Ik vermoed de ' laat je soep afkoelen en haal de zuiger eroverheen-technologie' ,quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Welke technologie zou daar achter zitten?
Er is pas ontdekt dat vet eigenlijk heul magnetisch isquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Welke technologie zou daar achter zitten?
aww yisss LOSE ALLT HE FATquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
*haalt vanavond magneet over haar buik*
Een schuimspaan lijkt me zinloos, die heeft gatjes. Maar met een revolutionair instrument als een lepel moet het zeker haalbaar zijn!quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik vermoed de ' laat je soep afkoelen en haal de zuiger eroverheen-technologie' ,
oftewel, dit kun je ook met een schuimspaan want bij afgekoelde soep gaat het vet altijd drijven
Zodra ze dat ding omhoog houdt druipt het vet weer terug de pan inquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kiek, bij dr Oz![]()
http://www.doctoroz.com/videos/kitchen-gadgets-cut-fat
ik kan het geluid er niet bij aanzetten, maar wat deon die precies?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd die dipbakjes, wat een matige kutoplossing![]()
![]()
"vind je dip ook altijd zo lekker? Dit product is ideaal, want het is een klein bakje, dus je kan heul niet veel nemenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan het geluid er niet bij aanzetten, maar wat deon die precies?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"vind je dip ook altijd zo lekker? Dit product is ideaal, want het is een klein bakje, dus je kan heul niet veel nemen"
Een soort extern maagbandje dusquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"vind je dip ook altijd zo lekker? Dit product is ideaal, want het is een klein bakje, dus je kan heul niet veel nemen"
Ik blijf beide fantastisch vindenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dr Oz is vermakelijker dan dr Phil ooit is geweest, vind ik persoonlijk
Slechts 8 dollar voor 4 kleine bakjesquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een soort extern maagbandje dus![]()
Wel velen goedkoper!
En maar 2 lepels er in doen! Wat eigenlijk hetzelfde resultaat geeft als je gewoon 2 lepels op je bord kletst ipv in dat bakjequote:Op woensdag 31 juli 2013 11:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Slechts 8 dollar voor 4 kleine bakjes![]()
Ze zegt er dan weer niet bij of je 4 bakjes tegelijk moet gebruiken of 1 voor 1
Ligt er aan, als je graag varieert alle vier! Eentje met kwakkemole dip, met roomkaasdip, met Jack Monterey kaasdip, en eentje met pesto.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Slechts 8 dollar voor 4 kleine bakjes![]()
Ze zegt er dan weer niet bij of je 4 bakjes tegelijk moet gebruiken of 1 voor 1
Je moet dan ook alleen maar kijken naar de familieruzie afleveringen undsoquote:
Dat schijnt moeilijk te zijn. Want dan ga je gewoon meer opscheppen!quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En maar 2 lepels er in doen! Wat eigenlijk hetzelfde resultaat geeft als je gewoon 2 lepels op je bord kletst ipv in dat bakje
en in het bakje niet?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat schijnt moeilijk te zijn. Want dan ga je gewoon meer opscheppen!
Je denkt niet als een goede amerikaanquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
en in het bakje niet?
Naja ik ben een zeer slecht referentiepunt in dezen vrees ik
Vandaar ook dat je beter kleine zakjes chips kan eten dan een grote zak opentrekkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat schijnt moeilijk te zijn. Want dan ga je gewoon meer opscheppen!
Daar heb j dan ook die bakjes voor nodig!quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:30 schreef PriemGirl het volgende:
Tjah dat ga ik nooit afleveren vrees ik... Mijn velen mayo gebruik![]()
Net als dat ze gingen adverteren met mini-marsjes die "slechts 99 kcal bevatten en dus velen gezond!!"quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Vandaar ook dat je beter kleine zakjes chips kan eten dan een grote zak opentrekken
Want niemand eet er na dat eerste zakje nog een tweede
Standaard alle 4 die bakjes aan mijn bord hangen met mayoquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar heb j dan ook die bakjes voor nodig!
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je denkt niet als een goede amerikaan
Waardoor ik er altijd minimaal 3 van paktequote:Op woensdag 31 juli 2013 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net als dat ze gingen adverteren met mini-marsjes die "slechts 99 kcal bevatten en dus velen gezond!!"
Jonge, daar vul je nog geen holle kies mee op, niemand op aarde heeft daar een bevredigend tussendoortje aan
Ditquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Waardoor ik er altijd minimaal 3 van pakteOwjah veeeeeel beter idd
Of sultana's gaan herverpakken zodat ze per pakje onder de 100 kcal uitkomenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net als dat ze gingen adverteren met mini-marsjes die "slechts 99 kcal bevatten en dus velen gezond!!"
Jonge, daar vul je nog geen holle kies mee op, niemand op aarde heeft daar een bevredigend tussendoortje aan
JA! Ineens nog maar twee van die units in zo'n zakkie, ermahgerdquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Of sultana's gaan herverpakken zodat ze per pakje onder de 100 kcal uitkomen
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:41 schreef Mirjam het volgende:
Ik moet al sinds gisteren lolleren om deze
[ afbeelding ]
owjah die had ik gisteren ook gezienquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:41 schreef Mirjam het volgende:
Ik moet al sinds gisteren lolleren om deze
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik mis uitzendinggemist bij TLC zo ontzettend
"ik eet alleen groen als het M&M's zijn"?quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"ik eet alleen groen als het M&M's zijn"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |