ben toe aan ene bril, kan die knop niet vinden *dom grijs/blondje*quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik mobiel vanuit MyAt op de naam rechts klik (die links naast het rondje staat) als laatste poster, pakt ie automatisch ook het rondje mee zeg maar. Altijd. Op allebei mijn foons, in welke browser ookEn dan land ik weer halverwege het topic.
Maar die Gelezen knop is wel handig ja
Weet ik veel joh; ik weet niet eens waar jullie het over hebbenquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, misschien
Maar 1 topic als Gelezen doen gaat niet dus? Alleen je complete MyAt lijst?
Ohquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik mobiel vanuit MyAt op de naam rechts klik (die links naast het rondje staat) als laatste poster, pakt ie automatisch ook het rondje mee zeg maar. Altijd. Op allebei mijn foons, in welke browser ookEn dan land ik weer halverwege het topic.
Maar die Gelezen knop is wel handig ja
quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:17 schreef Rewimo het volgende:
Fijn, het wordt morgen geen 31 maar 32 graden
Prima vakantie weerquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:17 schreef Rewimo het volgende:
Nou, bedankt maar weerquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:17 schreef Rewimo het volgende:
Je bent van harte welkomquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nou, bedankt maar weer![]()
Ik wil ook een Rewimo-meet![]()
Gelukkig niet, mijn vader had het allemaal nog opgenomen op VHS (ach, die goede oude tijdenquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom
Ben je nog ergens terug te zien?
Gelukkigquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:59 schreef Queller het volgende:
[..]
Begint iets op te knappen, alleen bij de aanhechting is het nog pijnlijk. Dat duurt meestal het langst, maar zo is het wel prima uit te houden
Dit gaat over je vinger? Ik dacht over iets heul andersquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:59 schreef Queller het volgende:
[..]
Begint iets op te knappen, alleen bij de aanhechting is het nog pijnlijk. Dat duurt meestal het langst, maar zo is het wel prima uit te houden
Ik zou nog veel ongenuanceerder vloeken, je was nog netjesquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:57 schreef Greys het volgende:
Sorry
Maar ben er al uuuuuuuuuuuuren mee bezig en net toen ik alle dubbele contacten er handmatig een voor een uit had gehaald pleurde hij alles er weer opnieuw in. En ja, synchroniseren met Gmail staat uit
Ik moest lachenquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:57 schreef Greys het volgende:
Sorry
Maar ben er al uuuuuuuuuuuuren mee bezig en net toen ik alle dubbele contacten er handmatig een voor een uit had gehaald pleurde hij alles er weer opnieuw in. En ja, synchroniseren met Gmail staat uit
Klinkt alsof je contacten op je simkaart staan. Die neem je dan dus elke keer mee.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:56 schreef Greys het volgende:
HOERIGEGLOEIENDEKUTMARIA
Haat aan nieuwe foons.
Elk jaar bij een nieuwe foon, of ik nou Samsung of Sony E heb of wat voor ook, pleurt ie mijn belcontacten vol met ELKE persoon waar ik ooit eens mee gemaild heb. Dus nu heb ik in mijn belcontacten bv ook alle namen staan van mensen met wie ik ooit 1 keer gemaild heb voor de bruiloft van Maes toen ik ceremoniemeester was![]()
En dat had ik vorig jaar ook dat gelul en nu dus weer. Ik weet weer waarom ik nieuwe foons haat vanuit mijn tenen
Nee want het eerste uur dat ik met mijn foon aan het pielen was stonden alleen de goede contacten er in. En pof, ineens waren er 379 contacten bijquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klinkt alsof je contacten op je simkaart staan. Die neem je dan dus elke keer mee.
Het stomme is, als ik in Gmail kijk hebt ik NUL opgeslagen contactpersonenquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:10 schreef Toekito het volgende:
Leuk héik maakte x foutje en had ineens allemaal telefoonnummers van mensen die ik niet had. Maar via Linkedin en FB ofzo
Ik ben te lui om het helemaal uit te pluizen voor mezelf maar kan me voorstellen dat het mensen irriteert.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Het stomme is, als ik in Gmail kijk hebt ik NUL opgeslagen contactpersonen
Hij pakt gewoon elk mailadres waar ik ooit 1 keer mee gemaild heb...
Heb nu gmailcontacten en facebookcontacten op 'onzichtbaar' gezet, maar ik wil weten waar en vooral waarom hij ze vandaan heeft
Wordt het bij jullie binnen ook zo warm?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:13 schreef MissBliss het volgende:
Mijn telefoonlijst synchroniseert wel eens met Re z'n telefoon, heb ik ineens al zijn contacten ook erbij staanen agenda-items delen we ook wel eens op magische wijze. Maar verder nooit last met oude contacten die ineens weer opduiken.
Balen dat het zo warm wordt morgen en overmorgen, niet echt fijn voor Kitty
ik heb de raam openstaan maar het was warm ja.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wordt het bij jullie binnen ook zo warm?
Ja. Ik doe alle gordijnen wel dicht uit voorzorg en ze zal zelf wel het koelste plekje (slaapkamer) opzoeken denk ik.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wordt het bij jullie binnen ook zo warm?
Jammer is dat voor derquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja. Ik doe alle gordijnen wel dicht uit voorzorg en ze zal zelf wel het koelste plekje (slaapkamer) opzoeken denk ik.
Ik heb Dolphin Browser en Opera Mini geprobeerd en de standaard browser van mijn nieuwe android foon. Ziet er alle drie hetzelfde uitquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:33 schreef Toekito het volgende:
Greys ik ga thuis (zit nu nog in Hotel Drukte) wat screenshots maken en je zo proberen te helpen. Echter is mijn laptop stuk dus weet nog niet precies hoe ik dat ga aanpakken maar denk dat ik een ander FOK! forum zie in chrome via mobiel dan jij
Dolphin? Die ken ik niet. Maar het het met de standaard androidbrowser en chrome dat als ik klik dat ik dit geval bij post 287 kom.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb Dolphin Browser en Opera Mini geprobeerd en de standaard browser van mijn nieuwe android foon. Ziet er alle drie hetzelfde uit
quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:33 schreef Oognip het volgende:
Wat ik net in de slaapkamer aantrofEen gelukkige Luna is zeldzaam dus dit moment koester ik
[ link | afbeelding ]
Wat ik net in de slaapkamer aantrofEen gelukkige Luna is zeldzaam dus dit moment koester ik
[ link | afbeelding ]
Je hebt er flink veel werk aan met je konijntjesquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:49 schreef Candaasje het volgende:
Spannend MB
Resultaat van een konijnenkont proberen schoon te schrobben: natte vloer, natte plukken eigen haar (je moet ook niet met je hoofd in de bak water gaan hangen natuurlijk, terwijl je Mr. spartel in bedwang probeert te houden...), en een konijn met een nog steeds vieze, natte en nu ook modderige kont.....want ik was vergeten de teil met speelzand vergeten weg te halen![]()
......juist.....http://frontpage.fok.nl/page/voorwaarden
enig pluspuntje; meneer vindt zo'n erg nat achterwerk maar niks, en heeft zowaar zichzelf net een klein beetje gewassen..... 't ziet er nog steeds niet uit, maar vooruit. Ik geef het op. (Heb al wat drooggedept met een handdoek, hij is niet kletsnat.)
Nu maar eens spullen gaan pakken voor een weekendje festival.![]()
(En zoals elk jaar is de enige dag dat de regenkans heeeeel groot is, de zaterdag...de 'hoofddag' zeg maar.....8,9mm regen wordt er verwacht, 69 procent kans op neerslag, tegenover 0,2mm (vrijdag) en 0 mm (zondag). Elk jaar is het raak.... *regenponcho inpakt* )
[ link | afbeelding ]
Boterhammen met pindakaas?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb mijn rekeningen weer betaald!
quote:
Hoe is het nu eigenlijk met Cas of heb ik dat gemist? Je vond hem wat vreemd ogen toch?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:49 schreef Candaasje het volgende:
Spannend MB
Resultaat van een konijnenkont proberen schoon te schrobben: natte vloer, natte plukken eigen haar (je moet ook niet met je hoofd in de bak water gaan hangen natuurlijk, terwijl je Mr. spartel in bedwang probeert te houden...), en een konijn met een nog steeds vieze, natte en nu ook modderige kont.....want ik was vergeten de teil met speelzand vergeten weg te halen![]()
......juist.....![]()
enig pluspuntje; meneer vindt zo'n erg nat achterwerk maar niks, en heeft zowaar zichzelf net een klein beetje gewassen..... 't ziet er nog steeds niet uit, maar vooruit. Ik geef het op. (Heb al wat drooggedept met een handdoek, hij is niet kletsnat.)
Nu maar eens spullen gaan pakken voor een weekendje festival.![]()
(En zoals elk jaar is de enige dag dat de regenkans heeeeel groot is, de zaterdag...de 'hoofddag' zeg maar.....8,9mm regen wordt er verwacht, 69 procent kans op neerslag, tegenover 0,2mm (vrijdag) en 0 mm (zondag). Elk jaar is het raak.... *regenponcho inpakt* )
Ja, gewoon een miljoen of zo. Dertig is teveel, dan is er echt niks meer te wensen (alhoewel, ik zag laatst een tweet van Ronald de Boer voorbij komen die een staatslot had gekocht toen de jackpot heel hoog stond en bij winst Messi naar Ajax zou halen, dus kennelijk hou je altijd wat te wensenquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik rijk was, laten we het daar maar op houdenIk heb vandaag (vrije dag, dus heerlijk rondgelummeld) weer eens gebrowst op Funda. Daar kan mijn kleine appartementje toch niet tegenop hoor. De staatsloterij wil ik een keer heel bescheiden winnen.
Wat ik graag zou willen, is gewoon een leuk (niet eens al te duur) appartementje. Tussen de 2 a 3 ton heb je hier echt fantastische dingen. Dan heb je in ieder geval afbetaald een dak boven je hoofd. Dat ik moet blijven werken prima, maar met een half miljoen kan ik iets leuks kopen, het fantastisch inrichten en dan ook nog flink wat achter de hand houden voor noodgevallen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, gewoon een miljoen of zo. Dertig is teveel, dan is er echt niks meer te wensen (alhoewel, ik zag laatst een tweet van Ronald de Boer voorbij komen die een staatslot had gekocht toen de jackpot heel hoog stond en bij winst Messi naar Ajax zou halen, dus kennelijk hou je altijd wat te wensen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |