Het apparaat werkt erg goed, alleen zijn de toepassingen er nog niet zo heel erg en daarom is het nu echt gewoon een speeltje (dat wel goed werkt dus). Ik kan de slechte reviews dus WEL beamen omdat er NOG niet zo heel veel mee gedaan kan worden. Er zullen in rap tempo steeds meer dingen mee gedaan kunnen worden, in ook laptop fabrikanten hebben aan gegeven de technologie in te gaan bouwen, dus een toekomst is er zeker. Ik wacht zelf gewoon liever op de toekomst omdat ik geen tijd heb om het nu allemaal elke week bij te houden wat er voor leuks is bijgekomen.
@ridocar ik heb deze niet als preorder gekocht, maar dan nog, een ieder die het apparaat NU wil kopen betaald 92 euro en moet enkele dagen wachten, mijn kortgebruikte in absoluut nieuwstaat verkerende en sneller geleverde exemplaar is enkele tientallen procenten goedkoper.
dutchman79 ik doe niet aan DHL momenteel, en de doos platvouwen gaat ook niet echt, zonder doos versturen kan wel (ook wel veilig) maar ik hou het toch op postnl pakketpost.
Bij deze verlaag ik de vraagprijs eenmalig naar 66,75 incl postnl pakketzending, afhalen in Rotterdam kan ook, voor 63,75
EDIT: Zelf kijk ik uit naar goede gestures, bijvoorbeeld mijn pc in slaapstand zetten door een bepaalde beweging te maken, bepaalde programma's opstarten met gestures, pc unlocken met mijn hand etc etc, en dat zal zich ongetwijfeld allemaal binnen de komenden paar maanden ontwikkelen