En zanger rinus sprakquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:24 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Dat kind gewoon lekker laten stikken in z'n eigen meurlucht, dan piept hij wel anders als hij al z'n vriendjes en vriendinnetjes kwijt is door die stank.
Tot nog toe gebeurt dat niet. Zijn vrienden en vriendinnen zeggen er niks van, maar hij wordt er zeker niet minder populair door. Soms zou ik wel willen dat zijn vrienden en vriendinnen meer ballen hadden en er gewoon steeds over klaagden, maar dat gebeurt (helaas) nog niet...quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:24 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Dat kind gewoon lekker laten stikken in z'n eigen meurlucht, dan piept hij wel anders als hij al z'n vriendjes en vriendinnetjes kwijt is door die stank.
Misschien dan toch maar de vriendjes en vriendinnetjes een tientje voorschotelen voor de waarheid.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:59 schreef mjs_1210 het volgende:
[..]
Tot nog toe gebeurt dat niet. Zijn vrienden en vriendinnen zeggen er niks van, maar hij wordt er zeker niet minder populair door. Soms zou ik wel willen dat zijn vrienden en vriendinnen meer ballen hadden en er gewoon steeds over klaagden, maar dat gebeurt (helaas) nog niet...
echt geweldig dit, je eigen kind niet eens aankunnen. dat jong heb maar te luisteren. ik zou z,n poten allang in accuzuur hebben gedonderd. en dat z,n vrienden het niet ruikenquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:59 schreef mjs_1210 het volgende:
[..]
Tot nog toe gebeurt dat niet. Zijn vrienden en vriendinnen zeggen er niks van, maar hij wordt er zeker niet minder populair door. Soms zou ik wel willen dat zijn vrienden en vriendinnen meer ballen hadden en er gewoon steeds over klaagden, maar dat gebeurt (helaas) nog niet...
Graag, serieuze adviezen zijn welkom hoor. Ik ben nieuw hier en realiseerde me later pas, dat dit waarschijnlijk niet helemaal de juiste rubriek was...quote:Op woensdag 31 juli 2013 02:41 schreef BlueMage het volgende:
Ik wilde iets serieus gaan zeggen maar toen realiseerde ik mij plots: "dit is KLB".
Ja, en nu weten het wel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:59 schreef mjs_1210 het volgende:
Soms zou ik wel willen dat zijn vrienden en vriendinnen meer ballen hadden en er gewoon steeds over klaagden, maar dat gebeurt (helaas) nog niet...
Muts, die serieuze adviezen heeft u al gehad. Hoeveel topic-reeksen over de stink- en zweetvoeten van uw zoon gaat u nog aanmaken? Eén topic was voldoende geweest. Reden: we weten dat u faalt als moeder zijnde, we weten dat uw zoon stinkende voeten heeft en we weten ook dat u "slachtoffer" bent (geworden) omdat u uw zoon niet (meer) aankunt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 02:45 schreef mjs_1210 het volgende:
Graag, serieuze adviezen zijn welkom hoor.
Dit dusquote:Op woensdag 31 juli 2013 04:40 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Ja, en nu weten het wel.
[..]
Muts, die serieuze adviezen heeft u al gehad. Hoeveel topic-reeksen over de stink- en zweetvoeten van uw zoon gaat u nog aanmaken? Eén topic was voldoende geweest. Reden: we weten dat u faalt als moeder zijnde, we weten dat uw zoon stinkende voeten heeft en we weten ook dat u "slachtoffer" bent (geworden) omdat u uw zoon niet (meer) aankunt.
Jah, gewoon alles boven de voeten amputerenquote:
Aah je bent wel heel gemeen hoor...quote:Op woensdag 31 juli 2013 07:06 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Jah, gewoon alles boven de voeten amputeren
Bedankt ja, heb al veel advies van jou gekregen!quote:Op woensdag 31 juli 2013 04:40 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Ja, en nu weten het wel.
[..]
Muts, die serieuze adviezen heeft u al gehad. Hoeveel topic-reeksen over de stink- en zweetvoeten van uw zoon gaat u nog aanmaken? Eén topic was voldoende geweest. Reden: we weten dat u faalt als moeder zijnde, we weten dat uw zoon stinkende voeten heeft en we weten ook dat u "slachtoffer" bent (geworden) omdat u uw zoon niet (meer) aankunt.
Doe er dan eens wat meequote:Op woensdag 31 juli 2013 11:00 schreef mjs_1210 het volgende:
[..]
Bedankt ja, heb al veel advies van jou gekregen!
Ja, gaat zeker gebeuren! De middeltjes zijn wel bekend, het grootste 'probleem' is om ervoor te zorgen dat mijn zoon er ook daadwerkelijk wat aan gaat doen aan z'n stinkvoeten. Ik krijg na de vakantie wel hulp bij het opvoeden!quote:
Nou probleem opgelost.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:14 schreef mjs_1210 het volgende:
[..]
Ja, gaat zeker gebeuren! De middeltjes zijn wel bekend, het grootste 'probleem' is om ervoor te zorgen dat mijn zoon er ook daadwerkelijk wat aan gaat doen aan z'n stinkvoeten. Ik krijg na de vakantie wel hulp bij het opvoeden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |