht één keer om te draaien. Resultaat: de bodemkant aangebrand, de bovenkant rozig.

Zucht. Dat zijn toch de moment waarop je beseft dat het koksbestaan niet voor mij is weggelegd ;(
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129731207
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:17 schreef LXIV het volgende:

[..]

Irritante kut-autoos! Waarom een cabrio als je ook kunt fietsen met je hoofd in de buitenlucht! In van die cabrioos met geruite mandjes op het achterzitje zeker!
Dat is nou de moderne tijd, L. Tegenwoordig kun je ook gemotoriseerd met je hoofd in de buitenlucht een berg op rijden. Zonder mandje, maar natuurlijk wel met een petje. :7
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:42:27 #40
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_129731482
quote:
6s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:36 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat is nou de moderne tijd, L. Tegenwoordig kun je ook gemotoriseerd met je hoofd in de buitenlucht een berg op rijden. Zonder mandje, maar natuurlijk wel met een petje. :7
Deze discussie hebben we toch al gehad?!
Maar waarom zou je nu 200 km gaan autorijden als je in dezelfde tijd ook 40 km kunt fietsen? Op de fiets zie je het allemaal ook nog eens veel beter.

Ik heb trouwens al twee weken geen fiets meer (gejat tijdens de 4-daagse in Nijmegen). Ik heb vorige week mijn nieuwe fiets besteld bij de fietsenmaker, die wordt nu gefinetuned. Hopelijk bellen ze morgen dat ik hem kan komen ophalen! Ik vind het echt heel zuur om geen fiets te hebben. Morgen heb ik als het goed is een hele mooie!
The End Times are wild
  maandag 5 augustus 2013 @ 22:11:29 #41
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_129733090
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:54 schreef LXIV het volgende:

Wij stonden ongeveer elk jaar met de camper op de staatsbosbeheercamping op terschelling. Daar had je nog wel beschaafde mensen van het saaie soort dat te suf is voor een naturistencamping, te rijk voor de binnenlanden, en te milieubewust of arm voor een doevakantie aan de andere kant van de wereld. Er stond elke dag een rijmende weersvoorspelling op het krijtbord en versterkte muziek was niet toegestaan.

Maar goed, misschien is het daar in 20 jaar ook gedevolueerd.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 5 augustus 2013 @ 22:15:51 #42
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_129733338
Kamperen, o horror. Wij doen dat niet.

Mijn zwager wel trouwens, en zeer fanatiek. Hij heeft ook een bierbuik en zijn halve lijf zit onder de tatoeages.

Zelf zou ik wel een mooi logo op mijn schouder willen laten zetten, bijv. van Gall en Gall.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 5 augustus 2013 @ 22:17:57 #43
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_129733450
quote:
13s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:34 schreef Gellius het volgende:
Ik was laatst een tijdje in Limburg, en ik moet zeggen: ik heb de wielrijdende mens intens leren haten.
De wijze waarop die mensen het king-of-the-roadschap menen te kunnen claimen is werkelijk weerzinwekkend. Waar een automobilist - toch min of meer een moordmachine besturend - zich keurig wat inhoudt in de bebouwde kom, jakkeren die mannen (die toch al op een leeftijd zijn dat sport een tikkeltje smakeloos begint te worden) zich met een egocentristisch doorrottende doodsverachting (de onze, niet de hunne) door smalle straten en dorpskloven alsof er werkelijk niets belangrijker is dan hun :r fietstochtje :r.

Ik ben een wandelaar.
Je hebt gelijk, Gellius. Maar daar zie je vooral het effect van de groep op de mens. Ik ben al een mietige wielrenner want ik heb een bel op mijn fiets (en ongeschoren benen) maar toch merk je dat je snel mee gaat doen met andere mensen. Al vond ik het wel ver gaan dat er laatst iemand met de wielertraining naast mij reed en middenin Abcoude over een kat heen reed zonder daarna te stoppen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 5 augustus 2013 @ 22:25:33 #44
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_129733858
quote:
7s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:17 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, Gellius. Maar daar zie je vooral het effect van de groep op de mens. Ik ben al een mietige wielrenner want ik heb een bel op mijn fiets (en ongeschoren benen) maar toch merk je dat je snel mee gaat doen met andere mensen. Al vond ik het wel ver gaan dat er laatst iemand met de wielertraining naast mij reed en middenin Abcoude over een kat heen reed zonder daarna te stoppen.
Ik vind ook wel dat veel wielrenners zich gedragen alsof ze denken dat ze met de TDF bezig zijn. En dan boos roepen "opzij, opzij!" als ik daar rustig met m'n gezin fiets. Kom op!
The End Times are wild
  maandag 5 augustus 2013 @ 22:28:52 #45
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_129734052
Wielrenners pesten op een zonnige zondagmiddag in de duinen.
  Moderator woensdag 7 augustus 2013 @ 15:07:12 #46
42184 crew  DaMart
pi_129792165
JAM, de schrijfstijl van deze recensent doet me ergens wel een beetje aan jou denken ;).

pi_129794360
Waar stond die recensie in? :D
  Moderator woensdag 7 augustus 2013 @ 16:06:16 #48
42184 crew  DaMart
pi_129794526
quote:
11s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:02 schreef k_man het volgende:
Waar stond die recensie in? :D
Geen idee. Ik kwam hem in een ander topic tegen :D.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:07:36 #49
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_129794587
In de JAM, natuurlijk:

"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:15:04 #50
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_129794859
Playboy, Herman Brusselmans.