Ik vermoed de ' laat je soep afkoelen en haal de zuiger eroverheen-technologie' ,quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Welke technologie zou daar achter zitten?
Er is pas ontdekt dat vet eigenlijk heul magnetisch isquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Welke technologie zou daar achter zitten?
aww yisss LOSE ALLT HE FATquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
*haalt vanavond magneet over haar buik*
Een schuimspaan lijkt me zinloos, die heeft gatjes. Maar met een revolutionair instrument als een lepel moet het zeker haalbaar zijn!quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik vermoed de ' laat je soep afkoelen en haal de zuiger eroverheen-technologie' ,
oftewel, dit kun je ook met een schuimspaan want bij afgekoelde soep gaat het vet altijd drijven
Zodra ze dat ding omhoog houdt druipt het vet weer terug de pan inquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kiek, bij dr Oz![]()
http://www.doctoroz.com/videos/kitchen-gadgets-cut-fat
ik kan het geluid er niet bij aanzetten, maar wat deon die precies?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd die dipbakjes, wat een matige kutoplossing![]()
![]()
"vind je dip ook altijd zo lekker? Dit product is ideaal, want het is een klein bakje, dus je kan heul niet veel nemenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan het geluid er niet bij aanzetten, maar wat deon die precies?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"vind je dip ook altijd zo lekker? Dit product is ideaal, want het is een klein bakje, dus je kan heul niet veel nemen"
Een soort extern maagbandje dusquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"vind je dip ook altijd zo lekker? Dit product is ideaal, want het is een klein bakje, dus je kan heul niet veel nemen"
Ik blijf beide fantastisch vindenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dr Oz is vermakelijker dan dr Phil ooit is geweest, vind ik persoonlijk
Slechts 8 dollar voor 4 kleine bakjesquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een soort extern maagbandje dus![]()
Wel velen goedkoper!
En maar 2 lepels er in doen! Wat eigenlijk hetzelfde resultaat geeft als je gewoon 2 lepels op je bord kletst ipv in dat bakjequote:Op woensdag 31 juli 2013 11:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Slechts 8 dollar voor 4 kleine bakjes![]()
Ze zegt er dan weer niet bij of je 4 bakjes tegelijk moet gebruiken of 1 voor 1
Ligt er aan, als je graag varieert alle vier! Eentje met kwakkemole dip, met roomkaasdip, met Jack Monterey kaasdip, en eentje met pesto.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Slechts 8 dollar voor 4 kleine bakjes![]()
Ze zegt er dan weer niet bij of je 4 bakjes tegelijk moet gebruiken of 1 voor 1
Je moet dan ook alleen maar kijken naar de familieruzie afleveringen undsoquote:
Dat schijnt moeilijk te zijn. Want dan ga je gewoon meer opscheppen!quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En maar 2 lepels er in doen! Wat eigenlijk hetzelfde resultaat geeft als je gewoon 2 lepels op je bord kletst ipv in dat bakje
en in het bakje niet?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat schijnt moeilijk te zijn. Want dan ga je gewoon meer opscheppen!
Je denkt niet als een goede amerikaanquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
en in het bakje niet?
Naja ik ben een zeer slecht referentiepunt in dezen vrees ik
Vandaar ook dat je beter kleine zakjes chips kan eten dan een grote zak opentrekkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat schijnt moeilijk te zijn. Want dan ga je gewoon meer opscheppen!
Daar heb j dan ook die bakjes voor nodig!quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:30 schreef PriemGirl het volgende:
Tjah dat ga ik nooit afleveren vrees ik... Mijn velen mayo gebruik![]()
Net als dat ze gingen adverteren met mini-marsjes die "slechts 99 kcal bevatten en dus velen gezond!!"quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Vandaar ook dat je beter kleine zakjes chips kan eten dan een grote zak opentrekken
Want niemand eet er na dat eerste zakje nog een tweede
Standaard alle 4 die bakjes aan mijn bord hangen met mayoquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar heb j dan ook die bakjes voor nodig!
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je denkt niet als een goede amerikaan
Waardoor ik er altijd minimaal 3 van paktequote:Op woensdag 31 juli 2013 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net als dat ze gingen adverteren met mini-marsjes die "slechts 99 kcal bevatten en dus velen gezond!!"
Jonge, daar vul je nog geen holle kies mee op, niemand op aarde heeft daar een bevredigend tussendoortje aan
Ditquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Waardoor ik er altijd minimaal 3 van pakteOwjah veeeeeel beter idd
Of sultana's gaan herverpakken zodat ze per pakje onder de 100 kcal uitkomenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net als dat ze gingen adverteren met mini-marsjes die "slechts 99 kcal bevatten en dus velen gezond!!"
Jonge, daar vul je nog geen holle kies mee op, niemand op aarde heeft daar een bevredigend tussendoortje aan
JA! Ineens nog maar twee van die units in zo'n zakkie, ermahgerdquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Of sultana's gaan herverpakken zodat ze per pakje onder de 100 kcal uitkomen
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:41 schreef Mirjam het volgende:
Ik moet al sinds gisteren lolleren om deze
[ afbeelding ]
owjah die had ik gisteren ook gezienquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:41 schreef Mirjam het volgende:
Ik moet al sinds gisteren lolleren om deze
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik mis uitzendinggemist bij TLC zo ontzettend
"ik eet alleen groen als het M&M's zijn"?quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"ik eet alleen groen als het M&M's zijn"?
O wait, ze heeft nog niet eens een hap genomenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ze ruikt er ook alleen maar aan en al zo janken. Ik kan me dat echt niet indenken
Neh, ik dacht gewoon dat er geen groene warenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hell yeah! Eet jij ze altijd zo snel dan?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh, ik dacht gewoon dat er geen groene waren
OH EM GEE!quote:
aw yisss straks ff kijkenquote:
Die is zooo briljantquote:
Dat!quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
HOE kan je met zoiets samenwonen?
En die vent gewoon lekker broccoli wokkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
HOE kan je met zoiets samenwonen?
Ach, ze wil 'm vast altijd pijpen met ongewassen zwans!quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het serieus een reden om het uit te maken.
Beetje gaan zitten janken als je een goede maaltijd aan het maken bent
Deze wilde ik ook net plaatsenquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
En dan wacht je 18 maanden... en ipv er iets tegen te doen; schrijf je je in op zo'n show
'MERICAAA
quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.tlc.com/tv-sho(...)-to-tartar-sauce.htm!!!
quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
En dan wacht je 18 maanden... en ipv er iets tegen te doen; schrijf je je in op zo'n show
'MERICAAA
Als zus zou ik me verkleden als kat en haar 's nachts opjagenquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik mag hier zeker eigenlijk niet om lachen gezien mijn spinnenfobie?![]()
Ik deed het toch
gewoon een gratis kitten van Facebook halen en onder dr bed zettenquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als zus zou ik me verkleden als kat en haar 's nachts opjagen
Wacht... dat zou niet helpen; wel?![]()
Of gewoon op haar gooien ! ITS GONNA EAT YOUUUUUUquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon een gratis kitten van Facebook halen en onder dr bed zetten
En dan zegt de pousse "mauw?"quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Of gewoon op haar gooien ! ITS GONNA EAT YOUUUUUU
Ik wil m wel hebben, die hont danquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:29 schreef PriemGirl het volgende:
D'awwww die pitbull puppy![]()
En dan zo'n stoere vent
Peheheh
zo'n badass kerel ookquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit is gewoon aandoenlijk.![]()
Hij heeft als kind een aanval van een pitbull op een mens gezien, dus de angst is niet eens onrealistisch. Maar het is dat er zo'n puppy naast staat met zo'n "ik begrijp er niks van"-hoofd
Wowquote:
Daar is krassen niks bijquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WowZelfmutilatie tot een heel nieuw level
Omg ik moest heel hard huillachenquote:
de fuuuuuuuuuckquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WowZelfmutilatie tot een heel nieuw level
quote:
Die man was wel echt een beetje zielig! Maar later gaat hij met pitbulls knuffelenquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit is gewoon aandoenlijk.![]()
Hij heeft als kind een aanval van een pitbull op een mens gezien, dus de angst is niet eens onrealistisch. Maar het is dat er zo'n puppy naast staat met zo'n "ik begrijp er niks van"-hoofd
quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die man was wel echt een beetje zielig! Maar later gaat hij met pitbulls knuffelen
He's got some big teethquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Deze is ook aandoenlijk, met die hont met z'n couldn't-care-less-hooft en die vent met z'n KIEK WAT EEN LIEVEN PITBULL IK WIL HEM KNUFFELEN![]()
Dat heb ik ook ooit gehadquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik krijg net de zandlakjes van Asos binnen.. Geen mooie doosjes. Sterker nog, ze zitten los in de doos, zonder beschermende verpakking![]()
Wel heel gelukkig
quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik krijg net de zandlakjes van Asos binnen.. Geen mooie doosjes. Sterker nog, ze zitten los in de doos, zonder beschermende verpakking![]()
Wel heel gelukkig
Can't let go en Get your numberquote:
Vanwege mijn buikgriep heb ik geen koffie meer op aangezien dat niet echt helpt zeg maar. En ben al een week vooral heel voorzichtig aan het eten, kleine beetjes en niks wat vervelend zou kunnen vallen. En nu ben ik het beuquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom geen koffie? En je moet altijd iets dóór je yoghurt eten he
Goedenquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Can't let go en Get your number
Dat laatste moet ik je wel gelijk in geven jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toevallig m'n nagels net al gelakt met Ciate Island Hopping. En ondanks al het gezeik met de bezorging moet ik wel zeggen dat het een verdomd geile lak is![]()
[ afbeelding ]
Ik vind die vanille yoghurt wel lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:15 schreef PriemGirl het volgende:
Holy crapIk moest net huillachen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Economische crisis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Briljant
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:15 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vind die vanille yoghurt ook lekker iddquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind die vanille yoghurt wel lekker
B had laatst gewone vanille yoghurt van de C1000 meegenomen omdat er geen optimel was maar die vond ik eigenlijk helemaal niet zo lekker
Ik zou paypal ff bellen als je t zeker moet weten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:26 schreef Mirjam het volgende:
ff klein vraagje he>
als je iemand een terugbetaling doet via paypal van geld wat overgemaakt is, worden al je gegevens dan meegezonden?
of alleen (emailadres) heeft een terugbetaling van zo en zoveel gedaan?
Banenen kwarkquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:28 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah zal ook eens kijken voor vanille yoghurt! Ik pak nu eik altijd vanille of banenen kwark
OMNOMNOMquote:
Maar het liefst gooi ik er dan wat hagelslag doorheenquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind die vanille yoghurt ook lekker iddKun je goed zo 'los' eten ja.
Ieuw, nee... geen chocola door mijn yoghurt!quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar het liefst gooi ik er dan wat hagelslag doorheen
Ja, pure hagelslagquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar het liefst gooi ik er dan wat hagelslag doorheen
D'uhhquote:
Kwinkslagquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, pure hagelslag![]()
Of aardbeien en frambozen
Dat is wél lekker! En dan een kleeeiiiiiin beetje jus er doorquote:
Bij jus denk ik in eerste instantie aan dat wat je over je aardappelen giet dus mijn hoofd ging even zo van huuuuuuquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is wél lekker! En dan een kleeeiiiiiin beetje jus er doorOMnomnomnomnom
Hier nog eenquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij jus denk ik in eerste instantie aan dat wat je over je aardappelen giet dus mijn hoofd ging even zo van huuuuuu
Thehehequote:Op woensdag 31 juli 2013 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij jus denk ik in eerste instantie aan dat wat je over je aardappelen giet dus mijn hoofd ging even zo van huuuuuu
Goede koffie op het werk is wel belangrijk jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja he
De nieuwe koffieautomaten geven ook velen lekkerder koffie hier
Waarom zo'n verhaal er omheen joh, het is maar een katquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En B loopt steeds te klagen dat het hier binnen zo warm is, dus ik heb de kat zonder dat ie het door heeft opgesloten in een kamer en in de rest van het huis de ramen opengezet. Kat ligt graag in die kamer, dus had 'per ongeluk' de deur open laten staan en gewacht tot ie daar ging liggen en toen de deur dicht gedaan
Me feels so smart
Omdat dat beest de longen uit zijn lijf krijst als ie opgesloten wordt en er geen zin in heeft, dan heeft het hele blok er hier plezier vanquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom zo'n verhaal er omheen joh, het is maar een katAls ik wil luchten sluit ik ze gewoon op, geen gemor, hadden ze maar geen huisdier moeten worden
Serieus?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Omdat dat beest de longen uit zijn lijf krijst als ie opgesloten wordt en er geen zin in heeft, dan heeft het hele blok er hier plezier van
Laten krijsen ? Uiteindelijk houden ze wel op?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Omdat dat beest de longen uit zijn lijf krijst als ie opgesloten wordt en er geen zin in heeft, dan heeft het hele blok er hier plezier van
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En nu ligt ie heerlijk te pitten in een kamer, denkt ie het geweldig voor elkaar te hebben dat het vrouwtje het niet doorheeft en ik kan luchten zonder krijsende kat
Jahquote:
Hier zouden ze eerder de brokken laten staan dan het natvoerquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Mijn rooie kater vertikt de laatste tijd om zijn natvoer te etenVandaag alweer niet, hij raakt het niet eens aan
kutbeest.
Katten zijn iets hardleerserquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Laten krijsen ? Uiteindelijk houden ze wel op?
Of is dat ook alleen bij honden![]()
Die ander houdt wel op. En als B dan heel streng 'nee' roept, houdt ie ook echt opquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Laten krijsen ? Uiteindelijk houden ze wel op?
Of is dat ook alleen bij honden![]()
Sommige dingen zijn ze wel af te leren maar sommige dingen krijg je er helaas niet uit neequote:Op woensdag 31 juli 2013 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Katten zijn iets hardleerser
Ik heb vanalles geprobeerd, echt, urenlang gekrijs aangehoord, maar het enige dat werkt is ze hun zin geven
Katten
Omdat dat best eens in de maand een keer maag, iets lekkers,quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom zou je een kat natvoer geven?
Want lekker. Ze hebben het niet per se nodig, maar ze vinden het superlekker, dus ze krijgen hier elke avond ieder een half zakjequote:Op woensdag 31 juli 2013 14:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom zou je een kat natvoer geven?
Wordt ze maar verwend vanquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat dat best eens in de maand een keer maag, iets lekkers,
Dus.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wordt ze maar verwend van![]()
Ik ben wat dat betreft een zeer matige eigenaar voor mijn pousse
Heb je ander merk gepakt? Sommige beesten zijn echt super kieskeurig he...quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:58 schreef megamandy het volgende:
Eerst at dat beest al het natvoer wat je hem gaf. Nu likt hij bij de gelei alleen dat eraf en het vlees laat hij staan.
Nu hebben we dus vlees met saus, dat at hij wel. Maar het was bijna op dus wij in Duitsland (omdat we daar bij de DM waren) nieuw kopen, is het schijnbaar toch anders voor meneer want hij laat het weer staan
Nu van de gourmet laat hij ook weer staan![]()
Da's nog lang.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
Natvoer is hier in gemiddeld 3 min. 42 sec. op.
Ligt er aan, sommige katten kunnen geen harde brokken eten en sommigen drinken niet goed, dan is het een must, maar noodzaak is het niet. Voor honden evenminquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:01 schreef PriemGirl het volgende:
Is natvoer een extraatje? zoals een kluif/bot voor een hont ofzo?
(ik weet niks van katten af he....)
Volgens de dierenarts hoeven ze geen natvoer te hebben en zijn brokken voldoende. Dus in die zin is het wel een extraatje ja. Het is ook voornamelijk vocht eigenlijk. Maar ze vinden het zo ontzettend lekker, dat ze het toch wel krijgen. Maar wel een half zakje per dag en de rest brokken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:01 schreef PriemGirl het volgende:
Is natvoer een extraatje? zoals een kluif/bot voor een hont ofzo?
(ik weet niks van katten af he....)
Zoals ik al zei, eerst at hij allesquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb je ander merk gepakt? Sommige beesten zijn echt super kieskeurig he...
Wij hebben een kat gehad die echt alleen bepaalde merken vrat en verder niet. Die haalde er serieus z'n neus dan voor op. Tot grote genoegdoening van de andere 2, die dan ineens een extra maaltijd hadden
Onze binnenkat is dus op speciaal blaasgruis dieet (brok en natvoer) en die poept stinkt beduidend minder dan die van dat andere beest dat 'gewoon' eetquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens eet de zwarte straatkat altijd maar een paar hapjes, die heeft het liefst droge brokken, maar die luxebeesten vreten alsof het de hongerwinter is.
Maar eens per maand dus maximaal, want hun poep stinkt al hard zat zonder die derrie
Waarom de hont wel en de kad niet eigenlijk?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn logica is wat dat betreft heel matig, want de hont krijgt wel extra's.
Maar die extra stank in de schijtbak stoort me ook wel
Miep zuipt overal en nergens water uit, dus die heeft het voor het vocht ook niet nodig
Misschien moet ik eens liev voor haar zijn en ook dat soort dingen voor haar doen
Co krijgt sinds jouw secret-santa-kado elke dag zo'n brokje zoals jij erin had gedaan. Dat is z'n avondsnack voor z'n laatste rondjequote:Op woensdag 31 juli 2013 15:04 schreef Lindytje het volgende:
Sien krijgt alleen van die vuile vleesbrokken in jus als ze al een dag of 5 niet (goed) heeft gegeten. Dan vinden we d'r zielig
Weet ik nietquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom de hont wel en de kad niet eigenlijk?
Ja ik snap die voorschriften echt niet, wie geeft zijn kat nou 4 van die zakjes per dagquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
Op dat eetvoorschrift van Whiskas adviseren ze vier zakjes per kat per dag (van dat natvoer)
En het erge is dat je gewoon WEET dat er mensen zijn die denken dat het dan zo hoort
Omdat Schaar meer van de hont houdt dan van de kadquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom de hont wel en de kad niet eigenlijk?
Omdat Whiskas dan meer omzet draaitquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja ik snap die voorschriften echt niet, wie geeft zijn kat nou 4 van die zakjes per dag
Die tanden flikkeren dan vanzelf hun bek uit, hebben ze toch niet meer nodig
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Co krijgt sinds jouw secret-santa-kado elke dag zo'n brokje zoals jij erin had gedaan. Dat is z'n avondsnack voor z'n laatste rondje![]()
Sinds hij die krijgt geeft hij 's ochtends geen gal meer over
Ja, armen Miepquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat Schaar meer van de hont houdt dan van de kad
quote:
Omdat Mexx geen maat wist te houden, hebben we bij hem wel gekeken hoeveel gram hij nodig had per dag van brok + natvoer en hij krijgt dus 4 precies afgewogen porties per dag. Maar dat was in totaal 60 g of zoquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, mijn katten zouden dan ook 350 gram brokken per kat per dag moeten eten, dus nah
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat Schaar meer van de hont houdt dan van de kad
Wtfquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
Op dat eetvoorschrift van Whiskas adviseren ze vier zakjes per kat per dag (van dat natvoer)
En het erge is dat je gewoon WEET dat er mensen zijn die denken dat het dan zo hoort
die harde krijgt samson niet stukquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]. Hij pakt ze aan, sleept ermee naar het kleed en gaat het daar op zitten nommen
Ermagerd Samson is een mietjequote:Op woensdag 31 juli 2013 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
die harde krijgt samson niet stukHij likt het middelste er uit en dan laat ie het maar liggen
Max eet zelfs zo'n olifantenpoot in 3 dagen wegquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
die harde krijgt samson niet stukHij likt het middelste er uit en dan laat ie het maar liggen
yay! Sien neemt die dingen ook altijd mee naar het kleed om daar op te nommenquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]. Hij pakt ze aan, sleept ermee naar het kleed en gaat het daar op zitten nommen
Af en toe een klein aardigheidje tussendoor zal Miep vast kunnen waarderenquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, armen Miep![]()
Ik word wel aan het denken gezet moet ik zeggen.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Af en toe een klein aardigheidje tussendoor zal Miep vast kunnen waarderen
Mexx mag dus eigenlijk niks anders dan zijn eigen eten. Maar we geven hem na elke maaltijd een brokje van de ander als beloning als ie, wanneer ie klaar is met zijn eigen eten, gewoon wegloopt in plaats van een snoekduik te maken in de bak van de ander. Inmiddels heeft ie door dat 1 brokje na elke maaltijd en velen aaitjes een beter alternatief is dan af en toe prijs hebben en velen klappen incasseren
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nu voel ik me schuldig tegenover Miep![]()
Ik ga morgen wat lekkers voor haar kopen
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En Mexx is helemaal gek op gekookt ei
Ik kan me niet voorstellen wat er slecht is aan een stukje gekookt eiwit, dus als wij een ei eten, krijgt hij ook altijd een stukje
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nu voel ik me schuldig tegenover Miep![]()
Ik ga morgen wat lekkers voor haar kopen
Works like a charm inderdaadquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
Bij ons krijgen ze meestal wel een stukje vlees trouwens als ik sta te koken. Of ze mogen het vleesbakkie uitlikken voor de smaak.
Een stukje is dan een stukje ter grootte van een M&M he, voor de beeldvorming. En dan zijn ze ook meteen weer rustig en blij
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:15 schreef Lindytje het volgende:
Lassie eet ook al kauwstaven, van deze:
http://www.petsplace.nl/m(...)90/544000_zoom_5.png
Doet ze ongeveer een uur over en dan is Sien het beu, pakt hem af en vreet de overgebleven helft in twee minuten op
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
*stuurt Miep een sms-je dat de mission accomplished is
is het bij jullie ook zo'n mooi mauworkest als er gekookt wordt?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Works like a charm inderdaad
Als B kip heeft gesneden, laat ie altijd de kat zijn hand aflebberen![]()
En ja, daarna wast ie gewoon z'n handen voordat ie verder gaat met koken
Jup, alle fliebers en flubbers gaan naar het beest. Zij blij, ik blijquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:16 schreef PriemGirl het volgende:
Samson krijgt hier ook af en toe een stukje van de kip (die pees zeg maar).
Geconditioneerde kaddersquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is het bij jullie ook zo'n mooi mauworkest als er gekookt wordt?
Bij mij gaan ze meestal los als ik de rode snijplank pak
Alleen als er kip gesneden wordtquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is het bij jullie ook zo'n mooi mauworkest als er gekookt wordt?
Bij mij gaan ze meestal los als ik de rode snijplank pak
Jupquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup, alle fliebers en flubbers gaan naar het beest. Zij blij, ik blij
Ik ben hier degene die geen kip uitdeelt, dus als ze mij met kip bezig zien, kijken ze meestal ook niet zo blijquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupSamson staat standaard te kwijlen als ie ziet dat ik met kip bezig ben... En gaat zielig rondlopen als cif met kip bezig is; want van cif krijgt ie het niet
Eny is verslaafd aan kikkererwten en kidneybonen uit blik.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens staat samson ook aan je voeten als we baneen aan het eten zijn.... Dus......
Sien staat bij alles je aan te gapen als je aan het eten bent.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens staat samson ook aan je voeten als we baneen aan het eten zijn.... Dus......
Ja, damn, eny met z'n kikkererwtenquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eny is verslaafd aan kikkererwten en kidneybonen uit blik.
En japanse pinda's, die likt ie schoon
Raar beestquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
erwten en bonen ook echtquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat mag Sien ookquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
erwten en bonen ook echt
Owjah en de kwarkbakjes uitlikken
[ afbeelding ]
En daarna plakt zijn snoet heul erg; dus die kun je dan het beste aan de bank afvegenquote:
Of aan je broekquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En daarna plakt zijn snoet heul erg; dus die kun je dan het beste aan de bank afvegen![]()
...aan mijn maxirokquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:44 schreef PriemGirl het volgende:
*andere video gevonden* O nee dat valt eik wel mee hmmm
Voor de 5k die tijdens de marathon gelopen wordt. Klein detail.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het ergens wel mooi, iedereen wil gaan hardlopen, gaat hardlopen, schrijft zich na drie keer in voor de marathon...
dat weet ik. Ik doel op wedstrijden in het algemeen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor de 5k die tijdens de marathon gelopen wordt. Klein detail.
Iets om naartoe te werken is toch niet heel vreemd?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat weet ik. Ik doel op wedstrijden in het algemeen.
Zeg ik dat dan.quote:
En dan de 5k? Is op zich ook een mooie periode om naartoe te werken iddquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, ik heb al tijden deze in m'n hoofd zitten: http://www.rondjebergen.nl/
Betekent niet dat ik 'm ook daadwerkelijk gá doen, maar als ik het red, why not?
Het gaat niet om de wedstrijd (en sowieso niet om de beste te zijn). Maar eerder een stok achter de deur om er echt voor te trainen. Want dan heb je ook een 'doel'. En als je die 5k dan in een mooie tijd kan afronden en je krijgt er ook erkenning van (zoals eindhoven die vol toeschouwers/aanmoedigers staat en je uiteindelijk een soort van medaille krijgt) is dat gewoon iets waar je dan ook trots op kan zijn (vind ik dan).quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ja ik bedoelde echt niks lulligs hoor
Vind het alleen zo grappig dat mensen meteen aan wedstrijden mee willen doen. Misschien mis ik een bepaalde competitiedrang ofzo
Ik zag ook niks lulligs in je opmerking hoorquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ja ik bedoelde echt niks lulligs hoor
Vind het alleen zo grappig dat mensen meteen aan wedstrijden mee willen doen. Misschien mis ik een bepaalde competitiedrang ofzo
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:01 schreef Lindytje het volgende:
Krachtsterretjes
Ik zou er trouwens niet aan moeten denken, een wedstrijd hardlopen.
1. Hardlopen.
2. Al die mensen op elkaar gepropt
3. Hardlopen
4. Geen bewegingsvrijheid, of je moet helemaal vooraan lopen, maar ik ben geen nigeriaan.
5. Hardlopen.
Nee ik ook niet, om de redenen die jij noemt onder andere, maar vind het erg knap dat mensen uberhaupt 5 kilometer kunnen rennen. Ik ben al trots op mezelf als ik 12k wandel, for gods sakequote:Op woensdag 31 juli 2013 16:01 schreef Lindytje het volgende:
Krachtsterretjes
1. Hardlopen.
3. Hardlopen
4. Geen bewegingsvrijheid, of je moet helemaal vooraan lopen, maar ik ben geen nigeriaan.
5. Hardlopen.
Ik ging een route uitstippelen voor dit weekend... Kwam ik aan 15km.........quote:
En toch, als je in een lekker ritme zit kan hardlopen wel lekker zijnquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:01 schreef Lindytje het volgende:
Krachtsterretjes
1. Hardlopen.
3. Hardlopen
5. Hardlopen.
Ik kreeg enorme jeuk van deze. Da's alles.quote:
Ik vind mezelf al ruig dat ik al een maand alles fiets ipv scooter omdat ik te lam ben om mijn scooter weg te brengen en mijn gaskabel te laten maken... want dan moet ik wel een kilometer helemaal lopen met mijn scooter... pffffffffffquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, om de redenen die jij noemt onder andere, maar vind het erg knap dat mensen uberhaupt 5 kilometer kunnen rennen. Ik ben al trots op mezelf als ik 12k wandel, for gods sake
Ehm, 12 km wandelen is niet bepaald standaard, doen heel veel mensen je niet na hoorquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, om de redenen die jij noemt onder andere, maar vind het erg knap dat mensen uberhaupt 5 kilometer kunnen rennen. Ik ben al trots op mezelf als ik 12k wandel, for gods sake
+1quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ja, ik ben ook met een reden lui en dik
oh, sorry.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kreeg enorme jeuk van deze. Da's alles.
Dat! Ik denk dat ik het redelijk in mijn benen zou voelenquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ehm, 12 km wandelen is niet bepaald standaard, doen heel veel mensen je niet na hoor
15 km is best te doen! Onderweg desnoods een terrasstop voor een drankske en verder!quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ging een route uitstippelen voor dit weekend... Kwam ik aan 15km.........How about no.
Toch maar kijken voor een andere route dus
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind mezelf al ruig dat ik al een maand alles fiets ipv scooter omdat ik te lam ben om mijn scooter weg te brengen en mijn gaskabel te laten maken... want dan moet ik wel een kilometer helemaal lopen met mijn scooter... pffffffffff
Incl terrasstop zékersquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
15 km is best te doen! Onderweg desnoods een terrasstop voor een drankske en verder!
Tuurlijk voel je dat in je benen, maar het is maar wtee keer zo ver als die 5k die iedereen met gemak RENT, RENT!!quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat! Ik denk dat ik het redelijk in mijn benen zou voelen![]()
Ho ho ! Ik ren nog heul geen 5 kquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk voel je dat in je benen, maar het is maar wtee keer zo ver als die 5k die iedereen met gemak RENT, RENT!!
Als ik me afgezeken voel zeg ik dat wel meteen jonge.quote:
Nou, niet met gemak hoorquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk voel je dat in je benen, maar het is maar wtee keer zo ver als die 5k die iedereen met gemak RENT, RENT!!
Ja maar zo'n vent als Cif rent dat gewoon ff in een drie kwartier. Dat frustreert mequote:Op woensdag 31 juli 2013 16:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
We hebben in Drenthe ook een wandeling gemaakt, oa langs wat Hunnebedden want als je er dan toch bent, moet je die ook zien
Die was eigenlijk 11 km, viel me toch nog wel tegen eigenlijk
Vooral ook omdat die route zo ontzettend klote omschreven was, dat we best wel verkeerd waren gelopenUiteindelijk hebben we maar de helft van de route gelopen, maar zijn we zo vaak verkeerd gelopen dat we alsnog 10 km gehad hebben
![]()
En die afstand hebben we met runkeeper gemeten
JA SORRY OKEE NU ZEG IK NIET NOG EEN KEER SORRYquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik me afgezeken voel zeg ik dat wel meteen jonge.
Ik heb toch bijna geen tieten meer, kan priiiiima met een gewone bh lopenquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:08 schreef Lindytje het volgende:
Ik zou alleen om mijn tieten al niet hard willen lopen. De pijn! Zelfs met sportbh...
Ja hoiquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar zo'n vent als Cif rent dat gewoon ff in een drie kwartier. Dat frustreert me
En ik runkeeper ook al mijn wandelingen hoor
Ik vind het ook wel lekker om dat bij te houdenquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar zo'n vent als Cif rent dat gewoon ff in een drie kwartier. Dat frustreert me
En ik runkeeper ook al mijn wandelingen hoor
Ik kan B ook niet bijhouden met rennen en het maakt me echt geen zier uit eigenlijkquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja hoi![]()
En dan vooral als je ziet dat zijn gemiddelde; mijn skate gemiddelde isInstant good feeling gone
Maar ik ben wel echt blij voor em dat het zo goed gaat enzo en hij zegt wel nog steeds heel lief dat ik ook echt goed bezig ben
You haves self-esteem issuesquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
En de reden dat ik me er zo mee bezig hou is dat ik vind dat ik eigenlijk ook zou moeten hardlopen, want iedereen doet het en als ik het niet doe ben ik lui, stom en blijf ik altijd dik en lelijk.
Jup that's how my brain works
Jij wandelt freaking veel en je zwemt. Da's al meer dan wat de meesten doen hoorquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
En de reden dat ik me er zo mee bezig hou is dat ik vind dat ik eigenlijk ook zou moeten hardlopen, want iedereen doet het en als ik het niet doe ben ik lui, stom en blijf ik altijd dik en lelijk.
Maarrrrr jij bent nu ook aan het zwemmen en qua wandelen gaat het ook nog steeds goed; dus daar mag je ook best trots op zijnquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar ik zou er natuurlijk makkelijk nog bij kunnen rennenquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jij wandelt freaking veel en je zwemt. Da's al meer dan wat de meesten doen hoor
Jup! En turnen! En atletiek! Lui ding!quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar ik zou er natuurlijk makkelijk nog bij kunnen rennen
Ik wou dat ik zo kon denken als jouquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:13 schreef Lindytje het volgende:
Nog een punt: ik zit hier midden in de stad, ik ga hier echt niet wie unne mongol half-hardlopen
Grootste punt: ik heb daar toch helemaal geen zin in jonguh!
Oh, ja, tuurlijkquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar ik zou er natuurlijk makkelijk nog bij kunnen rennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |