Dat is nog steeds minder dan 55 zonder verzendkostenquote:
Zit wat in, daarom 62,50 incl verzenden via DHL for You a 5,50 geboden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is nog steeds minder dan 55 zonder verzendkosten
Valt mee, het is even wennen, maar het werkt wel. Je krijgt er wel een lamme arm van (hoog houden)quote:Op woensdag 31 juli 2013 07:48 schreef dutchman79 het volgende:
50 incl verzenden geboden.
Kun jij de overwegend tegenvallende reviews beamen ?
66,75 incl postnl pakketzending is prima. Zal ik je een PM met mijn gegevens sturen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:49 schreef SambalMedia het volgende:
Het apparaat werkt erg goed, alleen zijn de toepassingen er nog niet zo heel erg en daarom is het nu echt gewoon een speeltje (dat wel goed werkt dus). Ik kan de slechte reviews dus WEL beamen omdat er NOG niet zo heel veel mee gedaan kan worden. Er zullen in rap tempo steeds meer dingen mee gedaan kunnen worden, in ook laptop fabrikanten hebben aan gegeven de technologie in te gaan bouwen, dus een toekomst is er zeker. Ik wacht zelf gewoon liever op de toekomst omdat ik geen tijd heb om het nu allemaal elke week bij te houden wat er voor leuks is bijgekomen.
@ridocar ik heb deze niet als preorder gekocht, maar dan nog, een ieder die het apparaat NU wil kopen betaald 92 euro en moet enkele dagen wachten, mijn kortgebruikte in absoluut nieuwstaat verkerende en sneller geleverde exemplaar is enkele tientallen procenten goedkoper.
dutchman79 ik doe niet aan DHL momenteel, en de doos platvouwen gaat ook niet echt, zonder doos versturen kan wel (ook wel veilig) maar ik hou het toch op postnl pakketpost.
Bij deze verlaag ik de vraagprijs eenmalig naar 66,75 incl postnl pakketzending, afhalen in Rotterdam kan ook, voor 63,75
EDIT: Zelf kijk ik uit naar goede gestures, bijvoorbeeld mijn pc in slaapstand zetten door een bepaalde beweging te maken, bepaalde programma's opstarten met gestures, pc unlocken met mijn hand etc etc, en dat zal zich ongetwijfeld allemaal binnen de komenden paar maanden ontwikkelen
Ik heb jouw DM gehad. Ga je nu mailen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:10 schreef SambalMedia het volgende:
Graag een DM met je e-mail adres GateWayX
waar dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:17 schreef Ridocar het volgende:
Leuk geprobeerd. $69 nieuw als pre-order ex. verzenden. (gezien het moment)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop