Ik vermoed de ' laat je soep afkoelen en haal de zuiger eroverheen-technologie' ,quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Welke technologie zou daar achter zitten?
Er is pas ontdekt dat vet eigenlijk heul magnetisch isquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Welke technologie zou daar achter zitten?
aww yisss LOSE ALLT HE FATquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
*haalt vanavond magneet over haar buik*
Een schuimspaan lijkt me zinloos, die heeft gatjes. Maar met een revolutionair instrument als een lepel moet het zeker haalbaar zijn!quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik vermoed de ' laat je soep afkoelen en haal de zuiger eroverheen-technologie' ,
oftewel, dit kun je ook met een schuimspaan want bij afgekoelde soep gaat het vet altijd drijven
Zodra ze dat ding omhoog houdt druipt het vet weer terug de pan inquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kiek, bij dr Oz![]()
http://www.doctoroz.com/videos/kitchen-gadgets-cut-fat
ik kan het geluid er niet bij aanzetten, maar wat deon die precies?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd die dipbakjes, wat een matige kutoplossing![]()
![]()
"vind je dip ook altijd zo lekker? Dit product is ideaal, want het is een klein bakje, dus je kan heul niet veel nemenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan het geluid er niet bij aanzetten, maar wat deon die precies?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"vind je dip ook altijd zo lekker? Dit product is ideaal, want het is een klein bakje, dus je kan heul niet veel nemen"
Een soort extern maagbandje dusquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"vind je dip ook altijd zo lekker? Dit product is ideaal, want het is een klein bakje, dus je kan heul niet veel nemen"
Ik blijf beide fantastisch vindenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dr Oz is vermakelijker dan dr Phil ooit is geweest, vind ik persoonlijk
Slechts 8 dollar voor 4 kleine bakjesquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een soort extern maagbandje dus![]()
Wel velen goedkoper!
En maar 2 lepels er in doen! Wat eigenlijk hetzelfde resultaat geeft als je gewoon 2 lepels op je bord kletst ipv in dat bakjequote:Op woensdag 31 juli 2013 11:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Slechts 8 dollar voor 4 kleine bakjes![]()
Ze zegt er dan weer niet bij of je 4 bakjes tegelijk moet gebruiken of 1 voor 1
Ligt er aan, als je graag varieert alle vier! Eentje met kwakkemole dip, met roomkaasdip, met Jack Monterey kaasdip, en eentje met pesto.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Slechts 8 dollar voor 4 kleine bakjes![]()
Ze zegt er dan weer niet bij of je 4 bakjes tegelijk moet gebruiken of 1 voor 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |