Nee, maar ik zie wel dat er in Daegu op de woensdag alleen 20km snelwandelen vrouwen was, meer nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:33 schreef franklop het volgende:
maar weet iemand nou al waarom er woensdagavond niet wordt gesport?
en in berlijn juist wel meer.. nieuwe traditie ofzo? Vind het maar raar zo'n onderbreking in een toernooi dat een week duurtquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie wel dat er in Daegu op de woensdag alleen 20km snelwandelen vrouwen was, meer niet
Ik mis gelukkig enkel de zaterdagavond.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het vooral irritant dat de tienkamp in het eerste weekend zit... dan kan ik niet of nauwelijks kijken
Vertelquote:
quote:Valentine Kipketer was left behind when the team left on Tuesday morning, while Margaret Akai was secretly axed from the team owing to an injury. Kipketer was left stranded, with no official from Athletics Kenya to sort out her travel issues as most of them had travelled to Moscow.
Kipketer, winner of the 2013 Mumbai Marathon in 2hrs, 24:20min, was left asleep at the Laico Regency Hotel when the team departed on Tuesday morning and was hoping to catch a flight to Moscow on Wednesday night.
However, the fire at the Jomo Kenyatta International Airport Wednesday morning left her stranded after all the incoming and outgoing flights were cancelled. Kipketer was eagerly awaiting communication from Emirate Airlines regarding her next flight.
“We were so tired when we arrived at Laico Regency and most of us went to straight to sleep hoping the team management would communicate on the next flight,” said Kipketer. “I just found myself alone in the hotel.”
“I also don’t know when the next flight is due after the mishap at the Jomo Kenyatta International Airport. Emirate Airlines are yet to communicate to me,” said Kipketer.
Ha Haquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:53 schreef heywoodu het volgende:
Goed geregeld hoor, dat Keniaanse vrouwenmarathonteam
[..]
Wat was dat gaaf met Blomquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:10 schreef debeterebob het volgende:
Ik moest lachen om dit filmpje![]()
Spot de anabolenjunk
http://nos.nl/video/538097-wk-atletiek-oranjesuccessen.html
Ja dat heb ik live gezienquote:
Erik de Bruinquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:10 schreef debeterebob het volgende:
Ik moest lachen om dit filmpje![]()
Spot de anabolenjunk
http://nos.nl/video/538097-wk-atletiek-oranjesuccessen.html
Ik kwam terug van werk en tv stond op RTL met late editie van Editie NL op (althans ging beginnen) en die hadden als intro 'Move over Bubka', ik snapte het niet echt waarom ze iets met polsstokhoogspringen zouden doen, totdat ik even dacht van; zou Blom wereldkampioen zijn geworden?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja dat heb ik live gezien9/10 keer flikkert die balk er ook net af als je hem net aantikt
Bij hem maakte ie net een sprongetje en bleef ie op het randje van de houder liggen
Niemand Hendriks nog getweet?quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het verschil in postuur tussen De Bruin en Smith is echt bizar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |